Jak wygląda procedura pozyskiwania środków na szkolenia?

Jak wygląda procedura pozyskiwania środków na szkolenia?

Szkolenie pracowników to niezbędny element prawidłowego rozwoju każdej firmy niezależnie od struktury i wielkości przedsiębiorstwa. Dobrze dobrane szkolenie to wartość nie tylko dla poszczególnych pracowników, ale również dla jej właściciela, jak i całej firmy. To, co może być przeszkodą, szczególnie dla małych przedsiębiorstw, jest wysoki koszt kursów, które pomogą w rozwoju kompetencji pracowników. W artykule przekonujemy, że procedura pozyskania środków na szkolenia, wcale nie musi być żmudna i czasochłonna. Sprawdź, jak robić to skutecznie!

Pozyskiwanie środków na szkolenia w małych firmach 

Mniejsze przedsiębiorstwa, które nie mogę pozwolić sobie na wysokie inwestycje w kształcenie pracowników, mają możliwość skorzystania z pomocy urzędu pracy. Krajowy Fundusz Szkoleniowy co roku przeznacza kwoty na 16 powiatowych urzędów pracy. Organizacje mają za zadanie rozdysponować środki na wsparcie pracodawców inwestujących w kształcenie siebie i swoich pracowników. Inne programy warte uwagi to np. Akademia Menedżera MŚP, Kompetencje dla sektorów 2, Podmiotowy System Finansowania czy  Bony na cyfryzację.

Aby pozyskać środki na szkolenie, pracodawca powinien złożyć wniosek do urzędu pracy o przekazanie konkretnej sumy na kursy, czy podnoszenie kwalifikacji pracowników. Pamiętaj, że o taką pomoc może się zgłosić każdy pracodawca, który zatrudnia pracowników na podstawie umowy o pracę. 

Unia Europejska również oferuje program dofinansowań, dzięki którym przedsiębiorstwa mogą starać się o środki na wybrane przez siebie szkolenia. Aby uzyskać informacje o kursach i usługach rozwojowych, na które możesz otrzymać dofinansowanie, warto zapoznać się z platformą Baza Usług Rozwojowych. Znajdziesz tam spis wszystkich szkoleń spełniających odpowiednie kryteria oraz ich harmonogramem. Wyszukiwarka pozwala na przeszukiwanie szkoleń według tematyki, segregując na podkategorie, jak również po nazwie organizatora szkolenia. 

Pozyskiwanie środków na szkolenia – jak robić to skutecznie?

Przejście przez biurokratyczny proces pozyskania dofinansowania na szkolenie w firmie może być skomplikowany i bardzo czasochłonny. Korzystając z usług specjalistów, będzie to nie tylko przyjemniejsze, ale również z gwarantowanym efektem. Warto Szkolić pomaga w pozyskaniu środków dla małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Firma Warto Szkolić przeprowadza klienta przez cały proces: od wyboru najlepiej dopasowanego szkolenia i kompleksowego doradztwa, przez wypełnienie zgodnie z przepisami i wymaganiami, po złożenie wniosku. Efekt? Już 80% złożonych przez nas wniosków otrzymuje dofinansowanie. Dołącz do zadowolonych przedsiębiorców, którzy chcą poszerzać kompetencje swojej firmy! Zapraszamy do kontaktu!

 

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jaka rolę odgrywa ostatnie wrażenie przed klientem?

W świecie biznesu siła pierwszego wrażenia jest często podkreślana jako kluczowy element w nawiązywaniu relacji z klientami. Jednak równie istotne, a często niedoceniane, jest ostatnie wrażenie, które firma pozostawia po zakończeniu interakcji. To właśnie ono może zadecydować o tym, czy klient będzie chciał wrócić i polecić firmę innym. W dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, każda interakcja z klientem powinna być traktowana jako…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak przekonać klienta do zakupu produktu lub usługi?

W obliczu globalnej konkurencji i dynamicznie zmieniających się preferencji konsumentów, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów lub usług staje się niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Firmy starają się nie tylko dostarczać produkty o wysokiej jakości, ale również tworzyć wartość dodaną, która odpowiada na specyficzne oczekiwania i potrzeby swoich klientów. To podejście wymaga głębokiego zrozumienia tych potrzeb, co jest możliwe tylko przez bezpośrednią interakcję i budowanie…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak odpowiadać na zastrzeżenia ze strony klientów?

Każdy przedsiębiorca i pracownik obsługi klienta prędzej czy później zetknie się z zastrzeżeniami ze strony klientów. Niezadowolenie może wynikać z różnych powodów – od jakości produktów, przez problemy z dostawą, aż po obsługę klienta. Zamiast postrzegać zastrzeżenia jako zagrożenie, warto traktować je jako szansę na poprawę i wzmocnienie relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie zastrzeżeniami to sztuka, która może przekształcić niezadowolonych klientów w lojalnych ambasadorów…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.