Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Układanie wędlin w ladzie klasycznej - szkolenie Warto Szkolić - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Układanie wędlin w ladzie klasycznej - szkolenie Warto Szkolić


Transkrypcja

Ladzie mięsno pielęgniarskiej. Poza wyrobami mięsnymi znajdują się produkty winiarskie. Twoim zadaniem jest dbanie o ich ekspozycję. Podobnie jak w przypadku mięsa, wędliny należy starannie rozłożyć w chłodziarce. Zobaczmy, o czym trzeba pamiętać w przypadku wędlin.

Pamiętaj, aby podczas układania wędlin w ladzie zachować podział na grupy asortymentów. Wędliny dzielimy na kiełbasy, kiełbasy grube, kiełbasy cienkie, parówki. Ser deli, mort, Adele. Wędzonki, szynki, baleron, polędwicę. Wędliny podłogowe. Kaszanka, salceson, pasztety. Produkty blokowe, wyroby Germanii, seryjne mielonki, szynki konserwowe. Temperatura przechowywania wędlin w ladzie wynosi od 2 do 8 stopni. Dotykając produktów zawsze miej na sobie rękawiczki jednorazowe. Jeśli wcześniej dotykały się mięsa, koniecznie zmień rękawiczki przed kontaktem z wędlinami. Górną warstwę wędlin, które są na sprzedaż, eksponuje bez opakowań zbiorczych. Najlepiej układać wędlinę w taki sposób, aby widoczny był ich przekrój. Zachęci to klientów do zakupu. Dobrą praktyką jest odkrywanie każdego dnia pierwszego plastra wędliny przed ułożeniem jej w ladzie. Dzięki temu uzyskasz efekt świeżości. Sprawdzaj, czy możliwe jest swobodne wyjmowanie towarów z lady. Ladę wypełnij wędlinami maksymalnie do jednej trzeciej wysokości. Staraj się uzyskiwać efekt obfitości w ladzie. Prawdą jest, że klienci w dużej mierze kupują oczami. Obfita ekspozycja produktu zachęca do jej zakupu. Stosuj wielokrotność małych produktów. Ułatwi to klientowi zauważenie ich w ladzie. Pamiętaj, aby nie układać obok siebie produktów o tej samej barwie. Trudno je wówczas odróżnić. Staraj się tak rozmieścić wędliny, aby w bezpośrednim sąsiedztwie znalazły się wyroby o różnych barwach. Małe produkty układaj z przodu lady. Ciężkie i duże produkty powinny znaleźć się bliżej sprzedawcy. Ladę podziel wizualnie liniami poziomymi i pionowymi. Linie poziome ułatwiają rozróżnienie ekspozycji, natomiast linie pionowe wykorzystaj do rozdzielenia różnych grup asortymentu. Najlepsze miejsce w ladzie przeznacz na wędliny wysoko miarowe. Najlepsze miejsce to takie, które od razu rzuca się klientowi w oczy. Dobrze jest więc umieścić ten towar w miejscu, gdzie klienci gromadzą się w kolejce. Każdy produkt w ladzie musi posiadać oznaczenie cenowe, czyli tak zwaną terenówkę. Na terenówkę powinny znaleźć się informacje o nazwie i cenie. Skład produktu i termin przydatności do spożycia znajduje się w segregatorze dostępnym dla klienta. Oznaczenia cenowe powinny być czyste i estetyczne. Co ważne, nie należy wbijać terenówek w produkty, które są zapakowane hermetycznie, jak również w nie rozpoczęte bloki produktów.

Układając wędlinę w ladzie zachowaj podział na grupę asortymentu, takie jak kiełbasy, wędzonki, wędliny drobiowe, produkty blokowe. Prace Dbaj o higienę i zawsze używaj rękawiczek jednorazowych. Produkty układaj w sposób estetyczne i zachęcający do zakupu. Wędlinę prezentuje powierzchnią świeżo ciętą. Różnicuje wysokość ekspozycji. Wypełnij ladę nie wyżej niż do jednej trzeciej wysokości. Stosuj wielokrotność małych produktów. Układaj obok siebie produkty o różnych barwach. Wizualnie. Podziel ladę liniami pionowymi i poziomymi. Produkcje większe i cięższe umieszczaj blisko sprzedawcy. Najlepsze miejsca w ladzie przeznacz na produkty wysoko. Marże.

Proponowane szkolenia na temat układania wędlin:

Przeczytaj również:

Transkrypcje

Jak dzięki szkoleniom nauczyć się mówić „nie”?

Transkrypcja Najważniejszym założeniem naszych szkoleń jest to, aby maksymalnie wspierały naszych uczestników w realizacji celów, na których im zależy. Dlatego realizujemy je przede wszystkim w praktyczny, warsztatowy sposób, w ramach którego jesteśmy w stanie nie tylko zapoznać i pokazać różnego rodzaju rozwiązania i narzędzia, które warto znać, ale przede wszystkim zaprosić naszych uczestników do praktycznego treningu, podczas którego możemy doświadczać…
dowiedz się więcej
Transkrypcje

Jak pracujemy na naszych szkoleniach?

Transkrypcja Najważniejszym założeniem naszych szkoleń jest to, aby maksymalnie wspierały naszych uczestników w realizacji celów, na których im zależy. Dlatego realizujemy je przede wszystkim w praktyczny, warsztatowy sposób, w ramach którego jesteśmy w stanie nie tylko zapoznać i pokazać różnego rodzaju rozwiązania i narzędzia, które warto znać, ale przede wszystkim zaprosić naszych uczestników do praktycznego treningu, podczas którego możemy doświadczać…
dowiedz się więcej
Transkrypcje

Jak poradzić sobie z „czasopożeraczami" i oszczędzić swój czas?

Transkrypcja Cześć, Nazywam się Agnieszka Rogowska i jestem trenerem. Na co dzień zajmuję się szkoleniami i rozwojem zespołów, głównie zespołów sprzedażowych, ale też i menedżerów. Czyli moją specjalnością, jeżeli chodzi o warsztaty, są szkolenia sprzedażowe i szkolenia menedżerskie. A to, na co dzisiaj chciałam Was zaprosić, to jest temat jak poradzić sobie z tak zwanymi czaso pożeracze na co dzień, na co dzień w pracy. To jest obszar związany z planowaniem, wyznaczaniem sobie zadań, celów.…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.