ABC Gotowania - czyli restauracja od kuchni

ABC Gotowania – czyli restauracja od kuchni

Szkolenia biznesowe, menadżerskie, ale i… rozwijające praktyczne kompetencje zawodowe – szkolimy w wielu obszarach! Dlatego z ogromną przyjemnością w ostatnich tygodniach podjęliśmy się realizacji szkolenia dla pracowników restauracji PSS Społem w Brzesku. 3 dni intensywnej pracy, 32 kompletne dania i mnóstwo praktycznych kulinarnych wskazówek poznali uczestnicy szkolenia ABC Gotowania.

Realizacja szkolenia

Sprawdzone przepisy i kulinarne “patenty”, wieloletnia praktyka naszego trenera i uczestnicy głodni wiedzy – to wszystko sprawiło, że szkolenie ABC Gotowania przebiegało w pozytywnej atmosferze, a uczestnicy z precyzją poddali się wskazówkom prowadzącego. Dzięki temu w czasie szkolenia wykonane zostały aż 32 dania, a wśród nich zupy, zakąski, drugie dania i desery. Na co dzień restauracja obsługuje zarówno gości indywdualnych, jak i imprezy okolicznościowe, więc zdobyta wiedza i umiejętności pozwolą wzbogacić i rozwinąć zakres propnowanego  gościom menu.

Nie tylko ABC gotowania, a dużo więcej!

Uczestnicy mieli okazję nauczyć się pracy z wykorzystaniem nowych technik pracy, rozwinęli również umiejętność technik krojenia warzyw oraz poznali nowe smaki kuchni międzynarodowej. Z największym zainteresowaniem i uznaniem spotkały się jednak dania kuchni polskiej przygotowywane w oparciu o tradycję regionu. To ważne, by w działaności restauracji wykorzystywać potencjał lokalnych produktów, dostawców i tradycyjnych receptur – to one często stanowią magnes przyciągający gości.

Rezultaty szkolenia

Oprócz świeżego spojrzenia na paletę smaków i kulinarnych możliwości, uczestnicy poznali również nowoczesne formy podawania dań, a także system rozliczenia i naliczania marży, co z pewnością znajdzie swoje pozytywne przełożenia zarówno na sposób obsługi klienta, jak i również rozwój biznesowy restauracji. Gastronomia to bez wątpienia branża, która wymaga nieustannego doskonalenia  umiejętności,  jak i również podążania za obowiązującymi trendami zarówno tymi kulinarnymi, jak i tymi w zakresie standardów obsługi klienta czy rozwoju biznesu. Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy podzielić się wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami. Dziękujemy za współpracę!

 

Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób odświeżyć menu swojej restauracji, rozwinąć kulinarne kompetencje pracowników, czy skutecznie zarządzać lokalem gastronomicznym – zapraszamy, by zapoznać się z ofertą naszych szkoleń.

Aby otrzymywać na bieżąco informacje odnośnie możliwości rozwoju Twojej firmy, poznać praktyczne narzędzia i być na bieżąco z biznesowymi trendami, dołącz do naszego newslettera!

[mailerlite_form form_id=1]

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak zarządzać czasem w sprzedaży detalicznej? Relacja ze szkolenia.

Znaczenie zarządzania czasem w sprzedaży detalicznej Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to kluczowy obszar, od którego zależy efektywność działania każdego sklepu. W realiach handlu, gdzie rytm pracy wyznacza klient, zmiany asortymentowe i rotacje kadrowe, umiejętność skutecznego zarządzania czasem przekłada się bezpośrednio na organizację dnia, obsługę klienta, a także atmosferę w zespole. Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to nie tylko kwestia indywidualnej dyscypliny, ale także…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak skutecznie zabezpieczyć dostęp zdalny przez VPN w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Bezpieczny dostęp zdalny – wyzwania i konieczność działania W dobie rosnącej cyfryzacji przemysłu, coraz więcej przedsiębiorstw produkcyjnych staje przed wyzwaniem bezpiecznego udostępniania swoich systemów informatycznych osobom pracującym zdalnie. Wykorzystanie technologii VPN w firmie produkcyjnej stało się standardem, jednak z racji specyfiki środowisk OT, systemów SCADA oraz rozbudowanych sieci przemysłowych – ten standard wymaga starannie zaprojektowanej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak przeprowadzać rozmowy sprzedażowe w branży medycznej? – relacja ze szkolenia

Kluczowa rola kompetencji sprzedażowych w sektorze medycznym Branża medyczna należy do najbardziej wymagających i odpowiedzialnych sektorów rynku. Odpowiednie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów z przedstawicielami ochrony zdrowia stają się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością. Rozmowy sprzedażowe w branży medycznej to proces złożony, w którym sprzedawca nie tylko reprezentuje produkt, ale również pełni rolę partnera merytorycznego, doradcy i ambasadora jakości. Niezbędne jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.