Pozycjonowanie w biznesie

22 marca w Białymstoku przeprowadziliśmy dla firmy pana Marka Kozłowskiego szkolenie „Pozycjonowanie w biznesie”. Było to szkolenie z zakresu marketingu internetowego.

Cele szkolenia

Celem szkolenia było zdobycie przez uczestnika umiejętności samodzielnego pozycjonowania strony internetowej w zakresie podstawowym, a w konsekwencji wzmocnienie widoczności strony internetowej klienta w wynikach wyszukiwania popularnych przeglądarek.

Przebieg szkolenia

Uczestnicy szkolenia poznali wymagania i metody optymalizacji stron internetowych pod kątem aktualnych wymagań wyszukiwarek. Zdobyli również wiedzę dotyczącą skutecznych metod pozycjonowania serwisów.

Plan szkolenia objął takie zagadnienia jak:

 

Szkolenie zakończyło się egzaminem sprawdzającym zdobytą przez uczestnika wiedzę, a uzyskany wynik pozwolił na wystawienie zaświadczenia o odbytym kursie.

Efekty szkolenia

Szkolenie umożliwi efektywniejsze prowadzenie działań promocyjnych w internecie, w tym w zwiększaniu widoczności serwisu w wyszukiwarkach internetowych – co może przełożyć się na zwiększenie ruchu w serwisie.

Dziękujemy panu Mariuszowi Kozłowskiemu za udział w szkoleniu i zapraszamy Państwa na szkolenia z zakresu pozycjonowania. A także na pozostałe szkolenia marketingowe z logiem „Warto Szkolić”:

 

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.