Budowanie marki osobistej przedsiębiorcy i eksperta

Budowanie marki osobistej przedsiębiorcy i eksperta jest niezwykle trudnym i złożonym procesem, wymagającym podjęcia wielu różnych czynności i opracowania konkretnej strategii działania. Celem prowadzonych przez nas szkoleń jest wyposażenie przedsiębiorców i ekspertów w niezbędną wiedzę (nie tylko teoretyczną, ale przede wszystkim praktyczną), która pozwoli na samodzielne wykreowanie solidnej i stabilnej marki.

Czym właściwie jest budowanie marki osobistej?

Marka osobista jest swoistym rodzajem wizerunku. Buduje się ją nie tylko w przestrzeni biznesu, ale również (a może przede wszystkim) w przestrzeni życia publicznego – w polityce, w telewizji i tak dalej. W środowisku przedsiębiorców pełni ona ważną rolę, ponieważ bezpośrednio przekłada się na wzrost znaczenia firmy na rynku, rozpoznawalność wśród klientów, a w konsekwencji również wzrost sprzedaży i większy zysk. Tutaj znajdziesz szeroki opis jak swoją markę promuje Robert Lewandowski. Nie ma chyba lepszego przykładu na promowanie marki?

Jakie są najważniejsze aspekty budowania marki osobistej?

Przede wszystkim istotne jest stworzenie precyzyjnego planu działania. W ramach tego musimy sobie odpowiedzieć na pytania:
Co zamierzamy osiągnąć? – czyli w jaki sposób wykorzystamy nasz wypromowany wizerunek;
Jakie narzędzia będą nam niezbędne? – z jakich mechanizmów będziemy korzystać i w oparciu o jakie zasady będziemy działać.
Dodatkowo konieczne jest równomierne inwestowanie zarówno w formę wizualną marki, jak i jej bogatą treść. Klienci bowiem, przed dokonaniem zakupu danego produktu, zdobywają wiedzę na temat funkcjonalności i jakości tej rzeczy. Oczekują oni przy tym wiedzy eksperckiej, specjalistycznej, rozwiewającej wszelkie ich wątpliwości. Nie można jednak przesadzać z profesjonalizmem. Zbyt „sztywna“, naukowa formuła nie budzi zaufania innych. Niezbędna jest również autentyczność i naturalność. Wszelkie podejmowane działania muszą być bliskie rzeczywistości. W tym artykule piszemy jak kobiety mogą rozwijać swoją markę?

Jakie błędy najczęściej popełniają przedsiębiorcy?

Obserwując rynek usług w wielu branżach wyraźnie widać, że przedsiębiorcy często popełniają powtarzające się błędy. Przede wszystkim zbyt duży nacisk kładą na wizerunek w sieci. Oczywiście, Internet pełni dzisiaj bardzo ważną rolę, ale nie stanowi on klucza do sukcesu. Nie jest jedynym medium, które buduje markę. Nie można bowiem zapominać o bezpośrednich relacjach. Dużym błędem, popełnianym przez przedsiębiorców jest również niesystematyczne działanie. Budowanie marki stanowi nieustanny proces i nie należy „spoczywać na laurach“. Innym problemem jest powszechny proceder kopiowania. Nawet jeżeli inna marka jest godna uwagi, trudno konkurować z dobrym i stabilnym podmiotem przy użyciu tych samych mechanizmów. Musimy być lepsi.

Dlaczego WARTO się SZKOLIĆ?

Wiedza teoretyczna i znajomość podstawowych zasad, rządzących zagadnieniem budowania marki to nie wszystko. W ramach prowadzonych przez nas szkoleń uczymy jak znaleźć „złoty środek“ we wszystkich, podejmowanych działaniach. Kluczem do marketingowego sukcesu jest bowiem zachowanie umiaru. Przesada w którąkolwiek ze stron jest poważnym błędem i może wywołać rezultat inny niż pierwotnie zamierzono.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jakie szkolenia przygotowują brygadzistów do prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami?

Prowadzenie trudnych rozmów przez brygadzistów – szkolenia Rola brygadzisty to znacznie więcej niż tylko nadzór nad technicznymi aspektami pracy. To codzienne zarządzanie ludźmi, motywowanie zespołu i, co nieuniknione, reagowanie na problemy. Jednym z największych wyzwań, przed jakimi stają liderzy pierwszej linii, jest prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami. Niezależnie od tego, czy chodzi o spadek wydajności, naruszenie zasad bezpieczeństwa, czy konflikt…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak rozwijać kompetencje działu HR? – praktyczny przewodnik

Strategiczny HR – klucz do zaangażowania i rozwoju talentów w firmie Współczesny dział HR to już nie tylko administracja kadrowa i naliczanie wynagrodzeń. To strategiczny partner dla biznesu, który odpowiada za najcenniejszy zasób firmy – ludzi. Aby sprostać dynamicznym wyzwaniom rynku, specjaliści HR muszą nieustannie poszerzać swoje horyzonty i umiejętności. Właśnie dlatego coraz więcej świadomych organizacji inwestuje w rozwój kompetencji swoich zespołów…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jakie szkolenia pomagają liderom utrzymać wysoki poziom dyscypliny w zespole?

Szkolenia wspierające liderów w budowaniu dyscypliny Utrzymanie wysokiego poziomu dyscypliny w zespole to jeden z kluczowych warunków efektywnej pracy i realizacji celów organizacji. Wymaga ono od lidera nie tylko jasno określonych zasad, ale także umiejętności motywowania pracowników i budowania zaufania. W dobrze prowadzonym zespole porządek wynika z przekonania o jego wartości, a nie z obawy przed sankcjami. Szkolenia pomagają liderom w rozwijaniu narzędzi i technik, które pozwalają…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.