Jak skutecznie zarządzać restauracją?

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone do menadżerów i właścicieli restauracji.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Umiejętnie przestrzega procedur przy sprawnej organizacji pracy

2

Zna wybrane metody oraz narzędzia podnoszące efektywność pracy

3

Potrafi wyliczyć foodcost, umie negocjować z dostawcami produktów

4

Potrafi kontrolować koszty i zyski

5

Potrafi skonstruować dobre MENU wg omawianych na szkoleniu zasad,

6

Potrafi współpracować z przełożonym oraz ze współpracownikami, dla zapewnienia profesjonalnej i rzetelnej obsługi Gościa

I dzień warsztatu – szkolimy umiejętności managerskie- zarządzanie personelem, kosztami i lokalem

I. Zaopatrzenie w gastronomii – złote zasady

  • Asortyment towarów
  • Dostawca jako partner biznesowy
  • Negocjowanie umów z dostawcami
  • Zarządzanie dostawami

II. Kontrola kosztów

  • Koszty surowca
  • Koszty personelu
  • Przeciwdziałanie marnotrawstwu zarówno surowców, jak i gotowych produktów

III. Struktura organizacyjna w lokalu

  • Zakres zadań i obowiązków poszczególnych pracowników
  • Umiejętność delegowania zadań i rozliczania z ich wykonania
  • Motywowanie pracowników
  • Rozwój pracowników w organizacji (szkolenia, awanse, doskonalenie umiejętności zawodowych  i odkrywanie kompetencji członków zespołu)
  • Spotkania z pracownikami – jak często i w jakim celu?

IV. Projektowanie doświadczeń klienta

  • Dobre praktyki przy tworzeniu menu
  • Podstawowe zasady marketingowe w gastronomii
  • Poznaj swoją konkurencję
  • Jak być dobrym doradcą klienta?
  • Marketing w gastronomii z naciskiem na marketing relacyjny

II dzień warsztatu – szkolimy jakość obsługi i umiejętności sprzedażowe

I. Pierwsza wizyta klienta w lokalu – na co zwrócić uwagę?
Jak cię widzą – tak…ci płacą. Jak kreować dobre, pierwsze wrażenie?


II. Internet i media społecznościowe jako narzędzia budowania przewagi konkurencyjnej w gastronomii.

III. Budowanie automotywacji i zaangażowania w pracy kelnera.


IV. Gra zespołowa seeds – projektowanie doświadczeń klienta
(gra pomaga zrozumieć, jakie oczekiwania ma klient, jest także inspiracją, gdyż pokazuje przykłady działań innych firm, które mogą być zastosowane u nas).

 

 

V. Jak zaproponować ofertę w oparciu o to, że różni goście mają różne oczekiwania?

VI. Proaktywność w kontakcie z klientem. Jak zamiast sprzedawcą zostać doradcą? (marketing relacyjny w sprzedaży)

VII. Reklamacje. Nikt nie lubi – a wszystkim się zdarzają.

  • Reklamacja jako sposób na pozyskanie lojalnych klientów.

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii