Jak efektywnie organizować pracę w zarządzaniu restauracją?

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone dla pracowników branży gastronomicznej.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Umiejętnie przestrzega procedur przy sprawnej organizacji pracy

2

Zna wybrane metody oraz narzędzia podnoszące efektywność pracy

3

Bierze pełną odpowiedzialność za zakres zdelegowanych mu zadań

4

Umie definiować cele i ustalać priorytety realizowanych zadań

WSTĘP

Poznajemy się, oczekiwania słuchaczy w odniesieniu do szkolenia. Kontrakt między prowadzącym szkolenie a uczestnikami (zapisanie zasad panujących na szkoleniu).

I DZIEŃ WARSZTATU

KOMUNIKACJA W ZESPOLE JAKO NARZĘDZIE KIEROWANIE

+ SYSTEM WARTOŚCI SZEFA

I. KOMUNIKACJA W ZESPOLE JAKO NARZĘDZIE KIEROWANIA

  • model efektywnej komunikacji z zespołem
  • zasady informacji zwrotnej
  • bariery komunikacyjne

II. SYSTEM WARTOŚCI SZEFA (oczekiwania i wymagania stawiane pracownikom)

  • Jak komunikować wartości ważne dla szefa ?
  • Dlaczego warto zachęcać do przestrzegania wartości szefa?

III. ASERTYWNE EGZEKWOWANIE ZADAŃ PRZEZ SZEFA

  • co to znaczy asertywna postawa szefa
  • stosowanie sankcji i bycie konsekwentnym
  • rola komunikatu typu JA w komunikacji z pracownikiem

IV. KILKA KROKÓW KU LEPSZEJ ORGANIZACJI PRACY

  • Czy warto organizować spotkania robocze z pracownikami i jak często?
  •  Czwartek – najważniejszy dzień tygodnia
  •  Planowanie- antidotum na chaos w firmie

II DZIEŃ WARSZTATU

SZKOLIMY UMIEJĘTNOŚCI MANAGERSKIE- ZARZĄDZANIE PERSONELEM, KOSZTAMI I LOKALEM + DELEGOWANIE ZADAŃ

I. STRUKTURA ORGANIZACYJNA W LOKALU

  1. Zakres zadań i obowiązków poszczególnych pracowników
  2. Budowanie automotywacji i zaangażowania w pracy  kucharza i kelnera.
  3. Umiejętność delegowania zadań i rozliczania z ich wykonania
  4. Motywowanie pracowników
  5. Rozwój pracowników w organizacji( szkolenia, awanse, doskonalenie umiejętności zawodowych  i odkrywanie kompetencji członków zespołu)
  6. Spotkania z pracownikami – jak często i w jakim celu?

II. PROJEKTOWANIE DOŚWIADCZEŃ KLIENTA

  1. Dobre praktyki przy tworzeniu MENU
  2. Podstawowe zasady marketingowe w gastronomii
  3. Poznaj swoją konkurencję
  4. Jak być dobrym doradcą Klienta?
  5. Marketing w gastronomii z naciskiem na marketing relacyjny.

III. Gra zespołowa SEEDS – Projektowanie Doświadczeń Klienta

(Gra pomaga zrozumieć, jakie oczekiwania ma Klient, jest także inspiracją, gdyż pokazuje  przykłady działań innych firm, które mogą być zastosowane u nas)

III DZIEŃ WARSZTATU:

SZKOLIMY JAKOŚĆ OBSŁUGI I UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWE WŚRÓD KELNERÓW I OBSŁUGI SALI

CO ROZUMIEMY POD POJĘCIEM JAKOŚCI W GASTRONOMII?
– krótka wymiana poglądów, zapisanie wniosków

  1. Pierwsza wizyta Klienta w lokalu – na co zwrócić uwagę?
  2. Jak cię widzą – tak…ci płacą.  Jak kreować dobre, pierwsze wrażenie?
  3. Internet i media społecznościowe jako narzędzia budowania przewagi  konkurencyjnej w gastronomii.
  4. Jak proponować ofertę w oparciu o to, że różni Goście mają różne oczekiwania?
  5. Proaktywność w kontakcie z Klientem. Jak zamiast sprzedawcą zostać doradcą ? ( marketing relacyjny w sprzedaży)
  6. Gra „TEN OBCY”-badamy predyspozycje sprzedażowe pracowników
  7. Nikt nie lubi – a wszystkim się zdarzają. Reklamacja jako sposób na pozyskanie lojalnych Klientów.

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii