Szkolenie zaawansowane Excel dla Euro Polska Sieć Handlowa

Za nami dwudniowy kurs z obsługi programów pakietu MS Office dla pracowników sieci sklepów Euro Polska Sieć Handlowa. W trakcie spotkania mocno wgryźliśmy się w szczegółowe możliwości programów, realizując szkolenie zaawansowane Excel, Word oraz Power Point. Szkolenie odbyło się w dniach 21-22 lutego br. i wzięło udział 11 osób: kadra zarządzająca, handlowcy i pracownicy administracji.

Sieć sklepów Euro to kilkadziesiąt sklepów, których zasięg obejmuje połowę powierzchni naszego kraju – całą Polskę południową. Sklepy Euro znajdziemy zarówno w dużych miastach, miasteczkach, jak i na wsiach. 

Cele szkolenia

Celem szkolenia było poznanie narzędzi MS Office najprzydatniejszych w codziennej pracy firmy.

Przebieg szkolenia

Szkolenia przebiegały w bardzo dobrej, motywującej do działania atmosferze. Uczestnicy często zadawali pytania związane z tematem szkoleń i wykorzystaniem narzędzia w  codziennej pracy. Uczestnicy szkolenia chętnie rozwiązywali bardzo złożone zagadnienia ,,excelowe”. Co warto podkreślić, robili to również kosztem wolnego czasu – przerw!

W opinii kursantów, najbardziej istotne elementy, które były poruszane podczas szkoleń to: 

  • tabele przestawne,
  • skróty i sztuczki, 
  • funkcje statystyczne, 
  • nazwane zakresy,
  • funkcje wyszukujące, 
  • metody obróbki redakcyjnej tekstu,
  • metody wizualnej prezentacji danych biznesowych.

Jak widać, większość z uznanych za najbardziej przydatne narzędzi programów MS Office, to te używane w Excelu. Nie jest to dla nas zaskoczenie – uczestnicy naszych szkoleń komputerowych bardzo często najmocniej zainteresowani są poznawaniem możliwości programu Excel, prosząc nas trenerów o ograniczenie czasu poświęcanego MS Word czy Ms Power Point. I nie jest to też nic dziwnego – Excel to program kluczowy w każdej firmie i najbardziej rozbudowany ze wszystkich narzędzi MS Office.

 

Rezultaty szkolenia

W wyniku naszego dwudniowego wypełnionego intensywną, zaangażowaną pracą, uczestnicy opanowali:

  •  analizę danych tabelami przestawnymi,
  • podstawy programowania VBA i nagrywania makr,
  • tworzenie efektywnych prezentacji biznesowych,
  • umiejętność redakcji i edycji tekstu.

Założone programy szkoleń zostały zrealizowane w pełni. Zakresy szkoleń były na bieżąco dopasowywane do potrzeb grup, dzięki czemu wiedza i umiejętności zdobyte podczas zajęć na pewno przełożą się na jakość i szybkość wykonywania codziennej pracy. Dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział, a wszystkich Państwa zapraszamy na nasze szkolenia komputerowe: szkolenie zaawansowane Excel, Word, ale również MS Project czy Access.

Trenerzy “Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.