Szkolenie zaawansowane Excel dla Euro Polska Sieć Handlowa

Za nami dwudniowy kurs z obsługi programów pakietu MS Office dla pracowników sieci sklepów Euro Polska Sieć Handlowa. W trakcie spotkania mocno wgryźliśmy się w szczegółowe możliwości programów, realizując szkolenie zaawansowane Excel, Word oraz Power Point. Szkolenie odbyło się w dniach 21-22 lutego br. i wzięło udział 11 osób: kadra zarządzająca, handlowcy i pracownicy administracji.

Sieć sklepów Euro to kilkadziesiąt sklepów, których zasięg obejmuje połowę powierzchni naszego kraju – całą Polskę południową. Sklepy Euro znajdziemy zarówno w dużych miastach, miasteczkach, jak i na wsiach. 

Cele szkolenia

Celem szkolenia było poznanie narzędzi MS Office najprzydatniejszych w codziennej pracy firmy.

Przebieg szkolenia

Szkolenia przebiegały w bardzo dobrej, motywującej do działania atmosferze. Uczestnicy często zadawali pytania związane z tematem szkoleń i wykorzystaniem narzędzia w  codziennej pracy. Uczestnicy szkolenia chętnie rozwiązywali bardzo złożone zagadnienia ,,excelowe” . Co warto podkreślić, robili to również kosztem wolnego czasu – przerw! 

W opinii kursantów, najbardziej istotne elementy, które były poruszane podczas szkoleń to: 

  • tabele przestawne,
  • skróty i sztuczki, 
  • funkcje statystyczne, 
  • nazwane zakresy,
  • funkcje wyszukujące, 
  • metody obróbki redakcyjnej tekstu,
  • metody wizualnej prezentacji danych biznesowych.

Jak widać, większość z uznanych za najbardziej przydatne narzędzi programów MS Office, to te używane w Excelu. Nie jest to dla nas zaskoczenie – uczestnicy naszych szkoleń komputerowych bardzo często najmocniej zainteresowani są poznawaniem możliwości programu Excel, prosząc nas trenerów o ograniczenie czasu poświęcanego MS Word czy Ms Power Point. I nie jest to też nic dziwnego – Excel to program kluczowy w każdej firmie i najbardziej rozbudowany ze wszystkich narzędzi MS Office.

szkolenie Excel

Rezultaty szkolenia

W wyniku naszego dwudniowego wypełnionego intensywną, zaangażowaną pracą, uczestnicy opanowali:

  •  analizę danych tabelami przestawnymi,
  • podstawy programowania VBA i nagrywania makr,
  • tworzenie efektywnych prezentacji biznesowych,
  • umiejętność redakcji i edycji tekstu.

Założone programy szkoleń zostały zrealizowane w pełni. Zakresy szkoleń były na bieżąco dopasowywane do potrzeb grup, dzięki czemu wiedza i umiejętności zdobyte podczas zajęć na pewno przełożą się na jakość i szybkość wykonywania codziennej pracy. Dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział, a wszystkich Państwa zapraszamy na nasze szkolenia komputerowe: szkolenie zaawansowane Excel, Word, ale również MS Project czy Access.

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej - relacja ze szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej Prospecting w firmie ogrodniczej, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, jest kluczowym elementem skutecznej strategii sprzedażowej. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę ogrodniczą od lat, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę w tym sektorze, umiejętność skutecznego prospectingu może mieć ogromne znaczenie dla rozwoju i sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, gdzie branża ogrodnicza rozwija się w szybkim tempie, umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest nieodłącznym elementem funkcjonowania takiej organizacji. W dzisiejszych czasach zmiany w biznesie są zwyczajnie nieuniknione. W szczególności w sektorze handlowym, który podlega ciągłym zmianom preferencji klientów, wzrostowi konkurencji oraz szybkiemu rozwojowi technologicznemu. Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest niezwykle ważne dla utrzymania konkurencyjności oraz zwiększenia efektywności biznesowej. W tym…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej, polega na podejmowaniu decyzji w oparciu o aktualne okoliczności, takie jak zmiany w otoczeniu biznesowym, wymagania klientów czy sytuacje kryzysowe. W przypadku sieci handlowych, zarządzanie sytuacyjne jest niezwykle ważne, ponieważ zmiany w otoczeniu biznesowym oraz w oczekiwaniach klientów są często nagłe i trudne do przewidzenia. Zarządzanie sytuacyjne wymaga elastyczności i szybkiego reagowania na zmiany.…
dowiedz się więcej