Szkolenie split payment i biała lista podatników dla firmy odzieżowej Hetman

W dniach 24-25 października przeprowadziliśmy dwa bloki szkoleniowe dla firmy odzieżowej Hetman: „Zmiany w przepisach prawa dla księgowości” (szkolenie split paymentbiała lista podatników) oraz Organizacja pracy i zarządzanie pracownikami”.

W spotkaniach uczestniczyło czterech pracowników firmy: kierownik, zastępca kierownika oraz dwóch pracowników działu księgowości i administracji.

Hetman to firma zajmująca się produkcją odzieży ochronnej. Jej produkty wytwarzane są wyłącznie na terenie naszego kraju. Na marginesie warto wspomnieć, o akcji 590powodow.pl, w której bierze udział Hetman – ogólnopolskiej kampanii zwiększającej świadomość polskich marek wśród konsumentów. Zachęcamy więc do brania udziału w tego typu kampaniach: to interesująca forma promocji dla firm produkujących polskie produkty.

Cele szkolenia

Zmiany w przepisach prawa dla księgowości” celem szkolenia było zapoznanie uczestników z najnowszymi zmianami prawnymi w księgowości: w szczególności więc skupiliśmy się na „białej liście płatników” oraz na „split payment”, które to zmiany weszły w życie we wrześniu i listopadzie bieżącego roku.

Organizacja pracy i zarządzanie pracownikami” – szkolenie miało na celu poprawę umiejętności zarządzania i organizacji pracy w zespole.

 

Przebieg szkolenia

Tak jak wspomnieliśmy wyżej, dla Hetmana przeprowadziliśmy dwa rodzaje szkoleń. Pierwsze szkolenie było nastawione na rozwój kompetencji twardych – dostosowania firmy do nowych przepisów prawnych. W jego trakcie wszyscy uczestnicy nauczyli się, jak stosować nowe przepisy dotyczące podatków: biała lista podatników (zmiana prawna obowiązuje od 1 września 2019) oraz split payment (zmiana prawna obowiązuje od 1 listopada 2019). Z kolei drugie szkolenie to miało na celu rozwój kompetencji miękkich – umiejętności menedżerski. W jego trakcie rozwijaliśmy kompetencje miękkie kierownika działu: przeprowadziliśmy dla niego szkolenie z zakresu zarządzania zespołem. Kierownik dowiedział się m.in. w jaki sposób:

  • rozpoznać typ pracownika,

  • dopasować styl komunikacji do zidentyfikowanego typu pracownika,

  • dopasować sposób delegowania zadań do typu pracownika,

  • motywować,

  • chwalić,

  • kontrolować.

W trakcie szkolenia atmosfera była przyjazna, a uczestnicy chętnie uczestniczyli w prowadzonych ćwiczeniach praktycznych.

Rezultaty szkolenia

Na koniec najważniejsze: rezultaty szkolenia dla firmy Hetman.  Szkolenie z zakresu księgowości przede wszystkim pomoże uniknąć codziennych błędów: wykonywaniu płatności dla kontrahentów oraz przy wystawianiu faktur. Z kolei szkolenie menedżerskie usprawni delegowanie zadań pracownikom – z uwzględnieniem ich typu osobowości, jego doświadczenia i oczekiwań.

Chcielibyśmy również podziękować wszystkim uczestnikom za udział w szkoleniu. Dziękujemy za zaangażowanie i dobrą atmosferę 🙂

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak zarządzać czasem w sprzedaży detalicznej? Relacja ze szkolenia.

Znaczenie zarządzania czasem w sprzedaży detalicznej Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to kluczowy obszar, od którego zależy efektywność działania każdego sklepu. W realiach handlu, gdzie rytm pracy wyznacza klient, zmiany asortymentowe i rotacje kadrowe, umiejętność skutecznego zarządzania czasem przekłada się bezpośrednio na organizację dnia, obsługę klienta, a także atmosferę w zespole. Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to nie tylko kwestia indywidualnej dyscypliny, ale także…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak skutecznie zabezpieczyć dostęp zdalny przez VPN w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Bezpieczny dostęp zdalny – wyzwania i konieczność działania W dobie rosnącej cyfryzacji przemysłu, coraz więcej przedsiębiorstw produkcyjnych staje przed wyzwaniem bezpiecznego udostępniania swoich systemów informatycznych osobom pracującym zdalnie. Wykorzystanie technologii VPN w firmie produkcyjnej stało się standardem, jednak z racji specyfiki środowisk OT, systemów SCADA oraz rozbudowanych sieci przemysłowych – ten standard wymaga starannie zaprojektowanej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak przeprowadzać rozmowy sprzedażowe w branży medycznej? – relacja ze szkolenia

Kluczowa rola kompetencji sprzedażowych w sektorze medycznym Branża medyczna należy do najbardziej wymagających i odpowiedzialnych sektorów rynku. Odpowiednie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów z przedstawicielami ochrony zdrowia stają się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością. Rozmowy sprzedażowe w branży medycznej to proces złożony, w którym sprzedawca nie tylko reprezentuje produkt, ale również pełni rolę partnera merytorycznego, doradcy i ambasadora jakości. Niezbędne jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.