Cykl doradczy dla restauracji Alchemik: szkolenie obsługa barmańska, zarządzanie i obsługa klienta, RODO

W dniach 20,21,25 maj i 2 czerwca przeprowadziliśmy cykl usług doradczo-szkoleniowych dla restauracji Alchemik z Tomaszowa Mazowieckiego, ubiegłorocznego uczestnika „Kuchennych Rewolucji” :O :). W trakcie tych trzech dni przeprowadziliśmy szkolenie obsługa barmańska, menedżerskie i prawne.

Szkolenie menedżerskie: zarządzanie personelem, kosztami i lokalem 

Przeszkolonych zostało 10 osób: personel kuchenny, obsługa sali oraz właściciel. Wypracowanie procedur, ustalenie delegowanych zadań, wzbogacona o ćwiczenia, grę szkoleniową „Ten Obcy” oraz filmiki szkoleniowe. W efekcie naszego spotkania pracownicy restauracji „Alchemik” nauczyli się: efektywnej organizacji pracy, współpracy w zespole oraz delegowania zadań. Co ciekawe uczestnicy najbardziej docenili samą możliwość spokojnego spotkania i pola do dyskusji. Za najważniejsze punkty szkolenia uznali wymianę doświadczeń w zespole oraz poznanie doświadczeń trenera w zarządzaniu restauracją. Szkolenie usprawni i ułatwi pracę – w szczególności określi, kto jest odpowiedzialny za konkretne zadanie.

Obsługa barmańska

W tym szkoleniu udział wzięło 10 osób, nie tylko barman, ale również kelnerzy, kucharze oraz manager restauracji. W trakcie tego szkolenia zastosowaliśmy różnorodne metody szkoleniowe: wykład (krótka część teoretyczna), wywiad interaktywny, pokaz oraz on-job training (część praktyczna; podstawa szkolenia). W efekcie uczestnicy nauczyli się komunikacji w zespole, organizacji przestrzeni pracy, estetyki oraz elegancji w trakcie wykonywania pracy. Najbardziej przydatne okazały się elementy związane z organizacją przestrzeni pracy oraz poznanie najnowszych trendów w zakresie mikologii oraz podstawy „upsellingu”. W dalszych szkoleniach proponowalibyśmy odgrywanie scen, historii oraz analogii przez eksperymenty – takie metody pozwolą na dalsze rozwijanie obsługi barmańskiej.

Dwudniowe szkolenie RODO

W dniach 20-21 maja przeprowadziliśmy cykl szkoleniowy RODO, a wzięło w nim udział 11 osób. W pierwszy dzień pokazaliśmy, jak prawidłowo przetwarzać dane gości i pracowników oraz ćwiczyliśmy prowadzenie i przetwarzanie dokumentacji RODO. „Rejestr Czynności Przetwarzania” i „Analiza ryzyka”- to dokumenty, które nauczyli się opracowywać pracownicy “Alchemika”. W drugiej części szkolenia zapoznaliśmy uczestników z najistotniejszymi wymaganiami przetwarzania danych osobowych dla MSP. W tym przede wszystkim jak uniknąć konieczności powołania inspektora IOD: przedstawiliśmy podstawy prawne pozwalające uniknąć zatrudniania IOD i przygotowaliśmy dokument uzasadniający brak takiej konieczności.

Pracownikom restauracji “Alchemik” dziękujemy za udział w całym cyklu szkoleniowym, a wszystkich Was zapraszamy na nasze szkolenia.

Trenerzy “Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Budowanie zespołu pracowników na uczelni wyższej – relacja ze szkolenia

Budowanie zespołu pracowników na uczelni wyższej to zadanie wymagające przemyślanej strategii i zaangażowania na wielu poziomach organizacji. Proces ten jest kluczowy dla zapewnienia wysokiej jakości nauczania, badań naukowych oraz efektywnego zarządzania i administracji. W erze globalizacji i ciągłych zmian technologicznych, uczelnie stają przed wyzwaniem nie tylko przyciągnięcia, ale i utrzymania wykwalifikowanych specjalistów, którzy będą w stanie przyczynić się do rozwoju instytucji i jej misji. Efektywne budowanie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w obsłudze technicznej nieruchomości - relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w obsłudze technicznej nieruchomości to postać kluczowa dla sprawnego funkcjonowania każdej nieruchomości, niezależnie od jej przeznaczenia. To właśnie od jego umiejętności zarządczych, kompetencji technicznych i zdolności do efektywnego komunikowania się z zespołem oraz klientami zależy bezpieczeństwo, stan techniczny oraz wartość rynkowa obiektu. Dlatego też rola ta wymaga ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności, aby sprostać dynamicznie zmieniającym się wyzwaniom rynku nieruchomości. W…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie i współpraca w salonie samochodowym – relacja ze szkolenia

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie motoryzacji, kluczowym elementem sukcesu każdego salonu samochodowego jest nie tylko znajomość najnowszych trendów i technologii, ale także skuteczne zarządzanie oraz budowanie zespołu zdolnego do wyjątkowej współpracy. W odpowiedzi na te potrzeby, zostaliśmy wybrani, aby zorganizować szkolenie skierowane do menedżerów i pracowników jednego ze znanych w Polsce salonów samochodowych. Szkolenie miało na celu nie tylko rozwój umiejętności zarządczych, ale również wzmocnienie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.