Szkolenia

Szkolenia

Z naciskiem na praktykę

Szkolenia z naciskiem na praktykę

Jesteśmy firmą szkoleniową z dużym doświadczeniem. Z powodzeniem, od wielu lat, prowadzimy szkolenia sprzedażowe, merchandisingowe, managerskie oraz z zakresu umiejętności osobistych. 

Nowością w naszej ofercie są szkolenia marketingowe (online marketing: pozycjonowanie stron, zarządzanie w social media, public relations dla firm) oraz obsługi programów komputerowych (szkolenie Excel, Word, Access).

Główne cechy oferty szkoleniowej Warto Szkolić, wyróżniające firmę na tle konkurencji:

  • Naszą specjalnością są szkolenia praktyczne w postaci warsztatów w miejscu pracy.
  • Pracujemy z uczestnikami na realnych przykładach codziennych sytuacji zawodowych, w tym z ich własnego miejsca pracy,
  • Nie znajdziesz nas za biurkiem, czytających uczestnikom szkolenia prezentację z Power Pointa. Nasze spotkania to teoria w pigułce i rozbudowana część warsztatowa.

Skorzystaj z naszej oferty, a zrozumiesz, że naprawdę WARTO SZKOLIĆ! Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu +48 608 816 943 lub adresem email biuro@wartoszkolic.pl. Wyślij nam zapytanie ofertowe a My skontaktujemy się z Tobą.

Pozyskaj środki na szkolenia!

My jako firma szkoleniowa napiszemy, złożymy wniosek o dofinansowanie i pozyskamy środki na szkolenie. Usługa jest zupełnie bezpłatna.

Szkolenia - nasza oferta

Nasze metody szkoleniowe

Każde nasze szkolenie jest dostosowane do indywidualnych oczekiwań Klienta. Dzięki wcześniejszej identyfikacji i analizie potrzeb firmy wszystkie nasze działania są szyte na miarę potrzeb Klienta. Przeprowadzamy zarówno krótkie treningi, jak i długie cykle warsztatów. W zależności od potrzeb klienta stosujemy dodatkowe, nieszablonowe rozwiązania: gry szkoleniowe oraz interaktywne szkolenia flash.

metody szkoleniowe - casestudy

Analiza przypadku (case study)

nic tak nie zapada w pamięć jak opisy konkretnych, z życia wziętych przykładów. Wychodzimy od analizy jednego z elementów codziennej pracy uczestników i zderzamy go z materiałami zaprezentowanymi podczas szkolenia. W ten sposób pracownicy uczą się stosować informacje z kursu w konkretnych, problematycznych sytuacjach i bardzo szybko przekładają zdobytą wiedzę na codzienną pracę.

metody szkoleniowe - kamera

Ćwiczenia z kamerą

jedną rzeczą jest to jak myślimy, że zachowujemy się w stosunku do klienta, a drugą, jak to wygląda z jego strony. Ćwiczenia scenek z kamerą pozwalają spojrzeć na swoją pracę z zewnątrz i dokładnie przeanalizować sygnały niewerbalne jakie wysyłamy, na tej podstawie wprowadzając konieczne korekty w gestykulacji czy mimice twarzy.

metody szkoleniowe - gry

Gry szkoleniowe

umiejętnie stosowane pozwalają na wzbudzenie wysokiego poziomu zaangażowania uczestników, prowadzą ich do właściwych, rozwojowych wniosków oraz ćwiczą umiejętności niezbędne do wykonywania ich zawodu.

metody szkoleniowe - flash

Interaktywne szkolenia flash

wysoce skuteczne uzupełnienie zadań wdrożeniowych realizowanych przez pracowników zakończeniu szkolenia. W materiale filmowym możemy przygotować np. instrukcję prawidłowej obsługi klienta czy zasady ułożenia towaru, spersonalizowane pod potrzeby konkretnego sklepu.

Zadania wdrożeniowe

zadania wdrożeniowe przed i po szkoleniu to doskonała baza do rozpoczęcia procesu nauczania oraz utrwalene jego efektu

metody szkoleniowe - filmy

Filmy szkoleniowe

szkolenie w postaci interaktywnego kursu komputerowego. Pozwala ono na samodzielne przejście uczestnika przez poszczególne etapy nauki, a filmy obrazujące przykłady danych zagadnień utrwalają zdobyty materiał. Może stanowić swojego rodzaju podręcznik obsługi klienta, czy też ustrukturyzowanie standardów panujących w firmie. Szkolenie flash doskonale utrwala materiał z przebytego szkolenia, a także umożliwia późniejsze przeszkolenie nowych pracowników bez żadnych dodatkowych kosztów.

Zobacz jak pracujemy

Etapy szkoleniowe

Badanie potrzeb klienta – szczegółowy research informacji o firmie oraz w razie wyrażenia takiej chęci, również wstępny audyt pracowników. Tak przygotowani jesteśmy w stanie przygotować bardzo dobrze dopasowany program szkoleniowy, silne zindywidualizowany i uwzględniający specyficzne potrzeby i życzenia klienta.

Nacisk na zadania praktyczne –Twoi pracownicy docenią czas poświęcony na spotkanie z trenerami naszej firmy. Część wykładową ograniczamy do koniecznego minimum, skupiając się na zajęciach praktycznych, zawsze opartych na konkretnych przykładach z życia firmy uczestników i ich codziennej pracy. Tak mocno angażująca formuła spotkań sprawia, że przekazywana wiedza zapada w pamięć i jest wdrażana w życie, już od pierwszego dnia po szkoleniu.

Rozbudowane materiały szkoleniowe dla uczestników:

– Skrypt szkoleniowy, który strukturyzuje, uzupełnia oraz poszerza wiedzę zdobytą na szkoleniu.

– Arkusze zadań wdrożeniowych i arkusze ćwiczeń szkoleniowych, które można wykorzystać w przyszłości.

300 szkoleń za nami

Tak, za nami już ponad 300 przeprowadzonych spotkań szkoleniowych. To, co cieszy nas najbardziej, to wysokie przełożenie zdobytej wiedzy na zastosowanie w codziennej pracy, potwierdzane w ankietach przez uczestników naszych szkoleń.

Nasi trenerzy

Joanna Cieślak-Ospalska
Joanna Cieślak-Ospalska
Marketing, Budowanie marki
Maciej Sasin
Maciej Sasin
Komunikacja, Efektywny system pracy
Marcin Grzelak
Marcin Grzelak
Merchandising, Sprzedaż

Przeczytaj ostatnie wpisy na naszym blogu

5 wskazówek jak skutecznie zarządzać zespołem rozproszonym
5 wskazówek jak skutecznie zarządzać zespołem rozproszonym
Z roku na rok zwiększa się liczba osób, wykonujących pracę na zasadzie…
Linki sponsorowane Google AdWords – z czym to się je
Linki sponsorowane Google AdWords – z czym to się je
Google AdWords w ciągu ostatnich lat stało się podstawowym narzędziem marketingu internetowego.…
Marketing lekarzy i gabinetów dentystycznych
Marketing lekarzy i gabinetów dentystycznych
Bardzo specyficzną branżą, wymagającą podjęcia szczególnych działań marketingowych, jest działalność lekarzy i…