Zarządzanie zespołem, organizacja pracy i nowa strategia marketingowa – szkolenie dla firmy E. Wetzel

W dniach 4-6 marca 2019 przeprowadziliśmy dla firmy E.Wetzel cykl trzech szkoleń:

W szkoleniach wziął udział właściciel, będący równocześnie głównym zarządzającym firmą. Nasz klient to rodzinna firma stolarska, która od ponad dziewięćdziesięciu (!) lat zajmuje się tym wymagającym rzemiosłem. W ofercie E. Wetzel obok mebli kuchennych, szaf, czy stołów znajdują się również usługi unikatowe: renowacja antyków, czy meble sakralne (ołtarze, chrzcielnice, ambony).

Cele szkolenia

Firma zdecydowała się na zrealizowanie trzech szkoleń, których celem było po pierwsze usprawnienie pracy w firmie, tj. usprawnienie komunikacji wewnątrz firmy i lepsza organizacja pracy, a po drugie poprawa komunikacji firmy z klientem, z naciskiem na komunikację marketingową.

  1. Wetzel to firma niewielka, w skład zarządu której wchodzi jedynie jej właściciel. W tego typu firmach niezwykle istotnym czynnikiem jest umiejętność dobrej organizacji pracy zarządzającego i bezproblemowej komunikacji na linii pracownik-kierownik. Wielość zadań, które musi wykonać oraz nadzorować właściciel jest przecież w przypadku takich przedsiębiorstw ogromna.

Przebieg szkolenia

Na pierwszy ogień poszły zagadnienia związane z zarządzaniem zespołem, czyli szkolenie „Zarządzanie zespołem w pigułce”. Klient w szczególności prosił o skupienie się na takich kwestiach jak:

  • rozwinięcie umiejętności delegowania zadań,
  • motywowanie pracowników.

    Prezent w podziękowaniu dla naszej trenerki Katarzyny Zych od uczestnika szkolenia 🙂

Na dyskusji tych zagadnień skupiła się większa część pierwszego dnia. Ze szczególnym zainteresowaniem spotkał się drugi dzień szkoleniowy  – panel dotyczący budowania zintegrowanych strategii marketingowych, a w szczególności zagadnienia:

  • segmentacja klientów,
  • uporządkowanie ścieżki sprzedaży,
  • pomysły na prowadzenie komunikacji marki i promocji.

W trzecim dniu szkolenia skoncentrowaliśmy się na ostatnim wybranym przez klienta zagadnieniu: zarządzaniu czasem i organizacją pracy. Ponieważ aktualnie firma E. Wetzel zarządzana jest jednoosobowo, przez właściciela, ważnym obszarem były również zagadnienia związane z organizacją pracy własnej oraz zarządzaniem sobą w czasie. Podczas szkolenia wypracowano m.in. wnioski dotyczące:

  • priorytetyzacji zadań,
  • ograniczania „pożeraczy czasu”.

Efekty szkolenia

Podczas szkolenia wypracowano konkretne rekomendacje, dobrano narzędzia promocji dla każdego z segmentów klientów, a także wypracowano koncepcje działań o charakterze wizerunkowym i marketingowym. Przeanalizowano również dotychczasowo prowadzone działania firmy E.Wetzel w tym zakresie. Wnioski i narzędzia zaprezentowane w trakcie szkolenia w opinii uczestnika były szczególnie istotne w zakresie przepracowania na nowo strategii marketingowej firmy.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej jest kluczowym elementem, który może znacząco wpłynąć na efektywność operacyjną, jakość produktów oraz ogólną konkurencyjność na rynku. Efektywne zarządzanie relacjami z dostawcami wymaga nie tylko starannego wyboru partnerów, ale także ciągłego monitorowania ich wydajności, oceny jakości dostarczanych materiałów i usług. A także budowania długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji. Dobre zarządzanie relacjami z dostawcami może prowadzić do lepszej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Wykorzystanie AI w hotelarstwie – relacja ze szkolenia

Szkolenia stanowią kluczowy element rozwoju pracowników oraz całych organizacji. Pozwalają nie tylko na zdobywanie nowych umiejętności, ale także na dostosowanie się do szybko zmieniających się warunków rynkowych i technologicznych. W szczególności szkolenia dotyczące nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja (AI), nabierają szczególnego znaczenia w kontekście ciągłej digitalizacji różnych branż. W branży hotelarskiej, która coraz śmielej korzysta z rozwiązań opartych na AI, takie szkolenia są kluczowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Promocja i właściwe zarządzanie towarem w sklepie

W dynamicznie zmieniającym się świecie handlu detalicznego, nadążanie za najnowszymi trendami i technikami zarządzania towarem oraz promocji produktów jest niezbędne dla utrzymania konkurencyjności. Właściciele sklepów i menedżerowie sieci handlowych muszą stale doskonalić swoje umiejętności, aby efektywnie przyciągać klientów i budować ich lojalność. Z tego powodu, na prośbę jednej z czołowych sieci handlowych, zorganizowaliśmy szkolenie, które prowadziła nasza ekspertka Anna Królak,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.