Zarządzanie działem mięsnym dla sklepu Czwórka: mięso i wędliny perfekcyjnie ułożone :)

W Dobroniu przeprowadziliśmy kolejne już doradztwo dla sklepu Czwórka. Po technikach radzenia sobie z trudnym klientem (relacja tutaj) przyszedł czas na doszkolenie dla pracowników działu mięsnego. W doradztwie  “Zarządzanie działem mięsnym” wzięło udział 18 osób, pracowników sklepu. Zajęliśmy się efektywnością sprzedaży i ekspozycją towaru na stoisku.   

Cele doradztwa

Głównym celem doradztwa była nauka optymalnej ekspozycji i szerzej zarządzania ladą mięsno-wędliniarską. W trakcie doradztwa kładliśmy szczególny nacisk na uwzględnienie konkretnych warunków dostaw i zbytu w sklepie w Dobroniu. 

Przebieg doradztwa

Doradztwo przeprowadziliśmy w formie warsztatów. Czym nasze doradztwo różni się od typowego szkolenia? Najpierw trener dokładnie zbadał schemat dostaw i trendy popytowe wśród klientów sklepu. Wszystko po to, żeby jak najlepiej dopasować swoje rekomendacje do potrzeb Czwórki. Następnie przeprowadziliśmy krótką część teoretyczną: pracownicy sklepu otrzymali informacje przydatne tak w zarządzaniu mięsem i wędlinami, jak i w codziennej pracy w sklepie. Następnie przeszliśmy do części praktycznej. W jednym z najważniejszych zadań podzieliliśmy się na dwie grupy ćwiczeniowe. Pierwsza z grup układała towar i sprzedawała, druga była klientem i oceniającym jakość rozłożenia towaru. Na koniec trener poprawiał błędy uczestników, pokazywał alternatywne rozwiązania. Szczegółowo tłumaczył dlaczego należy prezentować towar w taki właśnie sposób. W trakcie szkolenia zrealizowaliśmy następujące tematy:

ekspozycja mięsa i wędlin

Rezultaty doradztwa “Zarządzanie działem mięsnym”

Dzięki doradztwu “Zarządzanie działem mięsnym” uczestnicy uzyskali wiedzę i posiedli praktyczne umiejętności w zakresie poprawnej ekspozycji i zarządzania ladą mięsno-wędliniarskią, technik pozyskiwania klienta oraz zasad kultury obsługi. Właścicielom sieci Czwórka dziękujemy za okazane po raz kolejny zaufanie, a pracownikom sklepu w Dobroniu za czynny udział i zaangażowanie.

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak zarządzać czasem w sprzedaży detalicznej? Relacja ze szkolenia.

Znaczenie zarządzania czasem w sprzedaży detalicznej Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to kluczowy obszar, od którego zależy efektywność działania każdego sklepu. W realiach handlu, gdzie rytm pracy wyznacza klient, zmiany asortymentowe i rotacje kadrowe, umiejętność skutecznego zarządzania czasem przekłada się bezpośrednio na organizację dnia, obsługę klienta, a także atmosferę w zespole. Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to nie tylko kwestia indywidualnej dyscypliny, ale także…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak skutecznie zabezpieczyć dostęp zdalny przez VPN w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Bezpieczny dostęp zdalny – wyzwania i konieczność działania W dobie rosnącej cyfryzacji przemysłu, coraz więcej przedsiębiorstw produkcyjnych staje przed wyzwaniem bezpiecznego udostępniania swoich systemów informatycznych osobom pracującym zdalnie. Wykorzystanie technologii VPN w firmie produkcyjnej stało się standardem, jednak z racji specyfiki środowisk OT, systemów SCADA oraz rozbudowanych sieci przemysłowych – ten standard wymaga starannie zaprojektowanej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak przeprowadzać rozmowy sprzedażowe w branży medycznej? – relacja ze szkolenia

Kluczowa rola kompetencji sprzedażowych w sektorze medycznym Branża medyczna należy do najbardziej wymagających i odpowiedzialnych sektorów rynku. Odpowiednie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów z przedstawicielami ochrony zdrowia stają się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością. Rozmowy sprzedażowe w branży medycznej to proces złożony, w którym sprzedawca nie tylko reprezentuje produkt, ale również pełni rolę partnera merytorycznego, doradcy i ambasadora jakości. Niezbędne jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.