Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
5 najczęściej popełnianych błędów w prowadzeniu kampanii Google Adwords -

5 najczęściej popełnianych błędów w prowadzeniu kampanii Google Adwords

Google Adwords jest stosunkowo łatwym do opanowania narzędziem. Korzystnie z niego w sposób maksymalnie efektywny wymaga jednak odrobinę wiedzy i praktyki. O tym jak efektywnie wykorzystać to narzędzie pisaliśmy tutaj.

Laicy popełniają wiele prostych błędów, które negatywnie wpływają na jakość prowadzonej kampanii. Jakie błędy popełnia się najczęściej?

Po pierwsze za dużo słów kluczowych

Jeżeli wybierasz 30-40 słów kluczowych, to tak naprawdę jakbyś nie wybierał ani jednego. Optymalny jest wybór maksymalnie 10-20 słów kluczowych, a dodatkowo ich tematyczne pogrupowanie. Dobrze, aby każda kategoria miała dopasowaną treść reklamy. Należy zatem unikać reklam, które są uogólniające, promujące jednocześnie wszystko i nic.

Po drugie za mało słów kluczowych

Problemem może być również zastosowanie zbyt małej liczby słów kluczowych albo niezastosowanie ich wcale. Niby ta kwestia wydaje się oczywistością, a jednak wielu początkujących “speców” od Adwords o tym zapomina. W tym kontekście warto również wspomnieć o słowach wykluczających. Możliwe, że w prowadzeniu kampanii istotne będzie ograniczenie wyników wyszukiwania określonego słowa. Przykładowo, jeżeli reklamujemy odzież sportową, to tylko taką. Zbędne jest przekierowanie do odzieży eleganckiej i tak dalej.

Po trzecie niepołączenie Adwords z Google Analytics

Uchybieniem jest również niepołączenie Adwords z Google Analytics. Narzędzie to jest darmowe, a dzięki niemu można zbadać jakie statystki ma nasza witryna. Poprzez Google Analytics mamy możliwość zweryfikowania, czy uruchomiona przez nas kampania daje oczekiwane efekty oraz które, podjęte przez nas działania są najskuteczniejsze.

Po czwarte założenie, że konieczne jest bycie w TOP 3

Osoby oferujące swoje usługi z zakresu pozycjonowania stron niejednokrotnie mówią, że zadbają o to, aby nasza strona była w TOP 3 wyników wyszukiwania. Czy to naprawdę się opłaca? Nie zawsze. Okazuje się, że niejednokrotnie lepszą klikalność oraz zwrot z inwestycji mają pozycje 4-6. Wszystko zależy od konkretnej branży i specyfiki działalności, a także kilku innych czynników, które należy wziąć pod uwagę.

Po piąte lekceważenie konkurencji

Dużym błędem, popełnianym w kampaniach Adwords jest również lekceważenie konkurencji. Warto zbadać – z kim walczymy oraz jakie rozwiązanie ten ktoś stosuje w zakresie Adwords. Nie chodzi o to, aby kopiować jakiekolwiek pomysły, ale żeby mieć to na uwadze, konstruując własną strategię działania. Nadto, śledzenie poczynań konkurencji pozwoli nam na wpasowanie się w istniejącą w tym zakresie niszę. W końcu trudno, aby inna firma absolutnie zmonopolizowała rynek w tym zakresie.

Szkolenia z zakresu Adwords

Posiadamy w swojej ofercie szkolenia zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych użytkowników Adwords. Mówimy o tym, w jaki sposób zbudować skuteczną, efektywną strategię działania w kampanii, aby przynosiła ona wymierne, oczekiwane korzyści. Nasi kursanci stają się specjalistami w zakresie Adwords i jednocześnie pożądanymi pracownikami niejednej, dobrze prosperującej korporacji.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Rozmowy z klientem w call center – podstawowe zasady

Sztuka rozmów z klientem w call center – klucz do budowania relacji i doskonałej obsługi Rozmowy z klientem w call center to sztuka, która wymaga połączenia doskonałych umiejętności komunikacyjnych, radzenia sobie ze stresem oraz elastyczności w dostosowywaniu się do zróżnicowanych potrzeb rozmówców. Każda rozmowa z klientem w call center niesie za sobą potencjał budowania długoterminowych relacji, dlatego kluczowe jest pełne zaangażowanie i dbałość o każdy szczegół interakcji.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z organizacji pracy dla producentów skrzyń narzędziowych – relacja ze szkolenia

Efektywna organizacja pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych W dzisiejszych czasach właściwa organizacja pracy stanowi fundament sprawnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Nieodpowiednie zarządzanie procesami może prowadzić do opóźnień, strat finansowych i braku wydajności. Szczególnie ważne jest to w firmach zajmujących się produkcją, gdzie liczy się precyzja, czas oraz optymalne wykorzystanie zasobów. Z tego powodu szkolenia z organizacji pracy zyskują na znaczeniu, pomagając zespołom…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z komunikacji dla producentów mebli – relacja ze szkolenia

Rola komunikacji w branży meblarskiej – szkolenie Komunikacja stanowi podstawę skutecznego działania w każdej organizacji, a w branży meblarskiej odgrywa szczególnie istotną rolę. Dobra komunikacja dla producentów mebli wpływa na efektywność procesów produkcyjnych, współpracę w zespołach oraz budowanie relacji z klientami. W odpowiedzi na rosnące potrzeby branży, nasza firma została poproszona przez jedną z firm produkujących meble o przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu komunikacji.…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.