Corel Draw w praktyce, profesjonalna obsługa klientów i organizacja pracy, czyli szkolenia dla firmy HETMAN

Projekt sześciu szkoleń dla przedsiębiorstwa HETMAN 

Wiosną 2021 roku dla pracowników przedsiębiorstwa HETMAN zostało przeprowadzonych 6 szkoleń, które wchodziły w skład jednego projektu szkoleniowego. Celem projektu było zwiększenie kompetencji pracowników w zakresie zagadnień takich jak: obsługa programów komputerowych, profesjonalna obsługa klientów czy skuteczna prezentacja. Warto podkreślić, że szkolenia prowadzone były zarówno w formie zdalnej, jak i stacjonarnej. 

Profesjonalna obsługa klientów, skuteczna prezentacja, czyli szkolenie numer jeden

 Tematyką pierwszego szkolenia była profesjonalna obsługa klienta i skuteczna prezentacja. Szkolenie trwało dwa dni (23 marca oraz 29 marca) i składało się z dwóch modułów. Głównym celem szkolenia było zwiększenie wiedzy wśród uczestników, z zakresu komunikacji z klientem i skutecznej prezentacji. Moduł I był przede wszystkim nastawiony na wiedzę z zakresu komunikacji z klientem i tego, jak ważna jest ona podczas obsługi klienta. Uczestnicy dowiedzieli się także o wszystkich najważniejszych zagadnieniach z tematu komunikacji niewerbalnej, czyli tego, jak gesty i zachowania potrafią aktywnie wpływać na proces sprzedażowy. Na koniec dnia,  pracownicy dowiadywali się najważniejszych informacji dotyczących analizy transakcyjnej i jej zastosowania w kontaktach z klientem. Pierwszy dzień szkolenia zakończył się o godzinie 16.00

Moduł drugi prowadzony był 29 marca i był to drugi dzień szkolenia prowadzonego przez Patrycję Maślankiewicz. Głównym celem drugiego dnia szkolenia, było przedstawienie skutecznych metod i sposobów na prezentację wystąpień przed publicznością. Uczestnicy szkolenia poznali po co uczyć się przemawiania i prezentacji, dowiedzieli się tego, jak ważna jest gestykulacja, mowa ciała i intonacja głosu. Wzięli udział w praktycznych ćwiczeniach doskonalących publiczne przemówienia. Strach i stres, który jest naturalną reakcją na przemowę przed publicznością, można zniwelować praktycznie do zera. Pomoże to w prezentowaniu oferty sklepu, dlatego też uczestnicy szkolenia doskonalili swoje umiejętności retoryczne. 

Szkolenie z obsługi programu MS Excel na poziomie średniozaawansowanym 

 Program MS Excel jest podstawowym oprogramowaniem, które znajduje wiele zastosowań. Szkolenie z obsługi MS Excel na poziomie średniozaawansowanym, prowadzone było w dwóch częściach, pierwsza odbyła się stacjonarnie, zaś druga zdalnie. 

Zarówno pierwsza, jak i druga część szkolenia prowadzona była przez Roberta Kopjasa, niezależnego eksperta z dziedziny IT. Podczas pierwszego szkolenia, uczestnicy nabyli wiedzę z zakresu formatowania komórek i tabeli, tworzenia i modyfikacji nazwanych zakresów, a także sprawdzania poprawności danych. 

Drugie szkolenie odbyło się 12 kwietnia w formie zdalnej i było kontynuacją średniozaawansowanej wiedzy z obsługi programu MS Excel. Szkolenie trwało od 8:00 rano do 16:00. Uczestnicy szkolenia rozwieli swoje kompetencje w: formatowaniu warunkowym dla grup komórek i wykresów, pracy z listami danych, tworzeniu tabeli przestawnych. 

Dwuczęściowe szkolenie z zakresu obsługi programu MS Excel na poziomie średniozaawansowanym, pozwoliło pracownikom dostrzec ogromny potencjał w oprogramowaniu, z którego korzysta się na co dzień. 

Corel Draw w praktyce, czyli szkolenie z obsługi programu graficznego 

 Programy graficzne to dziś zdecydowana podstawa w marketingu i handlu. Z tego właśnie powodu firma HETMAN zdecydowała się także na szkolenie z obsługi programu graficznego Corel Draw. Szkolenie trwało dwa dni (19.04.2021 – 20.04.2021) i prowadził je Sławomir Jakóbczak. 

Celem szkolenia było przygotowanie uczestników do skutecznej i efektywnej obsługi programu graficznego Corel Draw. Uczestnicy po szkoleniu wiedzieli już, w jaki sposób projektować ilustracje wektorowe i układy stron, a także jak efektywnie edytować zdjęcia. Warto dodać, że dwudniowe szkolenie zostało przeprowadzone w formie stacjonarnej. 

