Warsztat z profesjonalnej obsługi klienta dla pracowników kawiarni

Dla kogo?

Szkolenie skierowane dla pracowników kawiarni.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Umiejętnie przestrzega procedur przy sprawnej organizacji pracy w kawiarni

2

Zna wybrane metody oraz narzędzia podnoszące efektywność pracy

3

Ma podzielność uwagi

4

Potrafi współpracować przełożonymi oraz ze współpracownikami, dla zapewnienia profesjonalnej i rzetelnej obsługi Gościa

5

Zna techniki obsługi dostosowane do oczekiwań Klienta

6

Potrafi przyjąć i rozwiązać reklamacji

I DZIEŃ WARSZTATU – SZKOLIMY JAKOŚĆ OBSŁUGI

  • Pierwsza wizyta Klienta w kawiarni – na co zwrócić uwagę ?
  • Jak cię widzą – tak …ci płacą. Jak kreować dobre, pierwsze wrażenie?
  • Budowanie automotywacji i zaangażowania w pracy kelnera.
  • Gra zespołowa SEEDS – Projektowanie Doświadczeń Klienta
  • (Gra pomaga zrozumieć, jakie oczekiwania ma Klient, jest także inspiracja, gdyż pokazuje przykłady działań innych firm, które mogą być zastosowane u nas.)

 

PODSUMOWANIE l DNIA WARSZTATU

 

ROZWIANIE WĄTPLIWOŚCI, ODPOWIEDŹ NA EWENTUALNE PYTANIA.

II DZIEŃ WARSZTATU – SZKOLIMY UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWE

  • Jak proponować ofertę w oparciu o to, że różni Goście maja różne oczekiwania?
  • Zachowanie Klienta kontra zachowanie sprzedawcy/kelnera
  • Proaktywność w kontakcie z Klientem.

Jak zamiast sprzedawcą zostać doradcą? ( marketing relacyjny w sprzedaży)

Spraw, aby Klienci stali się AMBASADORAMI marki WEDEL.

  • Reklamacje. Nikt nie lubi – a wszystkim się zdarzają.
  • Reklamacja jako spos6b na pozyskanie lojalnych Klientów.

 

PODSUMOWANIE 2 DNIA WARSZTATU

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii