Przeprofiluj swoją karierę na Nowy Rok, skorzystaj z naszych szkoleń!

W dniach 26-27.11 i 04-05.12 przeprowadziliśmy dwa szkolenia indywidualne: „Skuteczny sprzedawca rynku farmaceutycznego” oraz „Negocjacje biznesowe”.

Cele szkolenia

To szkolenie było inne od tych, które zazwyczaj prowadzimy. Dlaczego? Nie miało na celu usprawnić pracy w firmie klienta, ale … pomóc mu zmienić pracę. Lubimy wyzwania, więc przyjęliśmy i to zlecenie, a nasz trener dał z siebie wszystko, żeby w krótkim czasie szkoleniowym dostarczyć panu Dariuszowi kompendium wiedzy dotyczącej najskuteczniejszych technik sprzedaży w branży farmaceutycznej, w której chce rozpocząć swoją karierę. Z kolei drugie szkolenie, „Negocjacje biznesowe”, pozwoliło klientowi wzmocnić swoje dotychczasowe umiejętności negocjacyjne – tutaj nie zaczynaliśmy „od zera”, bo pan Dariusz prowadzi własny sklep.

Przebieg szkolenia

Podczas szkolenia „Skuteczny sprzedawca rynku farmaceutycznego” wykorzystano aktywizujące, warsztatowe formy umożliwiające praktyczne rozwinięcie umiejętności z zakresu sprzedaży produktów farmaceutycznych – m.in. ćwiczenia indywidualne, trening sprzedażowy, symulacje sytuacji trudnych z klientem, de-briefing.

W trakcie szkolenia „Negocjacje biznesowe” uczestnik poznał różnorodne narzędzia i strategie negocjacyjne. W tym również te skupiające się na neutralizowaniu taktyk negocjacyjnych partnera. Omówiona została również BATNA, wykonane zostały ćwiczenia z zakresu efektywnego prowadzenia procesu negocjacyjnego. Klient poznał mocne i słabe  strony własnego, preferowanego stylu negocjacji.

Szkolenia przebiegały w atmosferze zaufania i współpracy.

Efekty szkolenia

Dla uczestnika szkolenie z zakresu technik sprzedaży było kluczowym. Przede wszystkim trzeba podkreślić fakt, że w wyniku dwudniowego, intensywnego praktycznego szkolenia uczestnik dokonał ogromnego postępu. Jeśli chodzi o umiejętności komunikacyjne: otwieranie sprzedaży, zadawanie pytań, prowadzenie rozmowy sprzedażowej wg lejka sprzedaży, domykanie oraz wykorzystanie języka korzyści w komunikacji produktu farmaceutycznego.

Szkolenie dostarczyło bardzo solidnych podstaw do tego, by wesprzeć uczestnika na drodze zmiany profilu zawodowego. W trakcie szkolenia uczestnik otrzymał pozytywną informację co do wyniku rekrutacji do jednego z koncernów farmaceutycznych. Ta informacja wpłynęła na jeszcze silniejszą motywację i zaangażowanie w realizowany trening sprzedażowy. Zrealizowane szkolenie z pewnością da solidną podstawę do tego, by w efektywny sposób wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności w nowej pracy.

Panie Dariuszu: mocno trzymamy kciuki za sukces w nowej roli i gratulujemy odwagi w dążeniu do zamierzonych celów!

 

Trenerzy “Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży w firmie handlowo-usługowej – relacja ze szkolenia

Dlaczego zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży zmienia oblicze biznesu? W dzisiejszym, przepełnionym informacjami świecie, gdzie klienci mają dostęp do nieograniczonej liczby ofert i opinii, sama znajomość produktu przestała być kluczem do sukcesu. Klienci oczekują czegoś więcej niż tylko transakcji – pragną spersonalizowanych doświadczeń i relacji opartych na zaufaniu. To właśnie zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży jest fundamentem, który pozwala…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wdrażanie ESG w branży tekstylnej - relacja ze szkolenia

ESG w branży tekstylnej – od teorii do praktyki Współczesny świat biznesu coraz mocniej akcentuje potrzebę działania w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, a strategia ESG (Environmental, Social, Governance) staje się fundamentem długoterminowej wartości i odporności przedsiębiorstw. Koncepcja ta, łącząca w sobie troskę o środowisko, odpowiedzialność społeczną oraz wysokie standardy ładu korporacyjnego, przestaje być jedynie wizerunkowym dodatkiem, a staje się kluczowym elementem strategii, który…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Skuteczna komunikacja i sprzedaż w sklepie meblowym – relacja ze szkolenia

Dlaczego komunikacja w sklepie meblowym jest kluczem do sukcesu Zakup mebli to dla większości klientów decyzja o dużym znaczeniu, angażująca zarówno emocjonalnie, jak i finansowo. Rzadko kiedy jest to impulsywny wybór, to raczej przemyślany proces, którego celem jest stworzenie komfortowej i funkcjonalnej przestrzeni na lata. Właśnie dlatego rola sprzedawcy wykracza daleko poza bycie zwykłym informatorem o produkcie. Klient poszukuje partnera i doradcy, który…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.