Profesjonalna obsługa klienta kluczem do sukcesu

Obserwując dzisiejszy rynek pracy, niezwykle trudno jest znaleźć segment, w którym obsługa klienta nie będzie jednym z istotniejszych elementów wykonywanych obowiązków, niezależnie od branży czy profilu działania firmy. Można zatem śmiało powiedzieć, że profesjonalna obsługa klienta jest kluczem do sukcesu.

Stała się ona nową formą marketingu i ma większe znaczenie niż cena. Wielu sprzedawców doskonale rozumie to zjawisko, dlatego też znacznie lepiej radzą sobie oni z obsługą klienta, niż dostawcy innych usług. Specjaliści coraz częściej zwracają uwagę na fakt, że o przewadze firmy nie świadczy dzisiaj fakt posiadanie nowszego, bardziej innowacyjnego produktu ale jakość obsługi, która produkt ten oferuje.

„Nadanie obsłudze priorytetu w każdym aspekcie kontaktów z klientami ma kluczowe znaczenie dla odniesienia sukcesu na dzisiejszym konkurencyjnym rynku. Trudno wręcz zrozumieć, dlaczego tak wiele firm, w dalszym ciągu zaniedbuje ten obszar. Aby zmienić nastawienie obojętnych i niezadowolonych klientów, niezbędna jest analiza całego procesu ich obsługi. Firmy muszą się też dowiedzieć, co naprawdę mówią, myślą i oczekują klienci, skąd czerpią informacje oraz w których obszarach procesy nie zapewniają obsłudze klienta odpowiedniego priorytetu”

Czym zatem jest profesjonalna obsługa klienta?

Przede wszystkim i po pierwsze, jest ona sposobem funkcjonowania, który zawsze stawia klienta na pierwszym miejscu w każdym aspekcie działalności. To także prawidłowa relacja z konsumentem – jego traktowanie, jak również inwestowanie czasu, w celu uzyskania satysfakcji i radości, wynikającej z rozpoczęcia i trwania relacji z firmą. Oferta, którą my możemy Państwu zaproponować ma na celu m.in:

  • doskonalenie kompetencji w nawiązywaniu i utrzymywaniu dobrej relacji z klientem,
  • tworzenie standardów obsługi klienta,
  • diagnozę własnych predyspozycji w aspekcie utrzymywania relacji z klientem.

Nasz program opiera się na podstawach psychologii. Tworzymy typologię i profil klienta, pomagamy organizować indywidualne style pracy. Uczymy również otwartości na krytykę oraz umiejętności docierania do przyczyn problemu, co pomaga skutecznie przedstawiać klientowi stanowisko firmy.

Metodologia naszej pracy bazuje w głównej mierze na warsztatowej formie prowadzonych wykładów.

Ważną rolę odgrywają dla nas również zajęcia praktyczne, które pomagają wdrażać zdobytą wcześniej wiedzę. Każdy pracownik powinien posiadać wiedzę, dzięki której będzie potrafił się godnie zaprezentować. Istotna rolę odgrywa tutaj umiejętność odpowiedniego zachowania niewerbalnego i werbalnego oraz prowadzenie rozmowy zgodnej z tzw. językiem korzyści. Pozwoli ona poznać oczekiwania każdego klienta, niezależnie od jego typu i charakteru. Pamiętajmy zatem, że potencjał firmy, to procent stałych, zadowolonych klientów. Dzięki profesjonalnej i satysfakcjonującej obsłudze można nie tylko zyskać nowych kontrahentów i parterów, ale również budować ich lojalność. Dlatego już dziś warto poznać wszystkie tajniki skutecznej i profesjonalnej obsługi klienta.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Budowanie zespołu pracowników na uczelni wyższej – relacja ze szkolenia

Budowanie zespołu pracowników na uczelni wyższej to zadanie wymagające przemyślanej strategii i zaangażowania na wielu poziomach organizacji. Proces ten jest kluczowy dla zapewnienia wysokiej jakości nauczania, badań naukowych oraz efektywnego zarządzania i administracji. W erze globalizacji i ciągłych zmian technologicznych, uczelnie stają przed wyzwaniem nie tylko przyciągnięcia, ale i utrzymania wykwalifikowanych specjalistów, którzy będą w stanie przyczynić się do rozwoju instytucji i jej misji. Efektywne budowanie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w obsłudze technicznej nieruchomości - relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w obsłudze technicznej nieruchomości to postać kluczowa dla sprawnego funkcjonowania każdej nieruchomości, niezależnie od jej przeznaczenia. To właśnie od jego umiejętności zarządczych, kompetencji technicznych i zdolności do efektywnego komunikowania się z zespołem oraz klientami zależy bezpieczeństwo, stan techniczny oraz wartość rynkowa obiektu. Dlatego też rola ta wymaga ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności, aby sprostać dynamicznie zmieniającym się wyzwaniom rynku nieruchomości. W…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie i współpraca w salonie samochodowym – relacja ze szkolenia

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie motoryzacji, kluczowym elementem sukcesu każdego salonu samochodowego jest nie tylko znajomość najnowszych trendów i technologii, ale także skuteczne zarządzanie oraz budowanie zespołu zdolnego do wyjątkowej współpracy. W odpowiedzi na te potrzeby, zostaliśmy wybrani, aby zorganizować szkolenie skierowane do menedżerów i pracowników jednego ze znanych w Polsce salonów samochodowych. Szkolenie miało na celu nie tylko rozwój umiejętności zarządczych, ale również wzmocnienie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.