Trening w pracy

Trening w pracy

Praktyczne warsztaty dla rozwoju Twoich kompetencji

Trening w miejscu pracy

Dlaczego warto skorzystać z usługi Trening w pracy?

Obok tradycyjnych szkoleń, mentoringu i coachingu oferujemy Państwu również usługę Trening w miejscu pracy. Czym różni się ta propozycja od pozostałych? Usługa ta to spotkanie trenera z uczestnikami w miejscu pracy klienta i praca na ich codziennych, realnych sytuacjach zawodowych. Trener towarzyszy pracownikom w ich zadaniach, prowadząc dokładną obserwację. 

W ten sposób zyskuje on bardzo szczegółowy wgląd w badany problem, dużo dokładniejszy niż w sytuacji typowego szkolenia. Skrupulatna obserwacja, możliwa dzięki asystowaniu uczestnikowi w jego pracy, pozwala na objęcie treningiem wszystkich wymagających tego obszarów – także tych, które mogłyby zostać pominięte w procesie tradycyjnego szkolenia. 

Przy takim podejściu, rozwiązania rekomendowane przez trenera są ściśle dopasowane do potrzeb konkretnej firmy i możliwości jej pracowników. Dodatkowym atutem treningu w miejscu pracy jest dużo wyższe niż w pozostałych formach zaangażowanie szkolonych – każdy z nas chętniej przyswaja nowe informacje w oparciu o znane sobie przykłady. Taka aktywna postawa przekłada się oczywiście na szybkie i dokładne wdrożenie proponowanych przez trenera działań.

Pozyskaj środki na szkolenia!

My jako firma szkoleniowa napiszemy, złożymy wniosek o dofinansowanie i pozyskamy środki na szkolenie. Usługa jest zupełnie bezpłatna.

Trening sprzedażowy, czy menedżerski?

W ramach usługi Trening w pracy, oferujemy dwa rodzaje doradztwa prowadzonego w miejscu pracy: trening sprzedażowy i trening menedżerski. 

Trening sprzedażowy

Mentoring

Dla kogo:
Pracownicy sklepów
Korzyści
Wysoka indywidualizacja szkolenia
Obserwacja i natychmiastowa korekta działań uczestników w codziennej pracy
Przykładowy program szkolenia

Zobacz ofertę

Trening Menedżerski

Standard obsługi Klienta

Dla kogo:
Właściciele sklepów i firmy z działem obsługi klienta
Korzyści:
- Wysoka personalizacja
- SOK tworzony wspólnie z uczestnikami szkolenia
- Długofalowa współpraca: tworzenie i wdrażanie
- Badanie tajemniczego klienta

Zobacz ofertę

Trening sprzedażowy opiera się na udzielaniu konstruktywnej informacji zwrotnej po odegraniu z trenerem przypadków faktycznie występujących w zawodzie handlowca. Trener, wcielając się w rolę mniej lub bardziej trudnych klientów, usprawnia kompetencje sprzedawcy konieczne do efektywnego rozwiązywania takich sytuacji.

Ponadto pomaga uczestnikowi samodzielnie zaobserwować posiadane zasoby przydatne w procesie sprzedaży oraz umiejętności, które wymagają rozwinięcia. Wspólna praca nad umocnieniem i usprawnieniem tych obszarów prowadzi do wzrostu efektywności oraz elastyczności sprzedawcy.

Trening menedżerski to rozbudowana forma szkoleń menedżerskich . Oprócz typowej części teoretycznej i ćwiczeń praktycznych (zarządzanie sytuacyjne, praca z kamerą: rozmowy motywacyjne, delegowanie zadań i zarządzanie DAL, skuteczne metody rozwiązywania problemów, obsługa klienta wewnętrznego), znajdziecie w tej usłudze Państwo coś jeszcze. 

To obecność trenera w miejscu pracy klienta i wnikliwa obserwacja relacji pracownik-menedżer. Na tej podstawie szkoleniowiec jest w stanie m.in. dobrać najbardziej efektywny w danej firmie styl zarządzania. Uczestnik odbywając trening menedżerski, rozszerza umiejętności kreowania wizerunku przywódcy oraz uzyskuje narzędzia potrzebne do skutecznego pełnienia roli lidera. 

Sprawdź jak wyglądają nasze treningi w pracy

Wszystkich zainteresowanych usługą Trening w pracy zapraszamy do kontaktu mailowego biuro@wartoszkolic.pl lub telefonicznego +48 608 816 943. Zachęcamy również do skorzystania z czatu online. Wyślij nam zapytanie ofertowe, a na pewno skontaktujemy się z Tobą.