,

Znaczenie profesjonalnej obsługi w procesie zdobywania klientów

Znaczenie profesjonalnej obsługi w procesie zdobywania klientów

W handlu zdobywanie klientów to podstawa sukcesu. Jak powszechnie wiadomo, konkurencja nie śpi, a współczesny klient jest bardzo wymagający, doskonale zorientowany w ofertach konkurentów i wcale niełatwy do zdobycia. Dlatego właśnie większość firm stawia na obsługę klienta, nadając jej priorytet w każdym aspekcie kontaktów z klientami, co przyczynia się do możliwości odniesienia sukcesu na dzisiejszym rynku. Pamiętać należy, że kiedy proponujemy klientom „Społem” nasze usługi, to oferujemy im przede wszystkim siebie - swój czas i profesjonalizm.

Wszyscy jesteśmy konsumentami, dlatego czasem wystarczy pomyśleć o naszych doświadczeniach, by uświadomić sobie wagę dobrej obsługi. Nie trudno jest bowiem zrozumieć, jakie straty dla firmy pociąga za sobą sytuacja, w której klient zostaje obsłużony poniżej swoich oczekiwań. Według statystyk, to właśnie informacje o złej obsłudze, przekazywane są i docierają do innych klientów aż 7-krotnie szybciej niż te dobre. Prawdziwą sztuką w handlu jest działać tak, aby konsumenci do nas wracali. Nie każdy wie, że zdobycie nowego klienta kosztuje kilka razy więcej niż utrzymanie stałego. Dlatego niezwykle istotne jest ustalenie zasad dobrej obsługi klienta w sklepie. Pamiętajmy, że dobrze obsłużony, przekaże swoje relacje innym osobom, które być może staną się naszymi nowymi – a w późniejszym efekcie - stałymi klientami. My, jako firma Warto Szkolić, uważamy, że każdy pracownik powinien posiadać kompetencje i umiejętności, umożliwiające profesjonalną obsługę klienta. Dlatego działania jakie podejmujemy we współpracy z firmami, mają na celu m.in. doskonalenie kompetencji w nawiązywaniu i utrzymywaniu dobrej relacji z klientem, tworzenie standardów obsługi klienta, jak również diagnozę własnych predyspozycji w aspekcie utrzymywania relacji z klientem.

Uczymy umiejętności obsługi reklamacyjnej, zdolności radzenia sobie z trudnym klientem, jak również otwartości na krytykę. Na metodologię naszej pracy składają się warsztatowa forma wykładów oraz zajęcia praktyczne, które pomagają wdrażać zdobytą wcześniej wiedzę. Potencjał firmy, to procent stałych, zadowolonych klientów. Dzięki profesjonalnej i satysfakcjonującej obsłudze można nie tylko zyskać nowych kontrahentów, ale także budować ich lojalność. Dlatego zapraszamy do podjęcia współpracy, podczas której przekażemy wszelkie tajniki skutecznej i profesjonalnej obsługi klienta, co przełoży się z pewnością na zyski w Państwa firmie.

Śledź nas i Udostępniaj w sieci społecznościowej

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

twenty + 11 =