Szkolenia

Szkolenia

Z naciskiem na praktykę

Szkolenia z naciskiem na praktykę

Jesteśmy firmą szkoleniową z dużym doświadczeniem. Z powodzeniem, od wielu lat, prowadzimy szkolenia sprzedażowe, merchandisingowe, managerskie oraz z zakresu umiejętności osobistych. 

Nowością w naszej ofercie są szkolenia marketingowe (online marketing: pozycjonowanie stron, zarządzanie w social media, public relations dla firm) oraz obsługi programów komputerowych (szkolenie Excel, Word, Access).

Główne cechy oferty szkoleniowej Warto Szkolić, wyróżniające firmę na tle konkurencji:

  • Naszą specjalnością są szkolenia praktyczne w postaci warsztatów w miejscu pracy.
  • Pracujemy z uczestnikami na realnych przykładach codziennych sytuacji zawodowych, w tym z ich własnego miejsca pracy,
  • Nie znajdziesz nas za biurkiem, czytających uczestnikom szkolenia prezentację z Power Pointa. Nasze spotkania to teoria w pigułce i rozbudowana część warsztatowa.

Skorzystaj z naszej oferty, a zrozumiesz, że naprawdę WARTO SZKOLIĆ! Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu +48 608 816 943 lub adresem email biuro@wartoszkolic.pl. Wyślij nam zapytanie ofertowe a My skontaktujemy się z Tobą.

Pozyskaj środki na szkolenia!

My jako firma szkoleniowa napiszemy, złożymy wniosek o dofinansowanie i pozyskamy środki na szkolenie. Usługa jest zupełnie bezpłatna.

Szkolenia - nasza oferta

Nasze metody szkoleniowe

Każde nasze szkolenie jest dostosowane do indywidualnych oczekiwań Klienta. Dzięki wcześniejszej identyfikacji i analizie potrzeb firmy wszystkie nasze działania są szyte na miarę potrzeb Klienta. Przeprowadzamy zarówno krótkie treningi, jak i długie cykle warsztatów. W zależności od potrzeb klienta stosujemy dodatkowe, nieszablonowe rozwiązania: gry szkoleniowe oraz interaktywne szkolenia flash.

metody szkoleniowe - casestudy

Analiza przypadku (case study)

nic tak nie zapada w pamięć jak opisy konkretnych, z życia wziętych przykładów. Wychodzimy od analizy jednego z elementów codziennej pracy uczestników i zderzamy go z materiałami zaprezentowanymi podczas szkolenia. W ten sposób pracownicy uczą się stosować informacje z kursu w konkretnych, problematycznych sytuacjach i bardzo szybko przekładają zdobytą wiedzę na codzienną pracę.

metody szkoleniowe - kamera

Ćwiczenia z kamerą

jedną rzeczą jest to jak myślimy, że zachowujemy się w stosunku do klienta, a drugą, jak to wygląda z jego strony. Ćwiczenia scenek z kamerą pozwalają spojrzeć na swoją pracę z zewnątrz i dokładnie przeanalizować sygnały niewerbalne jakie wysyłamy, na tej podstawie wprowadzając konieczne korekty w gestykulacji czy mimice twarzy.

metody szkoleniowe - gry

Gry szkoleniowe

umiejętnie stosowane pozwalają na wzbudzenie wysokiego poziomu zaangażowania uczestników, prowadzą ich do właściwych, rozwojowych wniosków oraz ćwiczą umiejętności niezbędne do wykonywania ich zawodu.

metody szkoleniowe - flash

Interaktywne szkolenia flash

wysoce skuteczne uzupełnienie zadań wdrożeniowych realizowanych przez pracowników zakończeniu szkolenia. W materiale filmowym możemy przygotować np. instrukcję prawidłowej obsługi klienta czy zasady ułożenia towaru, spersonalizowane pod potrzeby konkretnego sklepu.

Zadania wdrożeniowe

zadania wdrożeniowe przed i po szkoleniu to doskonała baza do rozpoczęcia procesu nauczania oraz utrwalene jego efektu

metody szkoleniowe - filmy

Filmy szkoleniowe

szkolenie w postaci interaktywnego kursu komputerowego. Pozwala ono na samodzielne przejście uczestnika przez poszczególne etapy nauki, a filmy obrazujące przykłady danych zagadnień utrwalają zdobyty materiał. Może stanowić swojego rodzaju podręcznik obsługi klienta, czy też ustrukturyzowanie standardów panujących w firmie. Szkolenie flash doskonale utrwala materiał z przebytego szkolenia, a także umożliwia późniejsze przeszkolenie nowych pracowników bez żadnych dodatkowych kosztów.

Zobacz jak pracujemy

Etapy szkoleniowe

Badanie potrzeb klienta – szczegółowy research informacji o firmie oraz w razie wyrażenia takiej chęci, również wstępny audyt pracowników. Tak przygotowani jesteśmy w stanie przygotować bardzo dobrze dopasowany program szkoleniowy, silne zindywidualizowany i uwzględniający specyficzne potrzeby i życzenia klienta.

Nacisk na zadania praktyczne –Twoi pracownicy docenią czas poświęcony na spotkanie z trenerami naszej firmy. Część wykładową ograniczamy do koniecznego minimum, skupiając się na zajęciach praktycznych, zawsze opartych na konkretnych przykładach z życia firmy uczestników i ich codziennej pracy. Tak mocno angażująca formuła spotkań sprawia, że przekazywana wiedza zapada w pamięć i jest wdrażana w życie, już od pierwszego dnia po szkoleniu.

Rozbudowane materiały szkoleniowe dla uczestników:

– Skrypt szkoleniowy, który strukturyzuje, uzupełnia oraz poszerza wiedzę zdobytą na szkoleniu.

– Arkusze zadań wdrożeniowych i arkusze ćwiczeń szkoleniowych, które można wykorzystać w przyszłości.

300 szkoleń za nami

Tak, za nami już ponad 300 przeprowadzonych spotkań szkoleniowych. To, co cieszy nas najbardziej, to wysokie przełożenie zdobytej wiedzy na zastosowanie w codziennej pracy, potwierdzane w ankietach przez uczestników naszych szkoleń.

Nasi trenerzy

Joanna Cieślak-Ospalska
Joanna Cieślak-Ospalska
Marketing, Budowanie marki
Maciej Sasin
Maciej Sasin
Komunikacja, Efektywny system pracy
Marcin Grzelak
Marcin Grzelak
Merchandising, Sprzedaż

Przeczytaj ostatnie wpisy na naszym blogu

Sprawozdanie ze szkolenia Employer Branding dla lidera w branży pieczarkarskiej
Sprawozdanie ze szkolenia Employer Branding dla lidera w branży pieczarkarskiej
26 kwietnia w miejscowości Piasek przeprowadziliśmy dla rodzinnej firmy “Karol Kania i Synowie”…
Czym jest Google Analytics?
Czym jest Google Analytics?
Jednym z oferowanych przez nas szkoleń, które cieszą się największą popularnością, jest…