Przeprofiluj swoją karierę na Nowy Rok, skorzystaj z naszych szkoleń!

W dniach 26-27.11 i 04-05.12 przeprowadziliśmy dwa szkolenia indywidualne: „Skuteczny sprzedawca rynku farmaceutycznego” oraz „Negocjacje biznesowe”.

Cele szkolenia

To szkolenie było inne od tych, które zazwyczaj prowadzimy. Dlaczego? Nie miało na celu usprawnić pracy w firmie klienta, ale … pomóc mu zmienić pracę. Lubimy wyzwania, więc przyjęliśmy i to zlecenie, a nasz trener dał z siebie wszystko, żeby w krótkim czasie szkoleniowym dostarczyć panu Dariuszowi kompendium wiedzy dotyczącej najskuteczniejszych technik sprzedaży w branży farmaceutycznej, w której chce rozpocząć swoją karierę. Z kolei drugie szkolenie, „Negocjacje biznesowe”, pozwoliło klientowi wzmocnić swoje dotychczasowe umiejętności negocjacyjne – tutaj nie zaczynaliśmy „od zera”, bo pan Dariusz prowadzi własny sklep.

Przebieg szkolenia

Podczas szkolenia „Skuteczny sprzedawca rynku farmaceutycznego” wykorzystano aktywizujące, warsztatowe formy umożliwiające praktyczne rozwinięcie umiejętności z zakresu sprzedaży produktów farmaceutycznych – m.in. ćwiczenia indywidualne, trening sprzedażowy, symulacje sytuacji trudnych z klientem, de-briefing.

W trakcie szkolenia „Negocjacje biznesowe” uczestnik poznał różnorodne narzędzia i strategie negocjacyjne. W tym również te skupiające się na neutralizowaniu taktyk negocjacyjnych partnera. Omówiona została również BATNA, wykonane zostały ćwiczenia z zakresu efektywnego prowadzenia procesu negocjacyjnego. Klient poznał mocne i słabe  strony własnego, preferowanego stylu negocjacji.

Szkolenia przebiegały w atmosferze zaufania i współpracy.

Efekty szkolenia

Dla uczestnika szkolenie z zakresu technik sprzedaży było kluczowym. Przede wszystkim trzeba podkreślić fakt, że w wyniku dwudniowego, intensywnego praktycznego szkolenia uczestnik dokonał ogromnego postępu. Jeśli chodzi o umiejętności komunikacyjne: otwieranie sprzedaży, zadawanie pytań, prowadzenie rozmowy sprzedażowej wg lejka sprzedaży, domykanie oraz wykorzystanie języka korzyści w komunikacji produktu farmaceutycznego.

Szkolenie dostarczyło bardzo solidnych podstaw do tego, by wesprzeć uczestnika na drodze zmiany profilu zawodowego. W trakcie szkolenia uczestnik otrzymał pozytywną informację co do wyniku rekrutacji do jednego z koncernów farmaceutycznych. Ta informacja wpłynęła na jeszcze silniejszą motywację i zaangażowanie w realizowany trening sprzedażowy. Zrealizowane szkolenie z pewnością da solidną podstawę do tego, by w efektywny sposób wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności w nowej pracy.

Panie Dariuszu: mocno trzymamy kciuki za sukces w nowej roli i gratulujemy odwagi w dążeniu do zamierzonych celów!

 

Trenerzy “Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.