Adrian Wojciechowski

Adrian Wojciechowski

Sprzedaż, Komunikacja, Szkolenia managerskie

23 letnie doświadczenie zawodowe zdobywane na stanowiskach: PH (Elbrevery oraz E.Wedel S.A.), Kierownika Regionu, Specjalisty ds. Kluczowych Klientów Hurtowych (KAM-a), oraz Trenera (Philip Morris Poland S.A.), Ogólnopolskiego Trenera Sprzedaży, Managera ds. Szkoleń Sprzedażowych na  Polskę i  kraje Bałtyckie, Managera ds. Szkoleń i Rozwoju na Europę Północno-Wschodnią (Unilever Food Solutions), Dyrektora ds. Sprzedaży i Rozwoju, Dyrektora Handlowego (Syto Co-Packaging Poland).

Od 12 lat trener i przede wszystkim praktyk, znający dobrze realia biznesu głównie FMCG (Handel nowoczesny i tradycyjny) , B2B oraz  Food service.

Realizuję projekty  konsultacyjno- szkoleniowe i rozwojowe  zakresu:

  1. Budowania organizacji w tym: szeroko pojętych warsztatów sprzedażowych i zakupowych, efektywnej komunikacji, asertywności, negocjacji, motywacji, budowania skutecznych zespołów, zarządzanie, coaching,
  2. Budowania biznesu (w tym JBP, CBP, SWOT, P&L) , analizy biznesowej w tym dla Horeca oraz wsparciu w budowaniu i implementacji strategii i konkretnego działania w firmie.

Największy sukces w branży HoReCa to nagroda Polish National Sales Award w kategorii Największa Innowacja Sprzedażowa Roku w Polsce za projekt Menu Engineering (2011). Projekt, który w praktyce po zastosowaniu   w hotelach i restauracjach przyniósł w  każdym z punktów udokumentowane sukcesy związane z wygenerowanymi obrotami oraz zyskiem.

 Certyfikowany trener: -Kirkpatrick Four Levels® Evaluation Certification - Bronze Level Certified Professional  oraz Konsultant Kryzysowy™, który w Polsce jest jedynym  certyfikowanym programem  w zakresie Rozwojowego Wsparcia w Kryzysie Emocjonalnym™ oraz Pozytywnej Psychologii Kryzysu™. Model interwencji rekomendowany jest przez Światową Organizację Zdrowia (WHO).

 Przeprowadziłem dla w/w branż:
Setki sesji coachingach (On the job training  oraz Train the trainer).

Dziesiątki szkoleń (Classroom training)

Kilkanaście Development i Assessment Center

Dla kilku dużych firm stworzyłem plany szkoleniowo- rozwojowe

 

Zaufali mi klienci z branż FMCG, HoReCa, DIY, B2B i sieci handlowych oraz klienci indywidualni m.in.: Philip Morris, Wielton, Unilever, Makro, Selgros, Iglotex, Farutex, Budlex,  Eurocash, Kennametal, Almark, Albatros Aluminium, Arhelan, Leroy Merlin, Olimp, Aryzta, Spomlek, Lowicz,  Pepsico

Katarzyna Zych

Katarzyna Zych

Szkolenia marketingowe, Umiejętności osobiste,

Strateg komunikacji marki, specjalista public relations, socjolog.

Od ponad 9 lat związana z obszarem komunikacji marketingowej i kompetencji miękkich. Działa zgodnie z przekonaniem, że obecnie nie wystarczy, kiedy marki opowiadają własną historię – liczy się to, w jaki sposób działają.

Jako trener, zrealizowała ponad 10 000 h szkoleniowych oraz doradczych. Pracuje zarówno z markami komercyjnymi jak i podmiotami ekonomii społecznej – udowadnia, że biznes może być dobry, a to, co społeczne może być również biznesem. Pozostaje aktywna na forum mediów branżowych tworząc m.in. artykuły dla magazynu Marketer+. Bywa, że staje oko w oko nie tylko z wyzwaniami biznesu, ale również ze studentami, realizując od 5 lat jako wykładowca – praktyk zajęcia z obszaru komunikacji interpersonalnej.

Absolwentka podyplomowych studiów „Akademia Trenera” Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu; licencjat z zakresu Public Relations, wizerunku firmy i instytucji, projektowania komunikacji – absolwentka Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu; mgr socjologii – absolwentka jednolitych studiów magisterskich na kierunku socjologia, absolwentka studiów podyplomowych w zakresie marketingu internetowego w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.

