Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Znaczenie profesjonalnej obsługi w procesie zdobywania klientów

Znaczenie profesjonalnej obsługi w procesie zdobywania klientów

Znaczenie profesjonalnej obsługi w procesie zdobywania klientów

W handlu proces zdobywania klientów to podstawa sukcesu. Jak wiadomo, konkurencja nie śpi, a współczesny klient jest bardzo wymagający, doskonale zorientowany w ofertach konkurentów i niełatwy do zdobycia. Dlatego właśnie większość firm stawia obsługę klienta, jako priorytet w kontaktach z klientami, co przyczynia się do możliwości odniesienia sukcesu. Pamiętać należy, że kiedy proponujemy klientom nasze usługi, to oferujemy im przede wszystkim siebie – swój czas i profesjonalizm.

Proces zdobywania klientów – jak do dobrze zaplanować?

Wszyscy jesteśmy konsumentami, dlatego czasem wystarczy pomyśleć o naszych doświadczeniach, by uświadomić sobie wagę dobrej obsługi. Nie trudno jest zrozumieć, jakie straty pociąga za sobą sytuacja, w której klient zostaje obsłużony poniżej swoich oczekiwań. Według statystyk, to informacje o złej obsłudze, przekazywane są i docierają do innych klientów szybciej niż te dobre. Prawdziwą sztuką w handlu jest działać tak, aby konsumenci do nas wracali. Nie każdy wie, że zdobycie nowego klienta kosztuje kilka razy więcej niż utrzymanie stałego. Dlatego niezwykle istotne jest ustalenie zasad dobrej obsługi klienta w sklepie. Pamiętajmy, że dobrze obsłużony, przekaże relacje innym osobom, które być może staną się naszymi nowymi – a w późniejszym efekcie – stałymi klientami. My, jako firma Warto Szkolić, uważamy, że każdy pracownik powinien posiadać kompetencje i umiejętności, umożliwiające profesjonalną obsługę klienta. Dlatego działania jakie podejmujemy we współpracy z firmami, mają na celu m.in. doskonalenie kompetencji w nawiązywaniu i utrzymywaniu dobrej relacji z klientem, tworzenie standardów obsługi klienta, jak również diagnozę własnych predyspozycji w aspekcie utrzymywania relacji z klientem.

Uczymy umiejętności obsługi reklamacyjnej, zdolności radzenia sobie z trudnym klientem, jak również otwartości na krytykę. Na metodologię naszej pracy składają się warsztatowa forma wykładów oraz zajęcia praktyczne, które pomagają wdrażać zdobytą wcześniej wiedzę. Potencjał firmy, to procent stałych, zadowolonych klientów. Dzięki profesjonalnej i satysfakcjonującej obsłudze można nie tylko zyskać nowych kontrahentów, ale także budować ich lojalność. Dlatego zapraszamy do podjęcia współpracy, podczas której przekażemy wszelkie tajniki skutecznej i profesjonalnej obsługi klienta, co przełoży się z pewnością na zyski w Państwa firmie.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

7 sposobów na radzenie sobie z trudnym klientem – wskazówki i szkolenia z których musisz skorzystać

Skuteczne strategie radzenia sobie z trudnym klientem W pracy z klientami każdy sprzedawca prędzej czy później zetknie się z osobą, która będzie trudna we współpracy. Czasem wynika to z rozczarowania usługą, nieporozumienia, problemów technicznych, a czasami po prostu z frustracji związanej z sytuacją niezależną od firmy. Trudni klienci mogą być zdenerwowani, zirytowani, a nawet agresywni, co stawia sprzedawcę w bardzo wymagającej sytuacji. Umiejętność radzenia sobie z takimi wyzwaniami…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

7 najlepszych szkoleń, dzięki którym zbudujesz idealny zespół

Kluczowe szkolenia w budowaniu i zarządzaniu zespołem Budowanie zespołu to kluczowy element sukcesu w każdej organizacji. Dobrze funkcjonujący zespół to nie tylko ludzie pracujący razem, ale grupa, która efektywnie współpracuje, dzieli się zadaniami i realizuje wspólne cele. Aby stworzyć taki zespół, menedżerowie powinni zainwestować w odpowiednie szkolenia, które pomogą w rozwijaniu kluczowych kompetencji zarówno liderów, jak i członków zespołów. Poniżej przedstawiamy 7 najlepszych…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

6 szkoleń sprzedażowych, dzięki którym zbudujesz relacje z klientem

Relacje z klientami jako fundament skutecznej sprzedaży Budowanie relacji z klientami to fundament skutecznej sprzedaży, który wpływa na długoterminowy sukces każdej firmy. Współczesny rynek jest pełen konkurencji, a klienci mają dostęp do szerokiej gamy produktów i usług. To właśnie relacje, jakie nawiązujesz z klientami, mogą stanowić kluczowy wyróżnik, który zadecyduje o ich lojalności wobec Twojej marki. Zaufanie, zaangażowanie i umiejętność zrozumienia potrzeb…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.