Zarządzanie działem mięsnym dla sklepu Czwórka: mięso i wędliny perfekcyjnie ułożone :)

W Dobroniu przeprowadziliśmy kolejne już doradztwo dla sklepu Czwórka. Po technikach radzenia sobie z trudnym klientem (relacja tutaj) przyszedł czas na doszkolenie dla pracowników działu mięsnego. W doradztwie  „Zarządzanie działem mięsnym” wzięło udział 18 osób, pracowników sklepu. Zajęliśmy się efektywnością sprzedaży i ekspozycją towaru na stoisku.   

Cele doradztwa

Głównym celem doradztwa była nauka optymalnej ekspozycji i szerzej zarządzania ladą mięsno-wędliniarską. W trakcie doradztwa kładliśmy szczególny nacisk na uwzględnienie konkretnych warunków dostaw i zbytu w sklepie w Dobroniu. 

Przebieg doradztwa

Doradztwo przeprowadziliśmy w formie warsztatów. Czym nasze doradztwo różni się od typowego szkolenia? Najpierw trener dokładnie zbadał schemat dostaw i trendy popytowe wśród klientów sklepu. Wszystko po to, żeby jak najlepiej dopasować swoje rekomendacje do potrzeb Czwórki. Następnie przeprowadziliśmy krótką część teoretyczną: pracownicy sklepu otrzymali informacje przydatne tak w zarządzaniu mięsem i wędlinami, jak i w codziennej pracy w sklepie. Następnie przeszliśmy do części praktycznej. W jednym z najważniejszych zadań podzieliliśmy się na dwie grupy ćwiczeniowe. Pierwsza z grup układała towar i sprzedawała, druga była klientem i oceniającym jakość rozłożenia towaru. Na koniec trener poprawiał błędy uczestników, pokazywał alternatywne rozwiązania. Szczegółowo tłumaczył dlaczego należy prezentować towar w taki właśnie sposób. W trakcie szkolenia zrealizowaliśmy następujące tematy:

ekspozycja mięsa i wędlin

Rezultaty doradztwa „Zarządzanie działem mięsnym”

Dzięki doradztwu „Zarządzanie działem mięsnym” uczestnicy uzyskali wiedzę i posiedli praktyczne umiejętności w zakresie poprawnej ekspozycji i zarządzania ladą mięsno-wędliniarskią, technik pozyskiwania klienta oraz zasad kultury obsługi. Właścicielom sieci Czwórka dziękujemy za okazane po raz kolejny zaufanie, a pracownikom sklepu w Dobroniu za czynny udział i zaangażowanie.

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.