napis

telefon-fiolet

+48 608 816 943

facebook-iconyoutube-iconviemo-icon

Merchandising

Twój sklep jest świetnie zaopatrzony, ale mało sprzedaje? Twoja konkurencja ma dużo większy obrót i zastanawiasz się, co robisz nie tak? Powodem mogą być nieświadomie popełniane błędy w zakresie merchandisingu. Wynajmij nas, a przeprowadzimy szczegółowy audyt Twojego sklepu i podpowiemy, co możesz naprawić w prosty sposób i niskim kosztem.

koperta  PROSZĘ O PRZESŁANIE SZCZEGÓŁOWEJ OFERTY NA MAILA

 


MERCHANDISING, czyli klient kupuje oczami
 
Merchandising, to zestaw praktyk składających się na prawidłową ekspozycję towarów w sklepie. Wchodzą tu w grę takie czynniki jak:

  • atmosfera sklepu (oświetlenie, kolory, muzyka, zapach),
  • ułożenie towarów na półkach,
  • aranżacja stref funkcjonalnych i witryn sklepowych,
  • układ przestrzenny sklepu.

W konsekwencji klient jest pozytywnie nastawiony do robienia zakupów, a jego uwagę przykuwa dokładnie ten towar, na którego sprzedaży najbardziej nam zależy.


KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

Szkolenie z merchandisingu przeprowadzone przez firmę „Warto Szkolić” pozwoli Ci na:

  • kształtowanie wnętrza punktu handlowego, tak aby zachęcał klientów do robienia większych zakupów,
  • podniesienie efektywności sprzedaży poprzez zarządzanie powierzchnią sklepu,
  • możliwość wypromowania/wykreowania punktu handlowego lub konkretnego towaru,
  • zapewnienie sprawności znalezienia poszukiwanego produktu.


Jak szybko widać pierwsze efekty odbytego szkolenia? Na pytanie odpowiada Marcin Grzelak, prezes firmy „Warto Szkolić”:


Rezultaty można już zobaczyć po pierwszym dniu. Gdy poprawimy ekspozycję na którymś dziale, możemy zauważyć zwiększoną sprzedaż poszczególnych produktów, a na koniec dnia nawet zwiększoną marżę, uzyskaną na konkretnym dziale. Sukces zależy od zaangażowania pracowników. Ważny jest cały proces uczenia się, poprawiania błędów i konsekwencja w działaniu.

  

ZYSKAJ DOFINANSOWANIE NA TWOJE SZKOLENIE:

 
 
KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY (KFS)  BUR (BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH) 
   
kfs bazau




WYBIERZ OFERTĘ DOPASOWANĄ DO TWOICH POTRZEB:

W ramach tematu merchandising oferujemy cztery rodzaje szkoleń, z których każde skupione jest na innym aspekcie zagadnienia. Merchandising. Zasady Ogólne, Merchandising. Projektowanie Sklepu, Narzędzia Visual Merchandisingu oraz Category Management. Wybierz szkolenie, którego najbardziej potrzebuje Twój sklep:

MERCHANDISING ZASADY OGÓLNE MERCHANDISING PROJEKTOWANIE SKLEPU NARZĘDZIA VISUAL MERCHANDISINGU CATEGORY MANAGEMENT (ZARZĄDZANIE KATEGORIĄ PRODUKTÓW)

Dla kogo:

właściciele sklepów, kierownicy działów sprzedaży i szeregowi pracownicy

Korzyści:

poznanie sposobów wpływania na zachowanie konsumenta, zwiększenie świadomości wpływu merchandisingu na decyzje zakupowe konsumentów, poznanie praktycznych narzędzi do zwiększania sprzedaży.

Szczegółowy program szkolenia: 

Merchandising - Zasady Ogólne

Dla kogo:

właściciele sklepów i kierownicy działów sprzedaży

Korzyści: 

Zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania przestrzenią w sklepie i na półce sklepowej,
Poznanie miejsc ekspozycyjnych w sklepie wspomagających sprzedaż.

Szczegółowy program szkolenia:

Merchandising - Projektowanie Sklepu

 

Dla kogo:

właściciele sklepów i kierownicy działów sprzedaży

Korzyści:
Uczestnicy szkolenia poznają podstawowe zasady Visual Merchandising, jak również poprawią efektywność zarządzania stanami magazynowymi i nauczą się maksymalizować zysk z akcji promocyjnych.

Szczegółowy program szkolenia:

Narzędzia Visual Merchandisingu

Dla kogo:

właściciele sklepów i kierownicy działów sprzedaży

Korzyści:
Nabycie umiejętności  skutecznego zarządzania kategorią i asortymentem, zwiększenie zyskowności sprzedaży, zwiększenie przewagi nad konkurencją w sprzedaży i relacjach z odbiorcami.

Szczegółowy program szkolenia:

Category Management



Na życzenie klienta, oprócz szkolenia, przeprowadzimy również szczegółowy audyt sklepu pod kątem visual merchandisingu, więcej informacji znajdziesz tutaj
 




 

MERCHANDISING NIE JEDNO MA IMIĘ

Nie ma jedynej słusznej checklisty merchandisingu, bo każda branża to inny odbiór ekspozycji towarów przez klienta. Dlatego oferujemy Ci szkolenie ściśle dopasowane do specyfiki Twojego sklepu. W zależności od profilu Twojego biznesu przekażemy Ci wskazówki dotyczące:
  • Merchandisingu sklepów spożywczych
  • Merchandisingu działów owocowo-warzywnych.
  • Merchandisingu działów mięsno-wędliniarskich,
  • Merchandisingu aptek  




Zaciekawił Cię temat merchandising i chciałbyś poczytać trochę więcej zanim zdecydujesz się na szkolenie?


Zapraszamy na nasz blog, gdzie znajdziesz ponad sto artykułów z tej tematyki, m.in.: 



ZAUFALI NAM

Do tej pory w naszych szkoleniach z zakresu merchandisingu wzięło udział setki firm, w tym:


 

Newsletter - Bądź na bieżąco!



newsletter templates powered by FreshMail









WAŻNE:
Zapisując się na nasz newsletter Wyrażaasz zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu przez Warto Szkolić Sp. z o.o. z siedzibą we Gnieźniew celu otrzymywania newsletterów.