Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Social media w komunikacji, promocji i organizacji przemysłów kreatywnych - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Social media w komunikacji, promocji i organizacji przemysłów kreatywnych

Komunikacja internetowa to obecnie najważniejsza forma promocji i prowadzenia dialogu z potencjalnymi lub obecnymi klientami. W ramach tego natomiast najważniejszą rolę ogrywają social media. Facebook, Youtube, Twitter, Instagram – w jaki sposób skutecznie z nich korzystać?

Social media, czyli co?

Social media to po prostu wszelkiego rodzaju komunikatory i inne mobilne technologie, pozwalające na nawiązanie kontaktu z innymi ludźmi. Media społecznościowe mogą mieć różne formy i odmiany, ale w obecnym świecie marketingu największą siłę mają cztery serwisy – Facebook, Youtube, Twitter i Instagram. Pierwszy z nich, odnoszący największe sukcesy, powstał w 2004 roku. Dzisiaj korzysta z niego około trzech miliardów użytkowników, a Mark Zuckerberg (jego twórca) jest jednym z najbogatszych ludzi na świecie. Facebook umożliwia dzielenie się poprzez serwis różnymi informacjami, zdjęciami, filmami. Angażuje on przy tym publiczność, która może komentować wrzucane posty, “lajkować” oraz reagować na wiele innych sposobów, wyrażając swoją aprobatę lub dezaprobatę.

Z kolei Youtube stworzony w 2005 r. przez Jawed’a Karim’a, Chad’a Hurley’a i Steve’a Chen’a nastawiony jest na obraz audiowizualny. Tam obejrzymy zarówno amatorskie, jak i profesjonalne filmy i teledyski. Instagram jest już nieco młodszym medium, bo z 2010 r. Niby stanowi zwykły serwis do prezentowania zdjęć, ale swój sukces zawdzięcza atrakcyjnym dodatkom – możliwości edycji zdjęć i filmów, stosowania do nich różnych filtrów cyfrowych, udostępnianie ich w innych serwisach społecznościowych, a do tego wszystko uzupełnione jest atrakcyjną szatą graficzną, imitującą zdjęcia z aparatów analogowych. Twitter’a natomiast (działający od 2006 roku) szczególnie upodobali sobie ludzie ze świata polityki i biznesu. To medium pozwala na wymianę wiadomości, krótkich informacji. W ten sposób politycy niejednokrotnie publikują swoje oświadczenia, zajmują stanowiska w istotnych sprawach państwowych, manifestują swoją przynależność do tej lub innej partii.

Które medium wybrać?

Jeżeli zastanawiasz się, które medium będzie najlepsze w prowadzeniu kampanii marketingowej – odpowiedź brzmi – wszystkie! Medialny ekosystem obejmuje wszystkie media społecznościowe na raz. Stworzenie zatem spójnej, kompleksowej strategii działania, w obrębie wszystkich dostępnych serwisów, jest kluczem do sukcesu. Przy czym musisz uświadomić sobie, że budowanie ekosystemu social media to złożony proces. Z jednej strony skuteczny research, tworzenie contentu, odpowiednia dystrybucja treści, z drugiej strony natomiast wykonywanie pomiaru rezultatów w celu oceny skuteczności podejmowanych działań.

Szkolenia z zakresu social media

Prowadzone przez naszych specjalistów szkolenia obejmują przegląd najważniejszych trendów i najpopularniejszych mediów społecznościowych. Uczestnicy kursu poznają kluczowe mechanizmy i serwisy. Odpowiadamy między innymi na pytania: jakie są aktualne realia social media w Polsce, w jaki sposób zbudować elementarny ekosystem mediów społecznościowych, aby dobrze wykorzystać ich potencjał, w jaki sposób zainicjować komunikację w social media oraz jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić kampanie marketingowe. Chcesz dowiedzieć się więcej? Napisz do nas!

Przykładowe program szkoleń z zakresu social media:

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zasady negocjacji w biznesie – wszystko co musisz wiedzieć

Negocjacje w biznesie – sztuka osiągania korzystnych porozumień Negocjacje w biznesie to jeden z najważniejszych elementów prowadzenia skutecznych działań handlowych, zarządzania relacjami z klientami i dostawcami oraz osiągania długoterminowego sukcesu. Umiejętność negocjowania wpływa na każdy aspekt działalności firmy – od ustalania cen i warunków współpracy po budowanie strategii rozwoju i ekspansji na nowe rynki. Znajomość zasad negocjacji pozwala nie tylko osiągnąć korzystne warunki finansowe,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Profesjonalna obsługa gościa hotelowego z technikami sprzedaży usług – relacja ze szkolenia

Profesjonalna obsługa gościa hotelowego – fundament budowania doświadczeń w branży hotelarskiej Obsługa gościa hotelowego stanowi dziś kluczowy element sukcesu w branży hotelarskiej. Współczesny klient nie oczekuje jedynie wygodnego noclegu – jego doświadczenia zaczynają się od pierwszego kontaktu z hotelem i obejmują cały proces, od rezerwacji, przez powitanie w recepcji, aż po wykwaterowanie. Goście chcą czuć się wyjątkowi i docenieni, dlatego standardowe podejście…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Obsługa komputera dla urzędników i pracowników sądu – relacja ze szkolenia

Obsługa komputera – kluczowa umiejętność w pracy urzędnika sądowego W dzisiejszych czasach obsługa komputera to nieodzowna umiejętność w każdej dziedzinie zawodowej. Szczególnie w pracy urzędników i pracowników sądów, gdzie precyzja, bezpieczeństwo danych i umiejętność korzystania z zaawansowanych narzędzi cyfrowych mają kluczowe znaczenie, kompetencje w zakresie obsługi komputera stają się podstawą efektywnej pracy. Nowoczesne technologie, zwłaszcza sztuczna inteligencja wspierają pracowników…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.