Stop! Dla kar. Szkolenie w zakresie rozliczania czasu pracy kierowców

19 listopada przeprowadziliśmy szkolenie w zakresie rozliczania czasu pracy kierowców i podróży służbowych dla firmy Yetico z Gorzowa Wielkopolskiego. Było to indywidualne spotkanie – w szkoleniu wzięła udział pracowniczka firmy odpowiedzialna za rozliczanie czasu pracy kierowców zatrudnionych w firmie.

Yetico to jeden z największych producent styropianu w Polsce, z fabrykami w Olsztynie, Galewicach oraz Gorzowie Wielkopolskim. Jego produkty dostępne są w dużych sieciach marketów budowlanych: Castoramie, OBI, czy Leroy Merlin.

Do wszystkich tych sklepów trzeba dostarczyć produkt – dlatego też znaczącą część pracowników w firmie stanowią kierowcy. Przy takiej liczbie kursów, poprawne rozliczanie czasu pracy zatrudnionych za kółkiem to nie lada wyzwanie. Kolejnym jest oczywiście optymalizacja wydatków.

Cele szkolenia

Dlatego właśnie firma Yetico postanowiła skorzystać z naszego szkolenia. Celem było obniżenie kosztów generowanych przez dział transportowy firmy: ograniczenie kar związanych z nieprawidłowym rozliczaniem czasu pracy kierowców oraz nauka rozliczania podróży służbowych.

Przebieg szkolenia

Szkolenie ze względu na temat, zagadnienia prawne, miało tradycyjny charakter, ze skupieniem na teorii. Przeprowadziliśmy wykład z właściwych zagadnień prawnych, którego uzupełnieniem była prezentacja przykładów rozliczania czasu pracy kierowców i podróży służbowych. Na koniec przeprowadziliśmy audyt dokumentów rozliczeń czasu pracy kierowców oraz podróży służbowych.

Uczestniczka była zaangażowana, a za najbardziej przydatny punkt spotkania uznała temat uzgadniania ryczałtów noclegowych.

Szkolenie w zakresie rozliczania czasu pracy kierowców: rezultaty

W efekcie szkolenia uczestniczka:

  • potrafi rozlicz podróże służbowe – określ wysokości przysługujących diet i ryczałtów noclegowych,
  • wie jak prawidłowo stosować normy regulujące czas pracy kierowców,
  • zna zasady obsługi tachografów.

Dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom firma uniknie wysokich kar finansowych.

Firmie Yetico dziękujemy i mamy nadzieję, że szkolenie w zakresie rozliczania czasu pracy kierowców przyniesie wymierne korzyści. Wszystkich Was zapraszamy na nasze szkolenia transportowe, ale również takie jak: zmiany prawne w branży transportowej 2018, szkolenia dla spedytorów czy obsługa tachografów również znajdziecie w naszej ofercie.

Trenerzy “Warto Szkolić”

Czas pracy kierowców – sprawdź zawartość szkolenia

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak zarządzać czasem w sprzedaży detalicznej? Relacja ze szkolenia.

Znaczenie zarządzania czasem w sprzedaży detalicznej Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to kluczowy obszar, od którego zależy efektywność działania każdego sklepu. W realiach handlu, gdzie rytm pracy wyznacza klient, zmiany asortymentowe i rotacje kadrowe, umiejętność skutecznego zarządzania czasem przekłada się bezpośrednio na organizację dnia, obsługę klienta, a także atmosferę w zespole. Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to nie tylko kwestia indywidualnej dyscypliny, ale także…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak skutecznie zabezpieczyć dostęp zdalny przez VPN w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Bezpieczny dostęp zdalny – wyzwania i konieczność działania W dobie rosnącej cyfryzacji przemysłu, coraz więcej przedsiębiorstw produkcyjnych staje przed wyzwaniem bezpiecznego udostępniania swoich systemów informatycznych osobom pracującym zdalnie. Wykorzystanie technologii VPN w firmie produkcyjnej stało się standardem, jednak z racji specyfiki środowisk OT, systemów SCADA oraz rozbudowanych sieci przemysłowych – ten standard wymaga starannie zaprojektowanej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak przeprowadzać rozmowy sprzedażowe w branży medycznej? – relacja ze szkolenia

Kluczowa rola kompetencji sprzedażowych w sektorze medycznym Branża medyczna należy do najbardziej wymagających i odpowiedzialnych sektorów rynku. Odpowiednie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów z przedstawicielami ochrony zdrowia stają się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością. Rozmowy sprzedażowe w branży medycznej to proces złożony, w którym sprzedawca nie tylko reprezentuje produkt, ale również pełni rolę partnera merytorycznego, doradcy i ambasadora jakości. Niezbędne jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.