Zarządzanie zespołem, organizacja pracy i nowa strategia marketingowa – szkolenie dla firmy E. Wetzel

W dniach 4-6 marca 2019 przeprowadziliśmy dla firmy E.Wetzel cykl trzech szkoleń:

W szkoleniach wziął udział właściciel, będący równocześnie głównym zarządzającym firmą. Nasz klient to rodzinna firma stolarska, która od ponad dziewięćdziesięciu (!) lat zajmuje się tym wymagającym rzemiosłem. W ofercie E. Wetzel obok mebli kuchennych, szaf, czy stołów znajdują się również usługi unikatowe: renowacja antyków, czy meble sakralne (ołtarze, chrzcielnice, ambony).

Cele szkolenia

Firma zdecydowała się na zrealizowanie trzech szkoleń, których celem było po pierwsze usprawnienie pracy w firmie, tj. usprawnienie komunikacji wewnątrz firmy i lepsza organizacja pracy, a po drugie poprawa komunikacji firmy z klientem, z naciskiem na komunikację marketingową.

  1. Wetzel to firma niewielka, w skład zarządu której wchodzi jedynie jej właściciel. W tego typu firmach niezwykle istotnym czynnikiem jest umiejętność dobrej organizacji pracy zarządzającego i bezproblemowej komunikacji na linii pracownik-kierownik. Wielość zadań, które musi wykonać oraz nadzorować właściciel jest przecież w przypadku takich przedsiębiorstw ogromna.

Przebieg szkolenia

Na pierwszy ogień poszły zagadnienia związane z zarządzaniem zespołem, czyli szkolenie „Zarządzanie zespołem w pigułce”. Klient w szczególności prosił o skupienie się na takich kwestiach jak:

  • rozwinięcie umiejętności delegowania zadań,
  • motywowanie pracowników.

    Prezent w podziękowaniu dla naszej trenerki Katarzyny Zych od uczestnika szkolenia 🙂

Na dyskusji tych zagadnień skupiła się większa część pierwszego dnia. Ze szczególnym zainteresowaniem spotkał się drugi dzień szkoleniowy  – panel dotyczący budowania zintegrowanych strategii marketingowych, a w szczególności zagadnienia:

  • segmentacja klientów,
  • uporządkowanie ścieżki sprzedaży,
  • pomysły na prowadzenie komunikacji marki i promocji.

W trzecim dniu szkolenia skoncentrowaliśmy się na ostatnim wybranym przez klienta zagadnieniu: zarządzaniu czasem i organizacją pracy. Ponieważ aktualnie firma E. Wetzel zarządzana jest jednoosobowo, przez właściciela, ważnym obszarem były również zagadnienia związane z organizacją pracy własnej oraz zarządzaniem sobą w czasie. Podczas szkolenia wypracowano m.in. wnioski dotyczące:

  • priorytetyzacji zadań,
  • ograniczania „pożeraczy czasu”.

Efekty szkolenia

Podczas szkolenia wypracowano konkretne rekomendacje, dobrano narzędzia promocji dla każdego z segmentów klientów, a także wypracowano koncepcje działań o charakterze wizerunkowym i marketingowym. Przeanalizowano również dotychczasowo prowadzone działania firmy E.Wetzel w tym zakresie. Wnioski i narzędzia zaprezentowane w trakcie szkolenia w opinii uczestnika były szczególnie istotne w zakresie przepracowania na nowo strategii marketingowej firmy.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie finansami w biurze rachunkowym – relacja ze szkolenia

Współczesny rynek usług rachunkowych i księgowych jest niezwykle konkurencyjny i dynamiczny. Biura rachunkowe stanowią kluczowy filar wsparcia dla przedsiębiorców i organizacji w zakresie prowadzenia spraw finansowych. Dla klientów, biuro rachunkowe jest często zaufanym partnerem, który dba o poprawność rachunkowości, pomaga w rozliczeniach podatkowych i oferuje cenne doradztwo finansowe. Dla właścicieli biur rachunkowych, prowadzenie tego typu działalności wiąże się z zarządzaniem wieloma aspektami…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Sprzedaż i negocjacje w branży produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Branża produkcyjna stanowi serce wielu gospodarek na całym świecie. To tutaj rodzą się produkty i usługi, które kształtują naszą codzienność i wpływają na rozwój społeczeństw. Jednak sukces w tej branży nie polega jedynie na produkcji doskonałych wyrobów. Kluczowym elementem jest także umiejętność skutecznej sprzedaży i negocjacji. W dzisiejszym dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, przedsiębiorstwa produkcyjne muszą nie tylko tworzyć wysokiej jakości produkty,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Podstawy CzatuGPT dla firmy produkcyjnej – relacja ze szkolenia

W dobie dynamicznie rozwijającej się technologii, każda firma stojąca na froncie innowacji poszukuje nowych sposobów na zwiększenie swojej efektywności i konkurencyjności. Jednym z kluczowych narzędzi, które ostatnimi czasy zyskały na znaczeniu w środowisku biznesowym, jest CzatGPT. Zaawansowany system oparty na sztucznej inteligencji, stworzony przez OpenAI. W kontekście przemysłu produkcyjnego, gdzie precyzja, szybkość i innowacyjność są niezbędne, CzatGPT otwiera drzwi do nowych możliwości.…
dowiedz się więcej