Szkolenie z zarządzania czasem dla czołowego producenta wody pitnej

We wrześniu mieliśmy przyjemność przeprowadzić dwudniowe szkolenie dla marki Aquanet. Szkolenie odbyło się w Poznaniu, w siedzibie firmy i miało na celu zapoznanie uczestników z narzędziami do zarządzania czasem, zainspirowanie pracowników do efektywniejszej pracy, głównie dzięki przedstawieniu i przećwiczeniu odpowiedniego użycia konkretnych narzędzi.

Aquanet jest spółką, dla której priorytetem jest nieustanny rozwój, relacje z klientami oraz podwyższanie kompetencji swoich pracowników, co też (jak możemy zdradzić) z pewnością się udało 🙂 W szkoleniu wzięło udział niemalże 40 osób!

Szkolenie prowadził jeden z najbardziej wykwalifikowanych trenerów w naszej kadrzeMaciej Sasin. Nasz trener za swoje motto uznał stwierdzenie P.Druckera „Brak miękkich kompetencji powoduje brak twardych rezultatów”. Maciej oczywiście wie (i tym spostrzeżeniem chętnie się dzieli), że jeżeli ktokolwiek chce zmienić świat, powinien zacząć od siebie. Dlatego też, te wartości starał się  przekazać uczestnikom wrześniowego szkolenia. Warto wspomnieć, że Maciej wydał aż trzy poczytne książki oraz ma przeprowadzonych za sobą ponad 1000 dni szkoleniowych dla największych polskich oraz międzynarodowych marek (wśród nich między innymi: Porshe, Topings, Polfarmex, Phillips, BZ WBK czy też Euro RTV AGD).

Przebieg Szkolenia

Szkolenie było bardzo zróżnicowane. Podczas dwóch dni, uczestnicy poznali nie tylko case study dotyczące efektywnego zarządzania czasem, ale także ćwiczyli umiejętności w grupach. Mieli także okazję poznać swoje słabe i mocne strony, dzięki przeprowadzonym testom. Nie zabrakło czasu na ćwiczenia indywidualne oraz mini prezentacje. Maciej Sasin, nasz trener, pokazał też fragmenty filmów najlepiej obrazujące zagadnienie efektywności w pracy. Jednym słowem także w tym przypadku zadbaliśmy o to, aby szkolenie nie było jednostajnym i „nudnym” wykładem, a produktywnie spędzonym czasem, dzięki któremu zdobyta wiedza zaprocentuje zarówno dla pracowników jak i pracodawców.

Korzyści ze szkolenia

Jak na każdym szkoleniu, trwającym ponad kilka godzin, pracownicy mieli szansę poznać się jako grupa, lepiej zintegrować, a co za tym idzie zwiększyć swoją motywację do dalszej pracy. Dzięki poznanym narzędziom dowiedzieli się jak poprawić produktywność, zwiększyć szybkość działania, a co najważniejsze, ograniczyć stres (który jest głównym czynnikiem hamującym rozwój w firmach).

Szczegółowy plan szkolenia wyglądał następująco:

  • 1 – Pro-aktywność w pracy i zarządzaniu czasem
  • 2 – Poznaj samego siebie –moje słabe i mocne strony w zarządzaniu czasem
  • 3 – Jak kształtują się nawyki i wykorzystać je do zwiększania efektywności?
  • 4 – Jak zbudować indywidualny ESP?
  • 5 – Narzędzia IT do zarządzania czasem
  • 6 – Koncentracja na celu i drodze do jego zrealizowania.
  • 7 – Elastyczność w działaniu
  • 8 – Koncentracja na działaniu i przeciwdziałanie odkładaniu spraw na później
  • 9 – Pobudzanie otwartości i kreatywności
  • 10 – Optymalizacja systemu pracy
  • 11 – Efektywna komunikacja jako źródło efektywności osobistej
  • 12 – Podsumowanie: Ograniczenie stresu zgodnie z metodą ESP

Efekty szkolenia

Jakie były rezultaty dwóch dni naszego szkolenia? Oczywiście lepsza organizacja pracy. Dzięki temu, że udało nam się zainspirować pracowników i sprawić, że będą oni mieli więcej energii do działania. Rezultaty ich działań powinny stać się o wiele lepsze. Trzymamy również kciuki, aby dzięki wyuczonym na szkoleniu praktykom, uczestnicy zmniejszyli ilość stresu podczas codziennych sytuacji w pracy.

Całej firmie Aquanet dziękujemy za okazane zaufanie i wybranie właśnie naszego szkolenia do podniesienia kompetencji wśród swoich pracowników.

 

Zespół Warto Szkolić

 

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej - relacja ze szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej Prospecting w firmie ogrodniczej, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, jest kluczowym elementem skutecznej strategii sprzedażowej. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę ogrodniczą od lat, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę w tym sektorze, umiejętność skutecznego prospectingu może mieć ogromne znaczenie dla rozwoju i sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, gdzie branża ogrodnicza rozwija się w szybkim tempie, umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest nieodłącznym elementem funkcjonowania takiej organizacji. W dzisiejszych czasach zmiany w biznesie są zwyczajnie nieuniknione. W szczególności w sektorze handlowym, który podlega ciągłym zmianom preferencji klientów, wzrostowi konkurencji oraz szybkiemu rozwojowi technologicznemu. Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest niezwykle ważne dla utrzymania konkurencyjności oraz zwiększenia efektywności biznesowej. W tym…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej, polega na podejmowaniu decyzji w oparciu o aktualne okoliczności, takie jak zmiany w otoczeniu biznesowym, wymagania klientów czy sytuacje kryzysowe. W przypadku sieci handlowych, zarządzanie sytuacyjne jest niezwykle ważne, ponieważ zmiany w otoczeniu biznesowym oraz w oczekiwaniach klientów są często nagłe i trudne do przewidzenia. Zarządzanie sytuacyjne wymaga elastyczności i szybkiego reagowania na zmiany.…
dowiedz się więcej