Znaczenie profesjonalnej obsługi w procesie zdobywania klientów

Znaczenie profesjonalnej obsługi w procesie zdobywania klientów

W handlu proces zdobywania klientów to podstawa sukcesu. Jak wiadomo, konkurencja nie śpi, a współczesny klient jest bardzo wymagający, doskonale zorientowany w ofertach konkurentów i niełatwy do zdobycia. Dlatego właśnie większość firm stawia obsługę klienta, jako priorytet w kontaktach z klientami, co przyczynia się do możliwości odniesienia sukcesu. Pamiętać należy, że kiedy proponujemy klientom nasze usługi, to oferujemy im przede wszystkim siebie – swój czas i profesjonalizm.

Proces zdobywania klientów – jak do dobrze zaplanować?

Wszyscy jesteśmy konsumentami, dlatego czasem wystarczy pomyśleć o naszych doświadczeniach, by uświadomić sobie wagę dobrej obsługi. Nie trudno jest zrozumieć, jakie straty pociąga za sobą sytuacja, w której klient zostaje obsłużony poniżej swoich oczekiwań. Według statystyk, to informacje o złej obsłudze, przekazywane są i docierają do innych klientów szybciej niż te dobre. Prawdziwą sztuką w handlu jest działać tak, aby konsumenci do nas wracali. Nie każdy wie, że zdobycie nowego klienta kosztuje kilka razy więcej niż utrzymanie stałego. Dlatego niezwykle istotne jest ustalenie zasad dobrej obsługi klienta w sklepie. Pamiętajmy, że dobrze obsłużony, przekaże relacje innym osobom, które być może staną się naszymi nowymi – a w późniejszym efekcie – stałymi klientami. My, jako firma Warto Szkolić, uważamy, że każdy pracownik powinien posiadać kompetencje i umiejętności, umożliwiające profesjonalną obsługę klienta. Dlatego działania jakie podejmujemy we współpracy z firmami, mają na celu m.in. doskonalenie kompetencji w nawiązywaniu i utrzymywaniu dobrej relacji z klientem, tworzenie standardów obsługi klienta, jak również diagnozę własnych predyspozycji w aspekcie utrzymywania relacji z klientem.

Uczymy umiejętności obsługi reklamacyjnej, zdolności radzenia sobie z trudnym klientem, jak również otwartości na krytykę. Na metodologię naszej pracy składają się warsztatowa forma wykładów oraz zajęcia praktyczne, które pomagają wdrażać zdobytą wcześniej wiedzę. Potencjał firmy, to procent stałych, zadowolonych klientów. Dzięki profesjonalnej i satysfakcjonującej obsłudze można nie tylko zyskać nowych kontrahentów, ale także budować ich lojalność. Dlatego zapraszamy do podjęcia współpracy, podczas której przekażemy wszelkie tajniki skutecznej i profesjonalnej obsługi klienta, co przełoży się z pewnością na zyski w Państwa firmie.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Stres w pracy – jak sobie z nim radzić? Wywiad z Angeliką Kuczyńską.

Stres stał się nieodłącznym towarzyszem wielu z nas. Zmaganie się z ciągłymi terminami, presją wyników i nieustannymi zmianami może być przytłaczające. Jednak odpowiednie strategie mogą pomóc nam nie tylko przetrwać, ale i prosperować w takim środowisku. W naszym wywiadzie rozmawiamy z trenerką Angeliką Kuczyńską, która na co dzień styka się z pracownikami, którzy mierzą się z wysokim poziomem stresu zawodowego. Zapraszamy do wywiadu, który może nie tylko zmienić podejście do pracy,…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Podstawy planowania i organizacji transportu

Transport jest jednym z kluczowych sektorów gospodarki, który wpływa na rozwój społeczny i gospodarczy każdego kraju. Efektywny system transportowy umożliwia szybki przepływ osób i towarów, co jest niezbędne zarówno w kontekście lokalnym, jak i globalnym. Aby osiągnąć wysoką efektywność oraz adaptować się do ciągle zmieniających się warunków rynkowych i środowiskowych, konieczne jest stosowanie odpowiednich strategii planowania i organizacji transportu. Zrozumienie tych procesów jest istotne…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Na czym polega zarządzanie flotą samochodową?

W obecnych czasach zarządzanie flotą samochodową stanowi jeden z kluczowych aspektów operacyjnych dla wielu firm, od małych przedsiębiorstw po międzynarodowe korporacje. Skuteczne zarządzanie flotą nie tylko umożliwia redukcję kosztów i zwiększenie wydajności, ale także odgrywa istotną rolę w zrównoważonym rozwoju i zwiększeniu bezpieczeństwa drogowego. Zarządzanie to nie ogranicza się tylko do koordynacji pojazdów i kierowców, ale obejmuje również strategiczne planowanie zakupów, utrzymanie pojazdów, a także ich sprzedaż…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.