Jak przyciągnąć uwagę słuchaczy? Szkolenie z wystąpień publicznych dla firmy Vimax

Jak przyciągnąć uwagę słuchaczy? Jak zbudować pozytywny wizerunek firmy w oczach audytorium? Na te pytania odpowiadaliśmy pracownikom firmy Vimax, podczas szkolenia z zakresu wystąpień publicznych i prezentacji. W szkoleniu wzięły udział dwie osoby, przedstawiciele handlowi przedsiębiorstwa.

Firma Vimax jest producentem z branży spożywczej, liderem na rynku bioaromatów i biobarwników. Sprzedaż produktów firmy Vimax, ze względu na ich specyfikę (półprodukty) prowadzona jest w znaczącej części bezpośrednio: na targach branżowych i u klienta. W przypadku takich firm kluczowa dla dobrej sprzedaży jest więc perfekcyjna prezentacja oferty sprzedażowej klientowi przez przedstawiciela handlowego. Z tego właśnie względu firma Vimax postanowiła przeszkolić i wzmocnić umiejętności swoich pracowników z zakresu wystąpień publicznych.

Cele szkolenia

Celem szkolenia było rozwinięcie wśród uczestników umiejętności z zakresu wystąpień publicznych, w tym w szczególności zaangażowania oraz budowy pozytywnego wizerunku.

Przebieg szkolenia

Uczestnicy podczas szkolenia poznawali i ćwiczyli metody przygotowania oraz prowadzenia prezentacji, w tym m.in.:

  • Techniki prezentacji i autoprezentacji
  • Dobór stylu wystąpienia do mówcy
  • Najczęściej popełniane błędy podczas wystąpień publicznych
  • Budowa wizerunku poza słowami
  • Metody kreowania porozumienia pomiędzy mówcą a audytorium
  • Jak zdobyć słuchaczy, czyli zarządzanie wystąpieniem i emocjami audytorium
  • Zasady postępowania z trudnym audytorium
  • Co myśli klient, gdy nic nie powiedział? Mimika i gesty w prezentacji biznesowej

Większość czasu szkoleniowego poświęciliśmy na pracę z kamerą. Dlaczego? Ponieważ dobre wystąpienie publiczne, to w dużej części prawidłowo prowadzona komunikacja niewerbalna: odpowiednie ułożenie dłoni, modulacja głosu, mimika twarzy. Tych rzeczy nie sposób nauczyć się z podręcznika, konieczne są ćwiczenia praktyczne przed lustrem/z kamerą, najlepiej pod okiem trenera.

Rezultaty szkolenia

Co dało szkolenie naszym uczestnikom? Główne efekty to z pewnością podniesienie umiejętności przemawiania i prezentowania biznesowego, w szczególności modelowanie prezentacji na poziomie niewerbalnym – kwestia postawy, wykorzystania przestrzeni oraz gestykulacji. Były to kwestie, w związku z którymi uczestnicy mieli największą potrzebę doszkolenia.

Serdecznie dziękujemy firmie Vimax za wybór usług naszej firmy.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Zobacz inne nasze relacje ze szkoleń w zakresie wystąpień publicznych i autoprezentacji:

Sztuka prezentacji i wystąpień: szkolenie jeden na jeden

Skuteczne wystąpienia publiczne. Szkolenie dla firmy z branży informatycznej

 

Artykuły na blogu, które mogą Cię zainteresować:

Sztuka prezentacji, czyli w jaki sposób przyciągać uwagę?

6 sposobów na przezwyciężenie lęku przed wystąpieniami publicznymi

Klub dyskusyjny – jak stworzyć mówcę doskonałego?

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Rola CRM w sieci handlowej w budowaniu przewagi rynkowej Współczesna sprzedaż detaliczna nie może funkcjonować skutecznie bez odpowiedniego wsparcia technologicznego. Jednym z kluczowych elementów, które wpływają na rozwój, lojalność klientów oraz wzrost sprzedaży, jest skuteczne zarządzanie relacjami z klientem. W dobie cyfrowej transformacji, systemy CRM w sieci handlowej stają się nieodzownym narzędziem codziennej pracy. Ich rola nie ogranicza się jedynie do gromadzenia danych, ale obejmuje całościowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Strategiczne zarządzanie handlem w sieci sklepów – relacja ze szkolenia

Zarządzanie handlem w sieci sklepów – klucz do przewagi konkurencyjnej Zarządzanie handlem to obecnie jeden z najważniejszych obszarów strategicznych dla firm działających w środowisku wielokanałowym. W realiach silnej konkurencji, rosnących oczekiwań konsumentów oraz dynamicznego rozwoju technologii, umiejętność skutecznego zarządzania handlem staje się kluczowa dla utrzymania rentowności, budowania wartości marki i efektywnej ekspansji. Sieci handlowe, niezależnie od skali działalności, muszą rozwijać kompetencje w zakresie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozwój współpracy między kierownikami w firmie produkcyjnej

Rozwój współpracy między kierownikami jako kluczowy element efektywności w firmie produkcyjnej Efektywna współpraca między kierownikami to jeden z kluczowych elementów sprawnie funkcjonującej firmy, szczególnie w środowisku produkcyjnym, gdzie precyzja, czas reakcji i płynność informacji mają ogromne znaczenie. Rozwój współpracy między kierownikami wpływa bezpośrednio na zdolność organizacji do realizowania strategicznych celów, optymalizowania procesów i reagowania na zmieniające się potrzeby rynkowe. W nowoczesnych…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.