Obsługa gościa – organizacja pracy w dziale housekeepingu

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone dla pracowników działu housekeepingu.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Umie doskonale organizować własną pracę pod presją czasu z zachowaniem najwyższych standardów

2

Zachowuje odpowiednie standardy porządkowo – sanitarne podczas pracy w części: ogólnodostępnej, gastronomicznej, konferencyjnej administracyjnej i w pokojach hotelowych

3

Wie jak się zachować w czasie sprzątania pokoi zajętych oraz wyjazdowych

4

Zna obsługę mini-barów

5

Zna procedury postępowania w przypadku rzeczy znalezionych

6

Zna procedury zgłaszania usterek i napraw

7

Zna podstawowe zasady savoir vivre w kontakcie z Gościem hotelowym

1. STRUKTURA SLUŻBY PIĘTER I ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • kierownik służby pięter
  • pokojowe
  • holowe

Organizacja pracy:

  • gospodarka środkami czystości i organizacja wózka pokojowej
  • zasady sprzątania przy Gościu
  • zasady sprzątania pokoju na przyjazd nowych Gości
  • współpraca z recepcją, pralnią, działem technicznym
  • utrzymanie czystości w pomieszczeniach ogólnodostępnych: korytarze, windy, szatnie, toalety
  • gospodarka kluczami

2. STANDARDY SPRZĄTANIA POKOI

  • zapukaj 2 x zanim wejdziesz do pokoju
  • otwieranie okien
  • wyrzucenie śmieci z pokoju i łazienki
  • uzupełnienie mini-baru
  • sprzątanie łazienki ( l etap)
  • zmiana pościeli
  • sprzątanie łazienki ( 2 etap), wymiana ręczników
  • odkurzanie wykładziny
  • ścieranie kurzy
  • uzupełnienie wody mineralnej, materiałów reklamowych
  • sprawdzenie tv, światła – ew. zgłoszenie usterek
  • zamkniecie okna + odświeżacz powietrza
  • zgaszenie światła, opuszczenie pokoju – zgłoszenie pokoju do sprawdzenia

3. ZASADY SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ OGÓLNODOSTĘPNYCH

  • winda (Gość ma zawsze pierwszeństwo)
  • hole, toalety, wspólne ciągi komunikacyjne ( zachowanie zasad BHP)
  • gabinety SPA ( zachowanie adekwatne do miejsca)

4. ZASADY ZACHOWANIA SIĘ PRACOWNIKA SŁUŻBY PIĘTER PODCZAS WYKONYWANIA PRAC PORZĄDKOWYCH

  • uczciwość i dyskrecja
  • praca pod presją czasu – jak właściwie zaplanować dzień?
  • procedury postępowania w przypadku rzeczy znalezionych
  • współpraca z innymi działami
  • komunikacja z Gościem
  • profesjonalizm służby pięter
  • niezadowolony Gość i sytuacje kryzysowe

5. SPOSOBY MOTYWOWANIA PERSONELU

  • finansowe
  • pozafinansowe
  • czego oczekuje pracownik działu HOUSEKEEPINGU?

PODSUMOWANIE SZKOLENIA

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii