Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Znaczenie profesjonalnej obsługi w procesie zdobywania klientów

Znaczenie profesjonalnej obsługi w procesie zdobywania klientów

Znaczenie profesjonalnej obsługi w procesie zdobywania klientów

W handlu proces zdobywania klientów to podstawa sukcesu. Jak wiadomo, konkurencja nie śpi, a współczesny klient jest bardzo wymagający, doskonale zorientowany w ofertach konkurentów i niełatwy do zdobycia. Dlatego właśnie większość firm stawia obsługę klienta, jako priorytet w kontaktach z klientami, co przyczynia się do możliwości odniesienia sukcesu. Pamiętać należy, że kiedy proponujemy klientom nasze usługi, to oferujemy im przede wszystkim siebie – swój czas i profesjonalizm.

Proces zdobywania klientów – jak do dobrze zaplanować?

Wszyscy jesteśmy konsumentami, dlatego czasem wystarczy pomyśleć o naszych doświadczeniach, by uświadomić sobie wagę dobrej obsługi. Nie trudno jest zrozumieć, jakie straty pociąga za sobą sytuacja, w której klient zostaje obsłużony poniżej swoich oczekiwań. Według statystyk, to informacje o złej obsłudze, przekazywane są i docierają do innych klientów szybciej niż te dobre. Prawdziwą sztuką w handlu jest działać tak, aby konsumenci do nas wracali. Nie każdy wie, że zdobycie nowego klienta kosztuje kilka razy więcej niż utrzymanie stałego. Dlatego niezwykle istotne jest ustalenie zasad dobrej obsługi klienta w sklepie. Pamiętajmy, że dobrze obsłużony, przekaże relacje innym osobom, które być może staną się naszymi nowymi – a w późniejszym efekcie – stałymi klientami. My, jako firma Warto Szkolić, uważamy, że każdy pracownik powinien posiadać kompetencje i umiejętności, umożliwiające profesjonalną obsługę klienta. Dlatego działania jakie podejmujemy we współpracy z firmami, mają na celu m.in. doskonalenie kompetencji w nawiązywaniu i utrzymywaniu dobrej relacji z klientem, tworzenie standardów obsługi klienta, jak również diagnozę własnych predyspozycji w aspekcie utrzymywania relacji z klientem.

Uczymy umiejętności obsługi reklamacyjnej, zdolności radzenia sobie z trudnym klientem, jak również otwartości na krytykę. Na metodologię naszej pracy składają się warsztatowa forma wykładów oraz zajęcia praktyczne, które pomagają wdrażać zdobytą wcześniej wiedzę. Potencjał firmy, to procent stałych, zadowolonych klientów. Dzięki profesjonalnej i satysfakcjonującej obsłudze można nie tylko zyskać nowych kontrahentów, ale także budować ich lojalność. Dlatego zapraszamy do podjęcia współpracy, podczas której przekażemy wszelkie tajniki skutecznej i profesjonalnej obsługi klienta, co przełoży się z pewnością na zyski w Państwa firmie.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny lider – jakie szkolenia wybrać by dobrze zarządzać?

Skuteczne przywództwo – klucz do sukcesu organizacji Skuteczny lider to kluczowy filar każdej organizacji. To osoba, która nie tylko zarządza zespołem, ale także inspiruje go do działania, dba o jego rozwój i skutecznie reaguje na zmieniające się warunki rynkowe. Współczesny biznes wymaga od liderów szerokiego wachlarza umiejętności – od strategicznego myślenia, przez umiejętność zarządzania czasem i zasobami ludzkimi, po zdolność do radzenia sobie z emocjami i rozwiązywania…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Roszczeniowy klient – wyzwanie czy szansa? Wywiad z Joanną Prokopiuk.

W dobie rosnącej konkurencji i coraz większej świadomości konsumentów profesjonalna obsługa klienta staje się kluczowym elementem sukcesu każdej firmy. Często jednak przedsiębiorcy i pracownicy działów obsługi mierzą się z klientami, którzy mają wysokie oczekiwania, a czasem wręcz roszczeniową postawę. Czy taki klient to wyłącznie problem i wyzwanie, czy może także szansa na rozwój biznesu i budowanie lojalności? Na te pytania odpowie nasza ekspertka Joanna…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w wodociągach – relacja ze szkolenia

Rola skutecznego kierownika w wodociągach Zarządzanie zespołem oraz infrastrukturą w branży wodociągowej to ogromne wyzwanie, które wymaga zarówno umiejętności przywódczych, jak i technicznej wiedzy. Wodociągi to sektor o strategicznym znaczeniu, w którym skuteczny kierownik w wodociągach odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu niezawodności dostaw wody, optymalizacji procesów oraz bezpieczeństwa pracy. Właściwe podejście do zarządzania, umiejętność komunikacji i efektywne planowanie to fundamenty sukcesu na tym stanowisku. Z myślą…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.