Pozycjonowanie w biznesie

22 marca w Białymstoku przeprowadziliśmy dla firmy pana Marka Kozłowskiego szkolenie „Pozycjonowanie w biznesie”. Było to szkolenie z zakresu marketingu internetowego.

Cele szkolenia

Celem szkolenia było zdobycie przez uczestnika umiejętności samodzielnego pozycjonowania strony internetowej w zakresie podstawowym, a w konsekwencji wzmocnienie widoczności strony internetowej klienta w wynikach wyszukiwania popularnych przeglądarek.

Przebieg szkolenia

Uczestnicy szkolenia poznali wymagania i metody optymalizacji stron internetowych pod kątem aktualnych wymagań wyszukiwarek. Zdobyli również wiedzę dotyczącą skutecznych metod pozycjonowania serwisów.

Plan szkolenia objął takie zagadnienia jak:

 

Szkolenie zakończyło się egzaminem sprawdzającym zdobytą przez uczestnika wiedzę, a uzyskany wynik pozwolił na wystawienie zaświadczenia o odbytym kursie.

Efekty szkolenia

Szkolenie umożliwi efektywniejsze prowadzenie działań promocyjnych w internecie, w tym w zwiększaniu widoczności serwisu w wyszukiwarkach internetowych – co może przełożyć się na zwiększenie ruchu w serwisie.

Dziękujemy panu Mariuszowi Kozłowskiemu za udział w szkoleniu i zapraszamy Państwa na szkolenia z zakresu pozycjonowania. A także na pozostałe szkolenia marketingowe z logiem „Warto Szkolić”:

 

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.