Przeprofiluj swoją karierę na Nowy Rok, skorzystaj z naszych szkoleń!

W dniach 26-27.11 i 04-05.12 przeprowadziliśmy dwa szkolenia indywidualne: „Skuteczny sprzedawca rynku farmaceutycznego” oraz „Negocjacje biznesowe”.

Cele szkolenia

To szkolenie było inne od tych, które zazwyczaj prowadzimy. Dlaczego? Nie miało na celu usprawnić pracy w firmie klienta, ale … pomóc mu zmienić pracę. Lubimy wyzwania, więc przyjęliśmy i to zlecenie, a nasz trener dał z siebie wszystko, żeby w krótkim czasie szkoleniowym dostarczyć panu Dariuszowi kompendium wiedzy dotyczącej najskuteczniejszych technik sprzedaży w branży farmaceutycznej, w której chce rozpocząć swoją karierę. Z kolei drugie szkolenie, „Negocjacje biznesowe”, pozwoliło klientowi wzmocnić swoje dotychczasowe umiejętności negocjacyjne – tutaj nie zaczynaliśmy „od zera”, bo pan Dariusz prowadzi własny sklep.

Przebieg szkolenia

Podczas szkolenia „Skuteczny sprzedawca rynku farmaceutycznego” wykorzystano aktywizujące, warsztatowe formy umożliwiające praktyczne rozwinięcie umiejętności z zakresu sprzedaży produktów farmaceutycznych – m.in. ćwiczenia indywidualne, trening sprzedażowy, symulacje sytuacji trudnych z klientem, de-briefing.

W trakcie szkolenia „Negocjacje biznesowe” uczestnik poznał różnorodne narzędzia i strategie negocjacyjne. W tym również te skupiające się na neutralizowaniu taktyk negocjacyjnych partnera. Omówiona została również BATNA, wykonane zostały ćwiczenia z zakresu efektywnego prowadzenia procesu negocjacyjnego. Klient poznał mocne i słabe  strony własnego, preferowanego stylu negocjacji.

Szkolenia przebiegały w atmosferze zaufania i współpracy.

Efekty szkolenia

Dla uczestnika szkolenie z zakresu technik sprzedaży było kluczowym. Przede wszystkim trzeba podkreślić fakt, że w wyniku dwudniowego, intensywnego praktycznego szkolenia uczestnik dokonał ogromnego postępu. Jeśli chodzi o umiejętności komunikacyjne: otwieranie sprzedaży, zadawanie pytań, prowadzenie rozmowy sprzedażowej wg lejka sprzedaży, domykanie oraz wykorzystanie języka korzyści w komunikacji produktu farmaceutycznego.

Szkolenie dostarczyło bardzo solidnych podstaw do tego, by wesprzeć uczestnika na drodze zmiany profilu zawodowego. W trakcie szkolenia uczestnik otrzymał pozytywną informację co do wyniku rekrutacji do jednego z koncernów farmaceutycznych. Ta informacja wpłynęła na jeszcze silniejszą motywację i zaangażowanie w realizowany trening sprzedażowy. Zrealizowane szkolenie z pewnością da solidną podstawę do tego, by w efektywny sposób wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności w nowej pracy.

Panie Dariuszu: mocno trzymamy kciuki za sukces w nowej roli i gratulujemy odwagi w dążeniu do zamierzonych celów!

 

Trenerzy “Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Rola CRM w sieci handlowej w budowaniu przewagi rynkowej Współczesna sprzedaż detaliczna nie może funkcjonować skutecznie bez odpowiedniego wsparcia technologicznego. Jednym z kluczowych elementów, które wpływają na rozwój, lojalność klientów oraz wzrost sprzedaży, jest skuteczne zarządzanie relacjami z klientem. W dobie cyfrowej transformacji, systemy CRM w sieci handlowej stają się nieodzownym narzędziem codziennej pracy. Ich rola nie ogranicza się jedynie do gromadzenia danych, ale obejmuje całościowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Strategiczne zarządzanie handlem w sieci sklepów – relacja ze szkolenia

Zarządzanie handlem w sieci sklepów – klucz do przewagi konkurencyjnej Zarządzanie handlem to obecnie jeden z najważniejszych obszarów strategicznych dla firm działających w środowisku wielokanałowym. W realiach silnej konkurencji, rosnących oczekiwań konsumentów oraz dynamicznego rozwoju technologii, umiejętność skutecznego zarządzania handlem staje się kluczowa dla utrzymania rentowności, budowania wartości marki i efektywnej ekspansji. Sieci handlowe, niezależnie od skali działalności, muszą rozwijać kompetencje w zakresie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozwój współpracy między kierownikami w firmie produkcyjnej

Rozwój współpracy między kierownikami jako kluczowy element efektywności w firmie produkcyjnej Efektywna współpraca między kierownikami to jeden z kluczowych elementów sprawnie funkcjonującej firmy, szczególnie w środowisku produkcyjnym, gdzie precyzja, czas reakcji i płynność informacji mają ogromne znaczenie. Rozwój współpracy między kierownikami wpływa bezpośrednio na zdolność organizacji do realizowania strategicznych celów, optymalizowania procesów i reagowania na zmieniające się potrzeby rynkowe. W nowoczesnych…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.