Zarządzanie działem mięsnym dla sklepu Czwórka: mięso i wędliny perfekcyjnie ułożone :)

W Dobroniu przeprowadziliśmy kolejne już doradztwo dla sklepu Czwórka. Po technikach radzenia sobie z trudnym klientem (relacja tutaj) przyszedł czas na doszkolenie dla pracowników działu mięsnego. W doradztwie  “Zarządzanie działem mięsnym” wzięło udział 18 osób, pracowników sklepu. Zajęliśmy się efektywnością sprzedaży i ekspozycją towaru na stoisku.   

Cele doradztwa

Głównym celem doradztwa była nauka optymalnej ekspozycji i szerzej zarządzania ladą mięsno-wędliniarską. W trakcie doradztwa kładliśmy szczególny nacisk na uwzględnienie konkretnych warunków dostaw i zbytu w sklepie w Dobroniu. 

Przebieg doradztwa

Doradztwo przeprowadziliśmy w formie warsztatów. Czym nasze doradztwo różni się od typowego szkolenia? Najpierw trener dokładnie zbadał schemat dostaw i trendy popytowe wśród klientów sklepu. Wszystko po to, żeby jak najlepiej dopasować swoje rekomendacje do potrzeb Czwórki. Następnie przeprowadziliśmy krótką część teoretyczną: pracownicy sklepu otrzymali informacje przydatne tak w zarządzaniu mięsem i wędlinami, jak i w codziennej pracy w sklepie. Następnie przeszliśmy do części praktycznej. W jednym z najważniejszych zadań podzieliliśmy się na dwie grupy ćwiczeniowe. Pierwsza z grup układała towar i sprzedawała, druga była klientem i oceniającym jakość rozłożenia towaru. Na koniec trener poprawiał błędy uczestników, pokazywał alternatywne rozwiązania. Szczegółowo tłumaczył dlaczego należy prezentować towar w taki właśnie sposób. W trakcie szkolenia zrealizowaliśmy następujące tematy:

ekspozycja mięsa i wędlin

Rezultaty doradztwa “Zarządzanie działem mięsnym”

Dzięki doradztwu “Zarządzanie działem mięsnym” uczestnicy uzyskali wiedzę i posiedli praktyczne umiejętności w zakresie poprawnej ekspozycji i zarządzania ladą mięsno-wędliniarskią, technik pozyskiwania klienta oraz zasad kultury obsługi. Właścicielom sieci Czwórka dziękujemy za okazane po raz kolejny zaufanie, a pracownikom sklepu w Dobroniu za czynny udział i zaangażowanie.

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.