Szkolenie split payment i biała lista podatników dla firmy odzieżowej Hetman

W dniach 24-25 października przeprowadziliśmy dwa bloki szkoleniowe dla firmy odzieżowej Hetman: „Zmiany w przepisach prawa dla księgowości” (szkolenie split paymentbiała lista podatników) oraz Organizacja pracy i zarządzanie pracownikami”.

W spotkaniach uczestniczyło czterech pracowników firmy: kierownik, zastępca kierownika oraz dwóch pracowników działu księgowości i administracji.

Hetman to firma zajmująca się produkcją odzieży ochronnej. Jej produkty wytwarzane są wyłącznie na terenie naszego kraju. Na marginesie warto wspomnieć, o akcji 590powodow.pl, w której bierze udział Hetman – ogólnopolskiej kampanii zwiększającej świadomość polskich marek wśród konsumentów. Zachęcamy więc do brania udziału w tego typu kampaniach: to interesująca forma promocji dla firm produkujących polskie produkty.

Cele szkolenia

Zmiany w przepisach prawa dla księgowości” celem szkolenia było zapoznanie uczestników z najnowszymi zmianami prawnymi w księgowości: w szczególności więc skupiliśmy się na „białej liście płatników” oraz na „split payment”, które to zmiany weszły w życie we wrześniu i listopadzie bieżącego roku.

Organizacja pracy i zarządzanie pracownikami” – szkolenie miało na celu poprawę umiejętności zarządzania i organizacji pracy w zespole.

 

Przebieg szkolenia

Tak jak wspomnieliśmy wyżej, dla Hetmana przeprowadziliśmy dwa rodzaje szkoleń. Pierwsze szkolenie było nastawione na rozwój kompetencji twardych – dostosowania firmy do nowych przepisów prawnych. W jego trakcie wszyscy uczestnicy nauczyli się, jak stosować nowe przepisy dotyczące podatków: biała lista podatników (zmiana prawna obowiązuje od 1 września 2019) oraz split payment (zmiana prawna obowiązuje od 1 listopada 2019). Z kolei drugie szkolenie to miało na celu rozwój kompetencji miękkich – umiejętności menedżerski. W jego trakcie rozwijaliśmy kompetencje miękkie kierownika działu: przeprowadziliśmy dla niego szkolenie z zakresu zarządzania zespołem. Kierownik dowiedział się m.in. w jaki sposób:

  • rozpoznać typ pracownika,

  • dopasować styl komunikacji do zidentyfikowanego typu pracownika,

  • dopasować sposób delegowania zadań do typu pracownika,

  • motywować,

  • chwalić,

  • kontrolować.

W trakcie szkolenia atmosfera była przyjazna, a uczestnicy chętnie uczestniczyli w prowadzonych ćwiczeniach praktycznych.

Rezultaty szkolenia

Na koniec najważniejsze: rezultaty szkolenia dla firmy Hetman.  Szkolenie z zakresu księgowości przede wszystkim pomoże uniknąć codziennych błędów: wykonywaniu płatności dla kontrahentów oraz przy wystawianiu faktur. Z kolei szkolenie menedżerskie usprawni delegowanie zadań pracownikom – z uwzględnieniem ich typu osobowości, jego doświadczenia i oczekiwań.

Chcielibyśmy również podziękować wszystkim uczestnikom za udział w szkoleniu. Dziękujemy za zaangażowanie i dobrą atmosferę 🙂

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Budowanie zespołu pracowników na uczelni wyższej – relacja ze szkolenia

Budowanie zespołu pracowników na uczelni wyższej to zadanie wymagające przemyślanej strategii i zaangażowania na wielu poziomach organizacji. Proces ten jest kluczowy dla zapewnienia wysokiej jakości nauczania, badań naukowych oraz efektywnego zarządzania i administracji. W erze globalizacji i ciągłych zmian technologicznych, uczelnie stają przed wyzwaniem nie tylko przyciągnięcia, ale i utrzymania wykwalifikowanych specjalistów, którzy będą w stanie przyczynić się do rozwoju instytucji i jej misji. Efektywne budowanie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w obsłudze technicznej nieruchomości - relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w obsłudze technicznej nieruchomości to postać kluczowa dla sprawnego funkcjonowania każdej nieruchomości, niezależnie od jej przeznaczenia. To właśnie od jego umiejętności zarządczych, kompetencji technicznych i zdolności do efektywnego komunikowania się z zespołem oraz klientami zależy bezpieczeństwo, stan techniczny oraz wartość rynkowa obiektu. Dlatego też rola ta wymaga ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności, aby sprostać dynamicznie zmieniającym się wyzwaniom rynku nieruchomości. W…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie i współpraca w salonie samochodowym – relacja ze szkolenia

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie motoryzacji, kluczowym elementem sukcesu każdego salonu samochodowego jest nie tylko znajomość najnowszych trendów i technologii, ale także skuteczne zarządzanie oraz budowanie zespołu zdolnego do wyjątkowej współpracy. W odpowiedzi na te potrzeby, zostaliśmy wybrani, aby zorganizować szkolenie skierowane do menedżerów i pracowników jednego ze znanych w Polsce salonów samochodowych. Szkolenie miało na celu nie tylko rozwój umiejętności zarządczych, ale również wzmocnienie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.