Asertywność i komunikacja: szkolenie dla kadry kierowniczej sklepów Af-Lider

Asertywność i komunikacja: szkolenie w tym zakresie było kolejnym już naszym spotkaniem z pracownikami sieci  sklepów spożywczych Af-Lider. W ubiegłym roku zrealizowaliśmy dla tej firmy z sektora handlu detalicznego cykl szkoleniowy obejmujący m.in. merchandising, obsługę klienta oraz trening w miejscu pracy. Tym razem pracowaliśmy z kadrą zarządzającą kilkoma sklepami, a tematem była asertywność i komunikacja w relacjach zawodowych. Skąd pomysł na to szkolenie? Wyszedł od samych pracowników, w trakcie jednego z poprzednich spotkań – stąd nasze ponowne spotkanie na sali szkoleniowej 🙂

Cele szkolenia

Celem szkolenia była poprawa efektywności komunikacji na linii przełożony-pracownik: umiejętne prowadzenie rozmów korygujących, nagradzanie, a w szczególności asertywność wobec zgłaszanych przez pracowników oczekiwań. 

Przebieg szkolenia

W trakcie szkolenia grupa rozwijała:

  • umiejętności komunikowania i obrony własnych granic, 
  • artykułowania próśb i oczekiwań, 
  • wyrażania własnego zdania,
  • przekazywania informacji zwrotnej pracownikom (korygujące i pozytywne).

Grupa podczas szkolenia była bardzo zaangażowana w pracę. W tym ze szczególnym zainteresowaniem spotkał się trening asertywności, podczas którego uczestniczki indywidualnie mierzyły się ze zróżnicowanymi sytuacjami wymagającymi wykorzystania poznanych podczas szkolenia narzędzi, między innymi komunikatu JA.

Rezultaty szkolenia

Grupa kierowniczek Af-Lider to osoby, które są najlepszym przykładem na to, jak proces szkoleniowy może przełożyć się na zmianę postaw względem rozwoju osobistego i motywację do pracy nad kompetencjami miękkimi. Z każdym kolejnym szkoleniem widoczna była większa motywacja do tego, by „wyciągnąć” ze spotkań jak najwięcej. Uczestniczki były również bardzo otwarte na wspólną pracę. Sprzyjała ku temu z pewnością wypracowana już podczas wcześniejszych spotkań atmosfera  zaufania grupy do trenera.  Dzięki takiej postawie wypracowaliśmy wspólnie wiele cennych wniosków. Dotyczyły one nie tylko relacji zawodowych, ale również łączenia pracy z życiem prywatnym. Uczestniczki zakończyły szkolenie bogatsze o zrozumienie czym jest asertywność. A może co ważniejsze, z głębokim przekonaniem, że jest to kompetencja nad którą chcą pracować. Stąd też grupa zakończyła spotkanie mocno zmotywowana do działania – zastosowania poznanych narzędzi w codziennej pracy.

Uczestnikom serdecznie dziękujemy za udział w kolejnym już szkoleniu, a wszystkich Państwa zachęcamy do skorzystania z naszych usług. Polecamy Asertywność i komunikacja: szkolenie dla menedżerów i pracowników oraz pozostałe szkolenia dla menedżerów.

Trenerzy “Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej jest kluczowym elementem, który może znacząco wpłynąć na efektywność operacyjną, jakość produktów oraz ogólną konkurencyjność na rynku. Efektywne zarządzanie relacjami z dostawcami wymaga nie tylko starannego wyboru partnerów, ale także ciągłego monitorowania ich wydajności, oceny jakości dostarczanych materiałów i usług. A także budowania długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji. Dobre zarządzanie relacjami z dostawcami może prowadzić do lepszej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Wykorzystanie AI w hotelarstwie – relacja ze szkolenia

Szkolenia stanowią kluczowy element rozwoju pracowników oraz całych organizacji. Pozwalają nie tylko na zdobywanie nowych umiejętności, ale także na dostosowanie się do szybko zmieniających się warunków rynkowych i technologicznych. W szczególności szkolenia dotyczące nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja (AI), nabierają szczególnego znaczenia w kontekście ciągłej digitalizacji różnych branż. W branży hotelarskiej, która coraz śmielej korzysta z rozwiązań opartych na AI, takie szkolenia są kluczowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Promocja i właściwe zarządzanie towarem w sklepie

W dynamicznie zmieniającym się świecie handlu detalicznego, nadążanie za najnowszymi trendami i technikami zarządzania towarem oraz promocji produktów jest niezbędne dla utrzymania konkurencyjności. Właściciele sklepów i menedżerowie sieci handlowych muszą stale doskonalić swoje umiejętności, aby efektywnie przyciągać klientów i budować ich lojalność. Z tego powodu, na prośbę jednej z czołowych sieci handlowych, zorganizowaliśmy szkolenie, które prowadziła nasza ekspertka Anna Królak,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.