Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Kolejne spotkanie z “Alchemikiem” :) Szkolenie sprzedażowe dla restauracji i przebudowa menu Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Kolejne spotkanie z “Alchemikiem” :) Szkolenie sprzedażowe dla restauracji i przebudowa menu

Miesiąc po naszym pierwszym spotkaniu z pracownikami restauracji „Alchemik”, z radością ponownie zawitaliśmy w ich gościnne progi 🙂 Na przełomie maja i czerwca zrealizowaliśmy tutaj cykl szkoleniowy obejmujący zarządzanie placówką gastronomiczną, obsługę klienta, RODO oraz warsztat barmański. Tym razem zajęliśmy się sprzedażą i negocjacjami w ofercie z dowozem. Szkolenie sprzedażowe dla restauracji “Alchemik” zrealizowaliśmy 8 lipca.

szkolenia dla restauracji

Cele szkolenia sprzedażowych

Celem szkolenia była poprawa zdolności negocjacyjno-sprzedażowych uczestników, a także przebudowa menu restauracji.

Przebieg szkolenia

Nasze szkolenie sprzedażowe dla restauracji “Alchemik” było mocno praktyczne, nastawione na zdobycie przez uczestników konkretnych, przydatnych w codziennej pracy umiejętności.

Dlatego w jego trakcie zrealizowaliśmy m.in.:

  • umiejętne przedstawianie oferty: negocjowanie cen, stosowanie języka korzyści,
  • wymianę doświadczeń z organizacji poprzednich imprez okolicznościowych, wspólne rozważenie mocnych i słabych tych realizacji,
  • przygotowanie trzech wersji menu, każda w innej wersji cenowej (pomoc merytoryczna i grafika),
  • stworzenie menu bankietowego (w tym sposoby obliczania marży i konstruowania menu bankietowego dla różnych typów klientów).

W trakcie szkolenia pracowaliśmy metodą warsztatową, z dużym naciskiem na wymianę doświadczeń i dyskusję proponowanych przez trenera rozwiązań.

Rezultaty szkolenia sprzedażowego dla restauracji “Alchemik”

Podsumowując, nasze szkolenie sprzedażowe dla restauracji Alchemik zaowocowało przede wszystkim lepszym dopasowaniem oferty do potrzeb różnorodnych klientów (trzy wersje menu) oraz zdobyciem praktycznych umiejętności skutecznych metod negocjacji i technik sprzedaży. Dziękujemy „Alchemik” za okazane zaufanie i ponowne skorzystanie z naszych usług, a wszystkich Was zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą. Najlepszy czas na szkolenie jest z pewnością właśnie teraz!

Trenerzy “Warto Szkolić”

Jeśli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje odnośnie możliwości rozwoju Twojej firmy, poznać praktyczne narzędzia i być na bieżąco z biznesowymi trendami, dołącz do naszego newslettera!

[mailerlite_form form_id=1]

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Właściwe zarządzanie towarem w sklepie spożywczym – relacja ze szkolenia

Skuteczne zarządzanie towarem jako fundament sukcesu sklepu spożywczego Właściwe zarządzanie towarem to fundament efektywnego funkcjonowania każdego sklepu spożywczego. Przemyślane planowanie zakupów, optymalizacja zapasów, organizacja przestrzeni półkowej – merchandising oraz skuteczna promocja to kluczowe elementy, które wpływają na wyniki sprzedaży, ograniczenie strat oraz zadowolenie klientów. Odpowiednie działania w tym zakresie nie tylko wspierają rentowność sklepu, ale także poprawiają wrażenia…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Rola liderów w kreowaniu wartości firmowych – relacja ze szkolenia

Rozwój liderów w branży konfekcjonowania i pakowania przesyłek Jedna z firm specjalizujących się w usługach konfekcjonowania i pakowania zwróciła się do nas z prośbą o przeprowadzenie szkolenia z kreowania wartości firmy dla swojej kadry liderów. Głównym celem był rozwój kompetencji przywódczych związanych z budowaniem pozytywnej kultury pracy opartej na wartościach firmowych. W firmach tej branży, gdzie procesy są intensywne i wymagają ścisłej koordynacji, wartości firmowe pełnią kluczową rolę…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Projektowanie kampanii marketingowych w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Znaczenie i praktyka projektowania kampanii marketingowych w branży transportowej Tworzenie kampanii marketingowych odgrywa kluczową rolę w budowaniu skutecznych strategii biznesowych, szczególnie w branżach takich jak transport, gdzie konkurencja jest intensywna, a potrzeby klientów szybko się zmieniają. Efektywne działania marketingowe nie tylko zwiększają rozpoznawalność marki, ale również przyczyniają się do pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania relacji z dotychczasowymi. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym, umiejętność precyzyjnego…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.