Sprzedaż, obsługa klienta, psychologia sprzedaży. Szkolenie dedykowane pracownikom hotelu

Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest dla pracowników hotelu, zajmujących się bezpośrednią obsługa klienta.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Definiuje techniki metody sprzedaży, negocjacji i wywierania wpływu.

 

2

Definiuje czym jest łańcuch wartości

 

3

Identyfikuje rolę i znaczenie budowania relacji z klientem

 

4

Identyfikuje najczęściej popełniane błędy w sprzedaży usług

 

5

Rozpoznaje sztuczki stosowane przez Gości

6

Świadomie buduje relacje z klientami, rozpoznaje ich potrzeby psychologiczne i dostosowuje do nich język komunikacji

 

7

Właściwie dobiera i stosuje metody i techniki sprzedaży, negocjacji i wywierania wpływu

 

8

Współpracuje z innymi działami hotelowymi

 

9

Skuteczne finalizuje zakup

 

10

Obsługuje Gości hotelowych zgodnie z ich oczekiwaniami i wymaganiami

 

11

Rozpoznaje potrzeby psychologiczne Gości

12

Zachowuje profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych.

 

13

Zachowuje odpowiedzialność i rzetelność w wykonywanej pracy.

Moduł I OBSŁUGA GOŚCIA HOTELOWEGO – CZYLI WSZYSTKO WYSYŁA INFORMACJE

  • Zasady witania / żegnania Gościa
  • Zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej/przyjmowanie rezerwacji
  • Jak słuchać by Gość czuł się rozumiany?
  • Dobre praktyki w kontakcie e-mailowym z potencjalnym Gościem hotelowym
  • Badanie i przewidywanie potrzeb Gościa w oparciu o znajomość oferty hotelowej, standardów pokoi, różnic
    między nimi, oraz ćwiczenie umiejętności dopasowania pakietów pobytowych do oczekiwań Gości
  • Utrzymanie satysfakcjonującej relacji z klientem poprzez pierwszy kontakt
  • Zarządzanie relacjami z klientami
  • Scenki/ćwiczenia z analizą błędów (ewentualna korekta przez trenera)

Moduł II WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI HOTELOWYMI – KOMU TO SIĘ OPŁACA?

  • Co wpływa na ocenę Gości?
  • Znajomość oferty hotelowej oraz mocnych i słabych stron obiektu
  • Umiejętne stosowanie zasady C-Z-K (Cecha-Zaleta-Korzyść)

Moduł III TRUDNY KLIENT – CZY TRUDNA SYTUACJA?

  • Rozpoznawania potrzeb psychologicznych klientów
  • Oczekiwania i wymagania Gości w hotelarstwie
  • Geneza sytuacji trudnych – dlaczego takie sytuacje mają miejsce?
  • Postawy Gości hotelowych: roszczenie, niezadowolenie, rozczarowanie, agresja
  • Jakie sztuczki stosuje Gość?
  • Obiekcje, zastrzeżenia oraz krytyka ze strony Gości – jak sobie poradzić?
  • Eementy perswazji i negocjacji
  • Scenki/ćwiczenia z analizą błędów (ewentualna korekta przez trenera)

Moduł IV GRA SZKOLENIOWA –„ OBCY”

Pozwalająca odkryć naturalne kompetencje sprzedażowe zespołu. Pozwala także uświadomić sobie i zwerbalizować najczęściej popełniane błędy w sprzedaży usług

Moduł V MOCNE I SŁABE STRONY OBIEKTU – BEZ ICH ZNAJOMOŚCI ANI RUSZ…

  • Znajomość oferty poszczególnych działów – w sanatorium wszyscy sprzedają!
  • Dobra współpraca z okolicznymi obiektami
  • Nowe sposoby na pozyskanie Gości

Moduł VI FIRMOWA STRONA INTERNETOWA – CO MÓWI O NASZYM OBIEKCIE?

  • Funkcjonalność i przejrzystość strony
  • Do jakiego segmentu klientów kierowana jest nasza oferta?
  • Co na stronie firmowej wpływa na sprzedaż bądź chęć zakupu?

Moduł VII SUGESTYWNA SPRZEDAŻ PRZY JEDNOCZESNYM ZADOWOLENIU GOŚCIA

  • Standard obsługi sprzedaży
  • Metody i techniki sprzedaży
  • Technika up-selling
  • Technika cross-selling
  • Prezentacja oferty i techniki obrony ceny
  • Skuteczna finalizacja zakupu
  • Scenki/ćwiczenia analizą błędów (ewentualna korekta przez trenera)

Moduł VIII GOŚĆ JAKO POTENCJALNE ŹRÓDŁO WIEDZY O JAKOŚCI OFEROWANYCH USŁUG

  • Wrażenia z pobytu – czyli jak wpłynąć na opinię Gościa w internecie?
    • rozmawiaj
    • zdobywaj informacje
    • notuj
    • przekazuj
    • ulepszaj
  • Jak odpowiadać na negatywne opinie o naszym obiekcie?

Moduł IX Podsumowanie i zakończenie szkolenia.

Cel edukacyjny

Usługa „Sprzedaż, obsługa klienta, psychologia sprzedaży” przygotowuje uczestnika do samodzielnego świadomego budowania relacji z klientami oraz właściwego stosowania metod i technik sprzedaży. Dodatkowo usługa prowadzi do poznania i umiejętnego stosowania technik powiększania zysków.

Forma zajęć:

Case study w ramach którego, trener rozdziela zadania i zasoby organizacyjne pomiędzy różnych członków zespołu.

Informacje dodatkowe:

Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla organizacji.

 

Liczba godzin szkolenia wynosi: 16h

 

Pliki dokumentów, materiałów będą do pobrania w dowolnym formacie.

 

Po zakończonym szkoleniu, uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia.

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii