napis

telefon-fiolet

+48 608 816 943

facebook-iconyoutube-iconviemo-icon

Coaching

 

 
 coaching mini

 

... BO STAĆ CIĘ NA WIĘCEJ!









Co to jest coaching

Coaching w jednym zdaniu można zdefiniować jako proces rozwoju potencjału zawodowego. Jest to skuteczna metoda wprowadzania pożądanych zmian, głównie w działaniach związanych z pracą zawodową. Jest to metoda bardzo podobna do mentoringu jednak tutaj nacisk postawiony jest na rozwój umiejętności osobistych, a nie przekazaniu gotowych rozwiązań dla konkretnej branży. Również tutaj gwarancją sukcesu jest ścisła współpraca pomiędzy trenerem a klientem.

Nasza firma specjalizuje się w coachingu menedżerskim. Głównym jego celem jest zwiększenie wykorzystania potencjału menedżerów oraz podniesienie ich ogólnej satysfakcji i celowości podejmowanych działań.

Zwyczajowo proces coachingowy obejmuje siedem do dziesięciu sesji rozłożonych w okresie trzech do siedmiu miesięcy. Zdarza się, że zakończenie jednego procesu staje się inspiracją do podjęcia następnego.

 



Co da mi szkolenie coachingowe?

Osoba, które z sukcesem zakończy prowadzony przez nas proces coachingu, będzie w stanie:

  • świadomie wykorzystać swój potencjał,
  • wyznaczać i osiągać cele,
  • wyciągać wnioski i wybierać rozwiązania spośród najlepszych w danej sytuacji,
  • utrzymywać równowagę między życiem zawodowym a osobistym, dzięki lepszemu zarządzaniu czasem,
  • rozwijać kompetencje interpersonalne, takie jak komunikacja, asertywność, perswazja i pewność siebie,
  • rozwinąć swoją kreatywność,
  • osiągnąć większą pewność siebie i swoich umiejętności.

Te rezultaty możliwe są do osiągnięcia dzięki modelowi wykorzystywanemu w naszej pracy: sesjach coachingowych jeden na jeden. Indywidualne spotkania to najefektywniejsza forma szkoleniowa, pozwalająca na maksymalnym skupieniu na celach danej osoby.


 

 
ZYSKAJ DOFINANSOWANIE NA TWOJE SZKOLENIE:

 
DO 100% - KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY (KFS)  DO 80% - BUR (BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH) 
   
kfs bazau






Usługa coaching firmy “Warto Szkolić” to:
 

COACHING DLA FIRM I OSÓB PRYWATNYCH
Marcin Grzelak – merchandising, sprzedaż
WSPÓLNIE USTALANY KONTRAKT WSPÓŁPRACY
Marcin Grzelak – merchandising, sprzedaż
WSPÓŁPRACA W OPARCIU O KLAUZULĘ POUFNOŚCI
Marcin Grzelak – merchandising, sprzedaż
BEZPŁATNA „SESJA ZEROWA” NA DOBRY POCZĄTEK
Marcin Grzelak – merchandising, sprzedaż
CZĘSTOTLIWOŚĆ I MIEJSCE SPOTKAŃ DO TWOJEJ DECYZJI
Marcin Grzelak – merchandising, sprzedaż
FORMA USŁUGI DOSTOSOWANA DO TWOICH POTRZEB: SESJE, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY
Marcin Grzelak – merchandising, sprzedaż
CERTYFIKAT NA ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA
Marcin Grzelak – merchandising, sprzedaż
KONTAKT Z TRENEREM PO ZAKOŃCZENIU SZKOLENIA
Marcin Grzelak – merchandising, sprzedaż
ZAPEWNIAMY MATERIAŁY SZKOLENIOWE PODCZAS CAŁEGO PROCESU


Przed podjęciem współpracy z klientem staramy się jak najszczegółowiej opisać sytuację, w związku z którą klient poszukuje porady coacha. Na podstawie obserwacji zachowań, bilansu kompetencji, oraz rozmowy z klientem, coach wyjaśnia prawdopodobne przyczyny zaistnienia problematycznej sytuacji. Na tej podstawie określamy cel spotkań (wypełnienie luki kompetencyjnej, nabycie danych umiejętności), uzgadniamy poziom kompetencji, do którego chce dojść klient.

Aby współpraca się udała, musi on być równocześnie realny do wykonania w opinii coacha. Dalej określamy również metody i techniki, które zostaną zastosowane w celu osiągnięcia celu, oraz wskaźniki rozliczania celu. Co nie mniej ważne, określamy także działania po zakończeniu sesji spotkań – pokazujemy jaką ścieżkę powinien wybrać klient, gdy cele spotkań zostały spełnione, a jaką, gdy nie udało się ich zrealizować. Wszystkie te szczegóły spisywane są w kontrakcie coachingowym, który obowiązuje obie strony. Dopiero w tym momencie, przystępujemy do pracy właściwej – sesji coachingowych.





Oto typowy schemat procesu coachingowego

prowadzonego przez trenerów “Warto Szkolić”:
 proces


 
 

SPRAWDŹ JAK WYGLĄDA NASZE SPOTKANIE COACHINGOWE


Coaching menedżerski dla firmy Knauf

Dlaczego my?

W swojej pracy bazujemy na wielu tysiącach godzin szkoleń, coachingów indywidualnych i grupowych, a także na osobistej wieloletniej pracy w roli trenera i coacha.

Proponowana przez zespół formuła to podejście holistyczne. Uwzględnia, że na nasze zachowania ma wpływ więcej czynników niż tylko wiedza i umiejętności. Istotne są także: systemy przekonań i poglądów, zakorzenione nawyki w myśleniu i działaniu, hierarchia wartości, poczucie tożsamości, odczuwanie równowagi pomiędzy życiem osobistym i zawodowym. Każdy z wymienionych wyżej czynników może podnieść lub obniżyć efektywność naszej pracy. Podobnie jak sposób, w jaki zarządzamy naszymi emocjami i budujemy relacje.

Niewątpliwym atutem naszej oferty są osoby coachów – wieloletni praktycy z zakresu zarządzania i handlu. Oto, kto zrealizuje wspólnie z Tobą proces coachingu:

Paweł Muzyczyszyn Małgorzata Mrug Jacek Andrusiewicz
     
Paweł Muzyczyszyn – zarządzanie, motywacja
 Małgorzata Mrug – zarządzanie zasobami ludzkimi, relacje interpersonalne
Jacek Andrusiewicz – sprzedaż, zarządzanie
     

Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta i sprzedaży. W swojej karierze zajmował się zarządzaniem oraz budowaniem sieci sprzedaży i relacji z klientem.

Jest aktywna zawodowo od ponad 17 lat, w tym przez 13 lat piastowała stanowiska menedżerskie. W swojej karierze miała styczność z różnorodnymi branżami i kulturami organizacyjnymi. Od dziewiętnastu lat prowadzi coaching handlowców, warsztaty dedykowane zespołom i działom handlowym firm, szkolenia otwarte i działania mentorskie ucząc i podnosząc kompetencje sprzedażowe na rynku.



Są Państwo zainteresowani skorzystaniem z coachingu? Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu +48 608 816 943 i adresem email biuro@wartoszkolic.pl


Newsletter - Bądź na bieżąco!



newsletter templates powered by FreshMail









WAŻNE:
Zapisując się na nasz newsletter Wyrażaasz zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu przez Warto Szkolić Sp. z o.o. z siedzibą we Gnieźniew celu otrzymywania newsletterów.