Marcin Grzelak

Marcin Grzelak

Merchandising, Sprzedaż

Posiada ponad 18 – letnie doświadczenie zawodowe w pracy biznesowej. Piastował stanowiska handlowe, menedżerskie i trenerskie w największych sieciach handlowych (Intermarche, Albert, Media Expert).

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu technik sprzedaży, obsługi klienta oraz merchandisingu. Jego domeną jest trening handlowców i menedżerów w miejscu pracy. Prowadził prawie 6400 godzin szkoleniowych dla ponad 120 klientów. Wśród nich znalazły się wiodące firmy z branży spożywczej: Dino, Lidl, Eko, Rosa, Społem oraz innych: VOX, Altom, PZU, Saturn i wiele innych.

Z wykształcenia magister zarządzania, trener biznesu i akredytowany trener Insight Discovery. Uzyskał certyfikat Małopolskiej Szkoły Trenerów Organizacji (poziom zaawansowany oraz Akademii Mistrzów Treningu (poziom mistrzowski). Od 2016 roku posiada także Międzynarodowy Certyfikat Trenerów Zarządzania.

W praktyce trenerskiej jest zagorzałym zwolennikiem metod warsztatowych. Uważa, że najbardziej efektywne metody szkoleniowe to takie, które aktywizują do działania i angażują doświadczenie uczestników.

Więcej informacji na stronie: www.marcingrzelak.pl

Jacek Andrusiewicz

Jacek Andrusiewicz

Sprzedaż, Zarządzanie

Trener, Coach umiejętności handlowych i osobistych. Doradca biznesowy i zawodowy. Szkolenia handlowe i ogólnorozwojowe, prowadzi od 1999 roku.

Przez 22 lata swojej kariery zawodowej zdobył wiele doświadczeń z zakresu skutecznych negocjacji handlowych, marketingu, zarządzania firmami i zespołami pracowniczymi.

Prowadził własną hurtownię artykułów przemysłowych i kilka (8) sklepów, budując przy tym sieć odbiorców w całej Polsce i za granicą.

Posiada doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i budowy struktur marketingu wielopoziomowego MLM oraz w szkoleniu takich organizacji (LR, FM, Flavon, Colway, Libertas, Lavylites).

Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów doskonalenia sprzedaży i rozwoju kompetencji zawodowych w korporacjach finansowych i w przemyśle. Prowadzi indywidualne treningi przyspieszające osiąganie wybranych celów zawodowych i osobistych.

Współpracuje jako trener wewnętrzny i zewnętrzny animator z firmami i dla firm o zasięgu ogólnokrajowym i międzynarodowym.

Zajmuje się coachingiem dla handlowców i menedżerów, wprowadzaniem nowych pracowników do firmy, tworzeniem systemów ocen pracowniczych, budowaniem i integrowaniem zespołów oraz indywidualnym przygotowaniem do negocjacji. W tym celu prowadzi coaching handlowców i menedżerów, warsztaty dedykowane zespołom i działom handlowym firm, szkolenia otwarte i działania mentorskie ucząc i podnosząc kompetencje sprzedażowe na rynku.

Bierze czynny udział w rozwijaniu struktur sprzedażowych (rekrutacja i budowanie zespołów) oraz budowaniu nowych rynków zbytu i tworzeniu wizerunku firm.

Prowadzi szkolenia i coaching (Indywidualny i grupowy) m.in. z zakresu: negocjacji, technik sprzedaży, obsługi klienta, motywacji, etyki pracowniczej, obsługi reklamacji i trudnych klientów, windykacji należności, systemów jakości 5S, KAIZEN, TQM, telemarketingu, technik kreatywnego myślenia, zarządzania zespołami, prezentacji, organizacji i przeprowadzania spotkań, skutecznej rekrutacji i coachingu, zarządzaniu stresem w pracy, motywacji, rekrutacji i selekcji, asertywności, prowadzenia działalności gospodarczej.
Posługuje się technikami NLP. Posiada międzynarodowe certyfikaty.

Szkolenia autorstwa Jacka Andrusiewicza w naszej ofercie to m.in.:
• Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych
• Visual Merchandising
• Profesjonalna obsługa klienta. Psychologia sprzedaży
• Relaksacja Stres Wypalenie Zawodowe
• Negocjacje, perswazja i wywieranie wpływu na ludzi