Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Budowanie marki osobistej przedsiębiorcy i eksperta - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Budowanie marki osobistej przedsiębiorcy i eksperta

Budowanie marki osobistej przedsiębiorcy i eksperta jest niezwykle trudnym i złożonym procesem, wymagającym podjęcia wielu różnych czynności i opracowania konkretnej strategii działania. Celem prowadzonych przez nas szkoleń jest wyposażenie przedsiębiorców i ekspertów w niezbędną wiedzę (nie tylko teoretyczną, ale przede wszystkim praktyczną), która pozwoli na samodzielne wykreowanie solidnej i stabilnej marki.

Czym właściwie jest budowanie marki osobistej?

Marka osobista jest swoistym rodzajem wizerunku. Buduje się ją nie tylko w przestrzeni biznesu, ale również (a może przede wszystkim) w przestrzeni życia publicznego – w polityce, w telewizji i tak dalej. W środowisku przedsiębiorców pełni ona ważną rolę, ponieważ bezpośrednio przekłada się na wzrost znaczenia firmy na rynku, rozpoznawalność wśród klientów, a w konsekwencji również wzrost sprzedaży i większy zysk. Tutaj znajdziesz szeroki opis jak swoją markę promuje Robert Lewandowski. Nie ma chyba lepszego przykładu na promowanie marki?

Jakie są najważniejsze aspekty budowania marki osobistej?

Przede wszystkim istotne jest stworzenie precyzyjnego planu działania. W ramach tego musimy sobie odpowiedzieć na pytania:
Co zamierzamy osiągnąć? – czyli w jaki sposób wykorzystamy nasz wypromowany wizerunek;
Jakie narzędzia będą nam niezbędne? – z jakich mechanizmów będziemy korzystać i w oparciu o jakie zasady będziemy działać.
Dodatkowo konieczne jest równomierne inwestowanie zarówno w formę wizualną marki, jak i jej bogatą treść. Klienci bowiem, przed dokonaniem zakupu danego produktu, zdobywają wiedzę na temat funkcjonalności i jakości tej rzeczy. Oczekują oni przy tym wiedzy eksperckiej, specjalistycznej, rozwiewającej wszelkie ich wątpliwości. Nie można jednak przesadzać z profesjonalizmem. Zbyt „sztywna“, naukowa formuła nie budzi zaufania innych. Niezbędna jest również autentyczność i naturalność. Wszelkie podejmowane działania muszą być bliskie rzeczywistości. W tym artykule piszemy jak kobiety mogą rozwijać swoją markę?

Jakie błędy najczęściej popełniają przedsiębiorcy?

Obserwując rynek usług w wielu branżach wyraźnie widać, że przedsiębiorcy często popełniają powtarzające się błędy. Przede wszystkim zbyt duży nacisk kładą na wizerunek w sieci. Oczywiście, Internet pełni dzisiaj bardzo ważną rolę, ale nie stanowi on klucza do sukcesu. Nie jest jedynym medium, które buduje markę. Nie można bowiem zapominać o bezpośrednich relacjach. Dużym błędem, popełnianym przez przedsiębiorców jest również niesystematyczne działanie. Budowanie marki stanowi nieustanny proces i nie należy „spoczywać na laurach“. Innym problemem jest powszechny proceder kopiowania. Nawet jeżeli inna marka jest godna uwagi, trudno konkurować z dobrym i stabilnym podmiotem przy użyciu tych samych mechanizmów. Musimy być lepsi.

Dlaczego WARTO się SZKOLIĆ?

Wiedza teoretyczna i znajomość podstawowych zasad, rządzących zagadnieniem budowania marki to nie wszystko. W ramach prowadzonych przez nas szkoleń uczymy jak znaleźć „złoty środek“ we wszystkich, podejmowanych działaniach. Kluczem do marketingowego sukcesu jest bowiem zachowanie umiaru. Przesada w którąkolwiek ze stron jest poważnym błędem i może wywołać rezultat inny niż pierwotnie zamierzono.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Rozmowy z klientem w call center – podstawowe zasady

Sztuka rozmów z klientem w call center – klucz do budowania relacji i doskonałej obsługi Rozmowy z klientem w call center to sztuka, która wymaga połączenia doskonałych umiejętności komunikacyjnych, radzenia sobie ze stresem oraz elastyczności w dostosowywaniu się do zróżnicowanych potrzeb rozmówców. Każda rozmowa z klientem w call center niesie za sobą potencjał budowania długoterminowych relacji, dlatego kluczowe jest pełne zaangażowanie i dbałość o każdy szczegół interakcji.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z organizacji pracy dla producentów skrzyń narzędziowych – relacja ze szkolenia

Efektywna organizacja pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych W dzisiejszych czasach właściwa organizacja pracy stanowi fundament sprawnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Nieodpowiednie zarządzanie procesami może prowadzić do opóźnień, strat finansowych i braku wydajności. Szczególnie ważne jest to w firmach zajmujących się produkcją, gdzie liczy się precyzja, czas oraz optymalne wykorzystanie zasobów. Z tego powodu szkolenia z organizacji pracy zyskują na znaczeniu, pomagając zespołom…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z komunikacji dla producentów mebli – relacja ze szkolenia

Rola komunikacji w branży meblarskiej – szkolenie Komunikacja stanowi podstawę skutecznego działania w każdej organizacji, a w branży meblarskiej odgrywa szczególnie istotną rolę. Dobra komunikacja dla producentów mebli wpływa na efektywność procesów produkcyjnych, współpracę w zespołach oraz budowanie relacji z klientami. W odpowiedzi na rosnące potrzeby branży, nasza firma została poproszona przez jedną z firm produkujących meble o przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu komunikacji.…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.