Warto Szkolić rozszerza działalność!

Nowi trenerzy w Warto Szkolić!

Jakie cechy ma dobry trener? Dobry trener to ten, który posiada odpowiednią, specjalistyczną wiedzę i umiejętności, potrafi rozpoznać oczekiwania uczestników szkolenia i wyjść im naprzeciw, być dobrym doradcą, motywatorem i inspiracją dla innych. Można by wymieniać jeszcze długo. W naszej firmie nieustannie poszukujemy odpowiedzi na to pytanie. Chcąc jak najlepiej dopasować ofertę szkoleń do potrzeb klientów, współpracujemy z najlepiej wykwalifikowaną kadrą szkoleniowców, która stale się powiększa.

W ostatnim czasie poszerzyliśmy ofertę o szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych i obsługi programu komputerowego Power Point oraz Excel na różnych poziomach. Do naszego zespołu dołączyło również trzech trenerów, których sylwetki pragniemy przybliżyć.

Joanna Cieślak – Ospalska

Nominowana do tytułu Kobiety Biznesu 2016 i Osobowości Roku w kategorii Biznes. Aby dobrze przedstawić tę Panią trzeba by napisać osobny artykuł. Sama mówi o sobie, że jest zwierzęciem medialnym. Posiada bogate doświadczenie zdobyte m. in podczas pracy jako dziennikarz i specjalista PR. Personal Branding nie ma dla niej tajemnic. Jeżeli uważasz markę za ważny składnik firmy, lub chcesz się dowiedzieć, na czym polega budowanie wizerunku, to praca z Joanną Cieślak – Ospalską będzie najlepszym możliwym wyborem. Tematyka szkoleń obejmuje m.in.:

  • Pozycjonowanie stron www
  • Zarządzanie stroną na Facebooku
  • Zarządzanie kanałem YouTube
  • Budowanie marki osobistej

Adam Pluciński

Trener z imponującym doświadczeniem, którym mógłby obdzielić kilka osób. Trener biznesu, ekspert Call i Contact Center, certyfikowany Trener FRIS, wykładowca. Nieoceniony doradca w zakresie zarzadzania zasobami ludzkimi. Jeśli Ty, lub Twoja firma potrzebujecie wsparcia w budowaniu zespołu, lub dążycie do poprawy wydajności zespołów już istniejących, to polecamy współpracę z Adamem. Tematyka szkoleń z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, czy umiejętności miękkich obejmuje m.in.:

  • Techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym z elementami negocjacji
  • Telefoniczną obsługę klienta z elementami telemarketingu

Szymon Nęcki

Magister zarządzania i marketingu, absolwent psychologii. Zdobył bogate doświadczenie trenerskie pod czujnym okiem prof. Zbigniewa Nęckiego. Szkoli z zakresu negocjacji, umiejętności menedżerskich, zarządzania i komunikacji. Uważa, że umiejętności menedżerskich nie można zdobyć jedynie słuchając wywodów trenera. Podczas swoich warsztatów stawia na aktywność uczestników. Buduje zaangażowanie i staje się dla uczestników pełnym zapału motywatorem. Z pełnym profesjonalizmem budzi w słuchaczach chęć do działania, dając im odpowiednią dawkę wiedzy i umiejętności. Tematyka szkoleń obejmuje m.in.:

  • Negocjacje dla praktyków
  • Negocjacje w pigułce
  • Zarządzanie zespołem w pigułce

Dzięki wzbogaceniu naszego zespołu trenerskiego o nowych specjalistów gwarantujemy Państwu szkolenia najwyższej jakości. Obejmują one szeroki zakres tematyczny, dostosowany do współczesnych realiów funkcjonowania firmy. Jednym słowem, oferujemy szkolenia szyte na miarę Państwa potrzeb.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak rozwiązywać konflikty w branży produkcyjnej?

Konflikty w branży produkcyjnej są nieuniknione i mogą wynikać z wielu przyczyn, takich jak stres związany z terminami, różnice kulturowe czy konkurencja o zasoby. Skuteczne zarządzanie tymi konfliktami jest kluczowe, ponieważ nie tylko wpływa na atmosferę pracy, ale również na produktywność i ogólne wyniki finansowe przedsiębiorstwa. Aby poradzić sobie z tymi wyzwaniami, organizacje muszą rozwijać strategie rozpoznawania, zapobiegania i rozwiązywania konfliktów. Ten artykuł ma na celu przedstawić…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak radzić sobie z obiekcjami klientów?

Współczesny rynek oferuje konsumentom niezliczoną ilość produktów i usług, stawiając przed przedsiębiorcami nie lada wyzwanie w zakresie przyciągania i utrzymywania uwagi klientów. W tym zatłoczonym środowisku, zdolność do efektywnego radzenia sobie z obiekcjami klientów staje się kluczową umiejętnością, która może decydować o sukcesie lub porażce biznesu. Obiekcje, często postrzegane jako bariery na drodze do sprzedaży, w rzeczywistości mogą być postrzegane jako okazje do pogłębienia relacji…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak pokonać bariery komunikacyjne w biznesie?

W środowisku biznesowym, gdzie efektywna komunikacja jest fundamentem nie tylko codziennego zarządzania, ale i strategicznego rozwoju, bariery komunikacyjne mogą mieć poważne konsekwencje. Różnice językowe, kulturowe, a także wyzwania technologiczne stoją na drodze do płynnej wymiany informacji i współpracy. Zrozumienie i przezwyciężenie tych barier staje się kluczowym zadaniem dla liderów i zespołów na każdym szczeblu organizacji, determinującym ich zdolność do osiągania celów biznesowych. W odpowiedzi…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.