Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Trzydniowy maraton szkoleniowy z ActiveSport: Zarządzanie zespołem sprzedażowym - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Trzydniowy maraton szkoleniowy z ActiveSport: Zarządzanie zespołem sprzedażowym

Zarządzanie zespołem sprzedażowym w trzy dni – tym razem nasi trenerzy stanęli przed trudnym zadaniem. W tym krótkim czasie mieli za zadanie przekazać i usystematyzować wiedzę z zakresu zarządzanie zespołem sprzedażowym, zaczynając od samych podstaw. 

Dlaczego? Tak jak w wielu firmach i tu menedżerowie swoje zadania wykonują głównie opierając się na swojej intuicji i doświadczeniu gromadzonym w pracy. Dlatego też właściciele zdecydowali się na przeprowadzenie szkolenia, które pozwoliłyby uporządkować posiadaną wiedzę i szerzej spojrzeć na realizowane przez siebie zadania. A w konsekwencji zbudować lojalny, zmotywowany i efektywny zespół

Spółka jest właścicielem popularnej w Tomaszowie Mazowieckim hurtowni rowerów Activesport. Jak sama nazwa wskazuje, jej głównym produktem są rowery, ale w sprzedaży klienci znajdą dużo szerszy asortyment sprzętu sportowego. W  naszych szkoleniach wzięło udział czterech uczestników: właściciele i kadra zarządzająca firmy.

 

Cele szkolenia

Przeprowadzone szkolenie z zakresu zarządzania zespołem sprzedażowym miało na celu wzrost kompetencji menedżerskich uczestników. Jakich?  Po pierwsze umiejętności budowania zespołu, po drugie rozwiązywania konfliktów, po trzecie motywowania, a po czwarte budowania i wykorzystania autorytetu lidera.

 

Przebieg szkolenia

W ramach cyklu szkoleniowego zarządzanie zespołem sprzedażowym zajęliśmy się kolejno:

  • 18.07 – Komunikacją w zespole
  • 19.07 – Budowaniem zespołu
  • 26.07 – Praktycznymi Umiejętnościami Przywódczymi

Każde ze szkoleń podzielone było na część teoretyczną i praktyczną. Ta druga, jak zawsze w szkoleniach z logiem „Warto Szkolić”☺, oparta była o przypadki zaczerpnięte z codziennego życia firmy.

W ramach zajęć zastosowaliśmy różnorodne formy pracy:

  • burza mózgów,
  • dyskusja,
  • studium przypadku,
  • odgrywanie ról,
  • interaktywna prezentacja.

 

Rezultaty szkolenia

W konsekwencji szkolenia uczestnicy posiedli/znacząco poprawili następujące umiejętności:

  • Świadome budowanie i wykorzystanie autorytetu.
  • Tworzenie korzystniejszej atmosfery pracy (lepsze relacje z otoczeniem zawodowym).
  • Optymalizacja czasu pracy własnego i podwładnych 
  • Zarządzanie konfliktem i radzenie sobie w trudnych sytuacjach menedżerskich.
  • Komunikowanie priorytetów, stawianie celów, delegowanie, monitorowanie oraz rozliczanie.
  • Rozpoznawanie dojrzałości pracownika na skalach motywacji i kompetencji i wykorzystanie tej wiedzy w efektywniejszym delegowaniu zadań.

Serdecznie dziękujemy właścicielom i menedżerom hurtowni ActiveSport za okazane zaufanie, a wszystkich Państwa zapraszamy na nasze szkolenia z zakresu zarządzania zespołem: zarządzanie zespołem w pigułce, teamleader niemalowany, czy właśnie zarządzanie zespołem sprzedażowym.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Podstawowe zasady obsługi klienta dla każdego handlowca

Kluczowa rola obsługi klienta i budowania relacji W dzisiejszym konkurencyjnym świecie sprzedaży jakość obsługi klienta stanowi fundament sukcesu każdego handlowca. Klienci oczekują nie tylko profesjonalizmu, ale także indywidualnego podejścia i zaangażowania na każdym etapie procesu zakupowego. Dobra obsługa klienta nie polega jedynie na realizacji zamówienia – to przede wszystkim budowanie trwałych relacji, które sprawiają, że klient wraca, poleca firmę…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Tajniki skutecznej sprzedaży  – wszystko co musisz wiedzieć. Wywiad z Angeliką Kuczyńską.

Sprzedaż to jeden z najważniejszych filarów sukcesu w biznesie. Bez względu na branżę, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów czy usług jest kluczowa dla przetrwania i rozwoju każdej firmy. Nie jest to jednak jedynie kwestia oferowania dobrego produktu – skuteczna sprzedaż wymaga zrozumienia potrzeb klienta, umiejętności budowania relacji z klientami i odpowiedniego reagowania na zmieniające się trendy rynkowe. To również sztuka komunikacji i negocjacji, która łączy…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Właściwe zarządzanie towarem w sklepie spożywczym – relacja ze szkolenia

Skuteczne zarządzanie towarem jako fundament sukcesu sklepu spożywczego Właściwe zarządzanie towarem to fundament efektywnego funkcjonowania każdego sklepu spożywczego. Przemyślane planowanie zakupów, optymalizacja zapasów, organizacja przestrzeni półkowej – merchandising oraz skuteczna promocja to kluczowe elementy, które wpływają na wyniki sprzedaży, ograniczenie strat oraz zadowolenie klientów. Odpowiednie działania w tym zakresie nie tylko wspierają rentowność sklepu, ale także poprawiają wrażenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.