Mówić ciekawie, o to jest wyzwanie! Ćwiczymy angażujące wystąpienia publiczne ze Stowarzyszeniem CISTOR

W grudniu pojechaliśmy do Torunia, gdzie przeprowadziliśmy indywidualne, dwudniowe szkolenie,
których tematem były przykuwające uwagę i angażujące wystąpienia publiczne. Było to o tyle nietypowe zadanie, że naszym klientem nie była firma, ale organizacja pozarządowa: Centrum Integracji Społecznej “CISTOR”, tym bardziej cieszyliśmy się na te dwa dni wspólnej pracy. Stowarzyszenie pomaga wyjść na prostą bezrobotnym: organizuje bezpłatne szkolenia zawodowe i organizuje miejsca stażu dla osób wykluczonych: ułatwia powrót na rynek pracy. W szkoleniu wzięła udział jedna osoba, zastępca dyrektora Stowarzyszenia.

Cele szkolenia

Celem szkolenia była poprawa skuteczności wystąpień publicznych uczestniczki: lepszy przekaz i
utrzymanie uwagi odbiorców. Konsultacja objęła zarówno analizę i poprawę samego stylu konkretnych
przemówień uczestniczki, jak i elementów mimiki i całej komunikacji niewerbalnej.

Przebieg szkolenia

Kurs podzieliliśmy na teorię i praktykę, gdzie ta druga zajęła większość czasu spotkań, jak zawsze w
szkoleniach z logiem „Warto Szkolić” :). Ćwiczyliśmy przed lustrem, kamerą oraz pracowałyśmy z
tekstami przemówień. Przebieg szkolenia “Angażujące wystąpienia publiczne” zamknął się w czterech głównych tematach:

  •  Jak moja mimika i modulacja głosu wpływa na odbiorcę?
  • Tworzenie przemówienia: czego unikać, co podkreślać?
  • Gotowy poradnik: spis odpowiednich słów w każdym przemówieniu.
  • Jak dotrzeć do słuchacza i zainteresować go swoim wystąpieniem?
  • Jak zapanować nad stresem i tremą?

W ramach szkolenia pracowaliśmy również nad tworzeniem przyciągających wzrok prezentacji w
programie Power Point.

Rezultaty szkolenia

Uczestniczka udoskonaliła swoje wystąpienia publiczne, zarówno te bezpośrednie, do grupy słuchaczy,
jak i pracę przed kamerą. Spotkania z trenerem były istotne dla niej, jak i całej organizacji CISTOR,
ponieważ uczestniczka często prowadzi spotkania, na których musi zaprezentować i wypromować swoją
instytucję. W efekcie udziału w naszym szkoleniu “Angażujące wystąpienia publiczne” prezentacje organizacji przeniosą się na wyższy, profesjonalny poziom. Dziękujemy za udział i mocno trzymamy kciuki za Stowarzyszenie!

A wszystkich, którzy chcą prowadzić bardziej angażujące wystąpienia publiczne zapraszamy do lektury wywiadu z naszą trenerką tutaj i oczywiście udziału w naszych szkoleniach.

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

angażujące wystąpienia publiczne

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak współpracować w zespole i z klientami? – praktyczny przewodnik

Współpraca w zespole i z klientami – dlaczego warto rozwijać te umiejętności? Współczesne środowisko pracy wymaga nie tylko wiedzy merytorycznej, ale przede wszystkim umiejętności miękkich – a jedną z kluczowych jest współpraca. Niezależnie od branży, stanowiska czy rodzaju relacji zawodowych, współpraca w zespole oraz współpraca z klientami stanowią fundament efektywności i sukcesu. W zespole liczy się zdolność do porozumienia, dzielenia obowiązków i wspólnego rozwiązywania problemów. W kontaktach z klientami umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.