Szkolenie zaawansowane Excel dla Euro Polska Sieć Handlowa

Za nami dwudniowy kurs z obsługi programów pakietu MS Office dla pracowników sieci sklepów Euro Polska Sieć Handlowa. W trakcie spotkania mocno wgryźliśmy się w szczegółowe możliwości programów, realizując szkolenie zaawansowane Excel, Word oraz Power Point. Szkolenie odbyło się w dniach 21-22 lutego br. i wzięło udział 11 osób: kadra zarządzająca, handlowcy i pracownicy administracji.

Sieć sklepów Euro to kilkadziesiąt sklepów, których zasięg obejmuje połowę powierzchni naszego kraju – całą Polskę południową. Sklepy Euro znajdziemy zarówno w dużych miastach, miasteczkach, jak i na wsiach. 

Cele szkolenia

Celem szkolenia było poznanie narzędzi MS Office najprzydatniejszych w codziennej pracy firmy.

Przebieg szkolenia

Szkolenia przebiegały w bardzo dobrej, motywującej do działania atmosferze. Uczestnicy często zadawali pytania związane z tematem szkoleń i wykorzystaniem narzędzia w  codziennej pracy. Uczestnicy szkolenia chętnie rozwiązywali bardzo złożone zagadnienia ,,excelowe”. Co warto podkreślić, robili to również kosztem wolnego czasu – przerw!

W opinii kursantów, najbardziej istotne elementy, które były poruszane podczas szkoleń to: 

  • tabele przestawne,
  • skróty i sztuczki, 
  • funkcje statystyczne, 
  • nazwane zakresy,
  • funkcje wyszukujące, 
  • metody obróbki redakcyjnej tekstu,
  • metody wizualnej prezentacji danych biznesowych.

Jak widać, większość z uznanych za najbardziej przydatne narzędzi programów MS Office, to te używane w Excelu. Nie jest to dla nas zaskoczenie – uczestnicy naszych szkoleń komputerowych bardzo często najmocniej zainteresowani są poznawaniem możliwości programu Excel, prosząc nas trenerów o ograniczenie czasu poświęcanego MS Word czy Ms Power Point. I nie jest to też nic dziwnego – Excel to program kluczowy w każdej firmie i najbardziej rozbudowany ze wszystkich narzędzi MS Office.

 

Rezultaty szkolenia

W wyniku naszego dwudniowego wypełnionego intensywną, zaangażowaną pracą, uczestnicy opanowali:

  •  analizę danych tabelami przestawnymi,
  • podstawy programowania VBA i nagrywania makr,
  • tworzenie efektywnych prezentacji biznesowych,
  • umiejętność redakcji i edycji tekstu.

Założone programy szkoleń zostały zrealizowane w pełni. Zakresy szkoleń były na bieżąco dopasowywane do potrzeb grup, dzięki czemu wiedza i umiejętności zdobyte podczas zajęć na pewno przełożą się na jakość i szybkość wykonywania codziennej pracy. Dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział, a wszystkich Państwa zapraszamy na nasze szkolenia komputerowe: szkolenie zaawansowane Excel, Word, ale również MS Project czy Access.

Trenerzy “Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak zarządzać czasem w sprzedaży detalicznej? Relacja ze szkolenia.

Znaczenie zarządzania czasem w sprzedaży detalicznej Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to kluczowy obszar, od którego zależy efektywność działania każdego sklepu. W realiach handlu, gdzie rytm pracy wyznacza klient, zmiany asortymentowe i rotacje kadrowe, umiejętność skutecznego zarządzania czasem przekłada się bezpośrednio na organizację dnia, obsługę klienta, a także atmosferę w zespole. Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to nie tylko kwestia indywidualnej dyscypliny, ale także…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak skutecznie zabezpieczyć dostęp zdalny przez VPN w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Bezpieczny dostęp zdalny – wyzwania i konieczność działania W dobie rosnącej cyfryzacji przemysłu, coraz więcej przedsiębiorstw produkcyjnych staje przed wyzwaniem bezpiecznego udostępniania swoich systemów informatycznych osobom pracującym zdalnie. Wykorzystanie technologii VPN w firmie produkcyjnej stało się standardem, jednak z racji specyfiki środowisk OT, systemów SCADA oraz rozbudowanych sieci przemysłowych – ten standard wymaga starannie zaprojektowanej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak przeprowadzać rozmowy sprzedażowe w branży medycznej? – relacja ze szkolenia

Kluczowa rola kompetencji sprzedażowych w sektorze medycznym Branża medyczna należy do najbardziej wymagających i odpowiedzialnych sektorów rynku. Odpowiednie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów z przedstawicielami ochrony zdrowia stają się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością. Rozmowy sprzedażowe w branży medycznej to proces złożony, w którym sprzedawca nie tylko reprezentuje produkt, ale również pełni rolę partnera merytorycznego, doradcy i ambasadora jakości. Niezbędne jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.