Organizacja pracy w przedsiębiorstwie usługowo-handlowym – szkolenie 

 Kolejnym szkoleniem zorganizowanym dla firmy Hetman było szkolenie o organizacji pracy w przedsiębiorstwie produkcyjno –handlowym. Szkolenie, które trwało od 23.04.2021 do 24.04.2021 poprowadził Łukasz Baj. Szkolenie rozpoczęło się od przedstawienia uczestnikom czym jest Lean Management, czyli tak zwane szczupłe zarządzanie. 

Następnie kursanci dowiedzieli się, w jaki sposób identyfikować nieefektywność w procesach, co jest szczególnie istotne. Rozróżnianie efektywnych narzędzi do pomiarów procesowych, a także rozróżnianie i wykorzystywanie narzędzi oraz technik mapowania procesów, pozwolił na dokładne przeszkolenie pracowników pod kątem analizy rozpiętości kierowania. 

Ostatnie szkolenie, czyli profesjonalne funkcjonowanie działu księgowości, produkcji i magazynu 

 Ostatnie szkolenie dla firmy Hetman poprowadził Samir Kayyali, trwało trzy dni (26-28-30.04.2021) i miało formę zdalną. Główną tematyką szkolenia było profesjonalne funkcjonowanie działu księgowości, produkcji i magazynu w warunkach pełnej księgowości podmiotów powiązanych, ceny transferowe. Uczestnicy szkolenia w ciągu trzech dni szkolenia online, dowiedzieli się w jaki sposób rozróżniać zmiany w przepisach podatkowych. Poznali również podstawowe informacje z obliczania kwot podatków. 

Co więcej, dużą wagę w trakcie szkolenia postawiono także na kontroli i stosowaniu zasad prawidłowości zapisów księgowych, wyliczeń i podsumowań oraz prawidłowy obieg dokumentacji. Po szkoleniu, uczestnicy są w stanie także trafnie definiować zasady ceny rynkowej oraz transakcji kontrolowanych. Potrafią także rozróżniać katalog metod szacowania cen transferowych. 

Podsumowanie 

 Projekt sześciu szkoleń dla pracowników firmy Hetman Krzysztof Korzep, Wiesław Korzep, Zakład Pracy Chronionej, SPÓŁKA JAWNA, był rozbudowanym podejściem do przeszkolenia zespołu, ponieważ zakres tematyki był bardzo szeroki. 

Uczestnicy dowiedzieli się, w jaki sposób korzystać z oprogramowania komputerowego (MS Excel, Corel Draw). Poznali również najważniejsze zagadnienia z zakresu takich jak  profesjonalna obsługa klientów czy skuteczna prezentacja. Dowiedzieli się wielu cennych informacji na temat funkcjonowania działu księgowości, produkcji i magazynu. Warto zaznaczyć, że szkolenia prowadzone były zarówno w formie stacjonarnej, jak i zdalnej. Dofinansowanie projektu uzyskane zostało za sprawą Podmiotowych Systemów Finansowania

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Budowanie zespołu pracowników na uczelni wyższej – relacja ze szkolenia

Budowanie zespołu pracowników na uczelni wyższej to zadanie wymagające przemyślanej strategii i zaangażowania na wielu poziomach organizacji. Proces ten jest kluczowy dla zapewnienia wysokiej jakości nauczania, badań naukowych oraz efektywnego zarządzania i administracji. W erze globalizacji i ciągłych zmian technologicznych, uczelnie stają przed wyzwaniem nie tylko przyciągnięcia, ale i utrzymania wykwalifikowanych specjalistów, którzy będą w stanie przyczynić się do rozwoju instytucji i jej misji. Efektywne budowanie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w obsłudze technicznej nieruchomości - relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w obsłudze technicznej nieruchomości to postać kluczowa dla sprawnego funkcjonowania każdej nieruchomości, niezależnie od jej przeznaczenia. To właśnie od jego umiejętności zarządczych, kompetencji technicznych i zdolności do efektywnego komunikowania się z zespołem oraz klientami zależy bezpieczeństwo, stan techniczny oraz wartość rynkowa obiektu. Dlatego też rola ta wymaga ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności, aby sprostać dynamicznie zmieniającym się wyzwaniom rynku nieruchomości. W…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie i współpraca w salonie samochodowym – relacja ze szkolenia

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie motoryzacji, kluczowym elementem sukcesu każdego salonu samochodowego jest nie tylko znajomość najnowszych trendów i technologii, ale także skuteczne zarządzanie oraz budowanie zespołu zdolnego do wyjątkowej współpracy. W odpowiedzi na te potrzeby, zostaliśmy wybrani, aby zorganizować szkolenie skierowane do menedżerów i pracowników jednego ze znanych w Polsce salonów samochodowych. Szkolenie miało na celu nie tylko rozwój umiejętności zarządczych, ale również wzmocnienie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.