Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
W ŚWIECIE MERCHANDISINGU: Eksponowanie białego mięsa - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

W ŚWIECIE MERCHANDISINGU: Eksponowanie białego mięsa

Mięso drobiowe jest chudsze od innych mięs. Stanowi cenne źródło białka oraz cynku. Jego cechą charakterystyczną jest kruchość i delikatny smak. Nic dziwnego, że klienci w trakcie zakupów chętnie wybierają ten właśnie rodzaj mięsa.

Sprzedawca powinien jednak dołożyć starań, aby właściwie je wyeksponować, ponieważ każda, największa nawet, ochota na drób może łatwo przejść jeśli klient zobaczy na ladzie niedbale poukładane i pomieszane kawałki mięsa.

Eksponowanie mięsa i wędlin rządzi się kilkoma ogólnym prawami. Przywołaliśmy je w poprzednim artykule z serii. Poza tymi, bądź co bądź powierzchownymi regułami istnieje także cały zbiór zasad specyficznych i szczegółowych dotyczących poszczególnych rodzajów mięsa.

W gronie mięsa drobiowego spotkać możemy różne części mięsa: ćwiartki, filety, skrzydełka i porcje rosołowe. Aby właściwie wyeksponować ćwiartki należy naprężyć ich skórę i ułożyć naprzemiennie, żeby optyczne skrócić nóżki. Te części mięsa układamy możliwie najbliżej klienta.

Filety wymasowane i ułożone w kształcie serduszka umieszczamy w pojemniku tworząc kwiat róży. Efekt ten można uzyskać kierując mięso szerszymi częściami na zewnątrz. Należy pamiętać, że dolne części fileta nie powinny być widoczne dla klientów. Pojemnik z tym mięsem również umieszczamy jak najbliżej klienta.

Skrzydełek nie układa się regularnie w pojemniku. Staranne ułożenie optycznie je zmniejsza. Warto pamiętać, aby kilka razy dziennie obracać te części mięsa, ponieważ pozwala to zapobiec ich wysuszaniu.

Prawidłowe wyeksponowanie porcji rosołowej wymaga przygotowań. Części mięsa owijamy skórą, a jej ewentualny nadmiar układamy w wnętrzu. Pojemnik z porcjami powinien być usytuowany w tylnej części lady, aby wnętrze korpusu i kości nie były widoczne dla klientów.

Drób w całości układamy pionowo bokiem lub przodem do klienta. Należy pamiętać, że nigdy nie eksponujemy wnętrza mięsa.

Właściwie przygotowana i przemyślana ekspozycja mięsa przyciąga klienta estetycznym i przejrzystym wyglądem i, co najważniejsze, zachęca do zakupu.

Jeśli interesuje Cię temat merchandisigu, zapraszamy do śledzenia  naszej nowej, cotygodniowej serii W ŚWIECIE MERCHANDISINGU, w której znajdziesz ciekawostki dotyczące sztuki zarządzania ekspozycją oraz praktyczne porady na temat jej stosowania!

Przeczytaj również:

Blog, Wiedza i rozwój

Najlepsze szkolenia dla menadżerów, które rozwiną Twoje kompetencje

Rozwój menadżera – fundament skutecznego zarządzania i przewagi konkurencyjnej Rozwój menadżera to kluczowy element skutecznego zarządzania i przewagi konkurencyjnej organizacji. Obecnie dostępnych jest wiele specjalistycznych szkoleń, które pomagają menadżerom rozwijać ich umiejętności w zarządzaniu zespołem, efektywnej komunikacji i strategicznym myśleniu. Dobrze dobrane szkolenia dla menadżerów mogą pomóc w budowaniu silnych zespołów, zwiększaniu produktywności i wywieraniu pozytywnego wpływu na organizację. Poniżej…
dowiedz się więcej
Blog, Dofinansowania na usługi szkoleniowe

Dofinansowanie do szkoleń

Na rynku pracy szkolenia stają się coraz bardziej popularne. W dynamicznym świecie biznesu potrzebujemy wiedzy skondensowanej, profesjonalnej i praktycznej, którą od razu można wdrożyć w życie firmy czy marki własnej. Kluczem jest merytoryka przekazana przez najlepszych specjalistów odnoszących sukcesy w naszej branży. Ale czy wiesz, że w 2025 roku możesz zdobyć dofinansowanie do szkoleń dla siebie lub swoich pracowników? Dowiedz się, jak to zrobić! Jak uzyskać…
dowiedz się więcej
Blog, Wiedza i rozwój

Prokrastynacja: Jak Przestać Odkładać Zadania na Później?

Jest godzina 17:00, a Ty nagle uświadamiasz sobie, że raport, który odkładałeś, jest do oddania jutro. Czas wziąć się w garść, prawda? Otwierasz laptopa… i sprawdzasz telefon. Może obejrzysz ulubiony kanał na YouTube? Właściwie, to najpierw powinieneś zrobić kolację. Brzmi znajomo? To klasyczny cykl prokrastynacji, który wszyscy kiedyś przeżyliśmy. Dlaczego jednak prokrastynujemy, skoro wiemy, że to nam szkodzi? Przyjrzyjmy się psychologicznym przyczynom…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.