Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Reklamacje i inne sytuacje trudne. Jak sobie z nimi radzić? Szkolenie Blick Punkt - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Reklamacje i inne sytuacje trudne. Jak sobie z nimi radzić? Szkolenie Blick Punkt

Reklamacje i inne sytuacje trudne. Jak sobie z nimi radzić? Szkolenie Blick Punkt

17 marca przeprowadziliśmy szkolenie z zakresu umiejętnej komunikacji z klientem dla firmy Blick Punkt. Spotkanie odbyło się w mieście będącym główną siedzibą firmy, Jeleniej Górze. W szkoleniu wzięło udział siedmiu pracowników.

Reklamacje i inne sytuacje trudne. Jak sobie z nimi radzić? Szkolenie Blick Punkt

17 marca przeprowadziliśmy szkolenie z zakresu umiejętnej komunikacji z klientem dla firmy Blick Punkt. Spotkanie odbyło się w mieście będącym główną siedzibą firmy, Jeleniej Górze. W szkoleniu wzięło udział siedmiu pracowników.

Cele szkolenia

Celem szkolenia był rozwój kompetencji związanych z profesjonalną obsługą, z naciskiem na  sytuacje trudne i reklamacyjne. Blick Punkt to firma optyczna zajmując się zarówno sprzedażą internetową jak i stacjonarną, dlatego podczas szkolenia skupiliśmy się zarówno na ćwiczeniu umiejętności rozmowy face-to-face, i telefonicznej jak i obsługi mailowej.

Przebieg szkolenia

Podczas szkolenia zapoznaliśmy uczestników z popularnymi, skutecznymi metodami obsługi klienta w sytuacjach trudnych. Również, na podstawie rozmów z uczestnikami wspólnie wypracowaliśmy pomysły na rozwiązanie konkretnych problemów. Przytoczone przykłady na których sie skupiliśmy, to sytuacje z codziennej pracy z klientem w firmie BlickPunkt.

Szkolenie było realizowane metodą warsztatową łączoną z mini wykładami, które stanowiły podstawę do pracy warsztatowej. W celu aktywizacji grupy, budowania zaangażowania, uwagi uczestników, a także sprawdzania poziomu zrozumienia przekazywanych treści, trener prowadzący zadawał pytania ukierunkowane na konkretne sytuacje i pytania per osoba oraz per grupa.

Podsumowując, uczestnicy podczas szkolenia:

  • dowiedzieli się jak podchodzić do sytuacji reklamacyjnych aby móc rozwiązać je w profesjonalny i sprzyjający pozytywnemu wizerunkowi firmy,
  • poznali techniki skutecznej komunikacji w sytuacjach reklamacyjnych,
  • ćwiczyli jak przyjmować odpowiedzialność za popełnione błędy i prezentować firmę w dobrym świetle,
  • odkryli wspólnie z trenerem różne sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach, na podstawie swoich własnych doświadczeń zawodowych,
  • dowiedzieli się jak reagować na obiekcje klienta.

Rezultaty szkolenia

Na podstawie rozmów z uczestnikami zostały wspólnie opracowane założenia do regulaminu sprzedaży, procedury reklamacyjnej. Stworzona została również grupa Facebookowa w celu ułatwienia kontaktu z klientami i poprawy wizerunku z firmą.

Szkolenie pozwoli efektywniej i profesjonalnej odnaleźć się w wyżej wymienionych sytuacjach.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w wodociągach – relacja ze szkolenia

Rola skutecznego kierownika w wodociągach Zarządzanie zespołem oraz infrastrukturą w branży wodociągowej to ogromne wyzwanie, które wymaga zarówno umiejętności przywódczych, jak i technicznej wiedzy. Wodociągi to sektor o strategicznym znaczeniu, w którym skuteczny kierownik w wodociągach odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu niezawodności dostaw wody, optymalizacji procesów oraz bezpieczeństwa pracy. Właściwe podejście do zarządzania, umiejętność komunikacji i efektywne planowanie to fundamenty sukcesu na tym stanowisku. Z myślą…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Reagowanie na emocje klientów w branży bezpieczeństwa pożarowego – relacja ze szkolenia

Znaczenie umiejętnego reagowania na emocje klientów W branży bezpieczeństwa pożarowego kluczowe jest nie tylko zapewnienie najwyższej jakości usług i produktów, ale także umiejętność pracy z klientami, którzy często doświadczają silnych emocji. Strach przed pożarem, niepewność co do skuteczności systemów przeciwpożarowych czy stres związany z przepisami i normami to codzienność w tej dziedzinie. Emocje klientów odgrywają fundamentalną rolę w budowaniu relacji biznesowych, dlatego niezbędne…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zasady i logistyka w transporcie międzynarodowymi krajowym w firmie transportowej - relacja ze szkolenia

Logistyka w transporcie – kluczowy element sukcesu branży transportowej Logistyka w transporcie odgrywa kluczową rolę w sprawnym funkcjonowaniu przewozów zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym. Bez odpowiedniego planowania, znajomości przepisów oraz skutecznej organizacji przewozów trudno osiągnąć wysoką efektywność i minimalizować ryzyko opóźnień czy nieprzewidzianych kosztów. Logistyka w transporcie to nie tylko planowanie tras i zarządzanie flotą, ale również przestrzeganie przepisów, dbanie o bezpieczeństwo przewożonych ładunków…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.