Stop! Dla kar. Szkolenie w zakresie rozliczania czasu pracy kierowców

19 listopada przeprowadziliśmy szkolenie w zakresie rozliczania czasu pracy kierowców i podróży służbowych dla firmy Yetico z Gorzowa Wielkopolskiego. Było to indywidualne spotkanie – w szkoleniu wzięła udział pracowniczka firmy odpowiedzialna za rozliczanie czasu pracy kierowców zatrudnionych w firmie.

Yetico to jeden z największych producent styropianu w Polsce, z fabrykami w Olsztynie, Galewicach oraz Gorzowie Wielkopolskim. Jego produkty dostępne są w dużych sieciach marketów budowlanych: Castoramie, OBI, czy Leroy Merlin.

Do wszystkich tych sklepów trzeba dostarczyć produkt – dlatego też znaczącą część pracowników w firmie stanowią kierowcy. Przy takiej liczbie kursów, poprawne rozliczanie czasu pracy zatrudnionych za kółkiem to nie lada wyzwanie. Kolejnym jest oczywiście optymalizacja wydatków.

Cele szkolenia

Dlatego właśnie firma Yetico postanowiła skorzystać z naszego szkolenia. Celem było obniżenie kosztów generowanych przez dział transportowy firmy: ograniczenie kar związanych z nieprawidłowym rozliczaniem czasu pracy kierowców oraz nauka rozliczania podróży służbowych.

Przebieg szkolenia

Szkolenie ze względu na temat, zagadnienia prawne, miało tradycyjny charakter, ze skupieniem na teorii. Przeprowadziliśmy wykład z właściwych zagadnień prawnych, którego uzupełnieniem była prezentacja przykładów rozliczania czasu pracy kierowców i podróży służbowych. Na koniec przeprowadziliśmy audyt dokumentów rozliczeń czasu pracy kierowców oraz podróży służbowych.

Uczestniczka była zaangażowana, a za najbardziej przydatny punkt spotkania uznała temat uzgadniania ryczałtów noclegowych.

Szkolenie w zakresie rozliczania czasu pracy kierowców: rezultaty

W efekcie szkolenia uczestniczka:

  • potrafi rozlicz podróże służbowe – określ wysokości przysługujących diet i ryczałtów noclegowych,
  • wie jak prawidłowo stosować normy regulujące czas pracy kierowców,
  • zna zasady obsługi tachografów.

Dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom firma uniknie wysokich kar finansowych.

Firmie Yetico dziękujemy i mamy nadzieję, że szkolenie w zakresie rozliczania czasu pracy kierowców przyniesie wymierne korzyści. Wszystkich Was zapraszamy na nasze szkolenia transportowe, ale również takie jak: zmiany prawne w branży transportowej 2018, szkolenia dla spedytorów czy obsługa tachografów również znajdziecie w naszej ofercie.

Trenerzy “Warto Szkolić”

Czas pracy kierowców – sprawdź zawartość szkolenia

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej - relacja ze szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej Prospecting w firmie ogrodniczej, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, jest kluczowym elementem skutecznej strategii sprzedażowej. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę ogrodniczą od lat, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę w tym sektorze, umiejętność skutecznego prospectingu może mieć ogromne znaczenie dla rozwoju i sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, gdzie branża ogrodnicza rozwija się w szybkim tempie, umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest nieodłącznym elementem funkcjonowania takiej organizacji. W dzisiejszych czasach zmiany w biznesie są zwyczajnie nieuniknione. W szczególności w sektorze handlowym, który podlega ciągłym zmianom preferencji klientów, wzrostowi konkurencji oraz szybkiemu rozwojowi technologicznemu. Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest niezwykle ważne dla utrzymania konkurencyjności oraz zwiększenia efektywności biznesowej. W tym…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej, polega na podejmowaniu decyzji w oparciu o aktualne okoliczności, takie jak zmiany w otoczeniu biznesowym, wymagania klientów czy sytuacje kryzysowe. W przypadku sieci handlowych, zarządzanie sytuacyjne jest niezwykle ważne, ponieważ zmiany w otoczeniu biznesowym oraz w oczekiwaniach klientów są często nagłe i trudne do przewidzenia. Zarządzanie sytuacyjne wymaga elastyczności i szybkiego reagowania na zmiany.…
dowiedz się więcej