
Merchandising
Twój sklep jest świetnie zaopatrzony, ale mało sprzedaje? Twoja konkurencja ma dużo większy obrót i zastanawiasz się, co robisz nie tak? Powodem mogą być nieświadomie popełniane błędy w zakresie merchandisingu. Wynajmij nas, a przeprowadzimy szczegółowy audyt Twojego sklepu i podpowiemy, co możesz naprawić w prosty sposób i niskim kosztem.
Rezultaty można już zobaczyć po pierwszym dniu. Gdy poprawimy ekspozycję na którymś dziale, możemy zauważyć zwiększoną sprzedaż poszczególnych produktów, a na koniec dnia nawet zwiększoną marżę, uzyskaną na konkretnym dziale. Sukces zależy od zaangażowania pracowników. Ważny jest cały proces uczenia się, poprawiania błędów i konsekwencja w działaniu.
Korzyści ze szkolenia
Kształtowanie wnętrza punktu handlowego
kształtowanie wnętrza punktu handlowego, tak aby zachęcał klientów do robienia większych zakupów.
Podniesienie efektywności sprzedaży
Podniesienie efektywności sprzedaży poprzez zarządzanie powierzchnią sklepu.
Wypromowanie
Możliwość wypromowania/wykreowania punktu handlowego lub konkretnego towaru.
Logiczne rozmieszczenie
Zapewnienie sprawności znalezienia poszukiwanego produktu co rzutuje na sprzedaż.
Szkolenia dofinansowane
Zobacz nasze przykładowe szkolenia

Merchandising - Zasady Ogólne
Przykładowy program: Merchandising - Zasady Ogólne

Merchandising - Projektowanie Sklepu
Przykładowy program: Merchandising - Projektowanie Sklepu

Narzędzia Visual Merchandisingu
Przykładowy program: Narzędzia Visual Merchandisingu

Category Management
Przykładowy program: Category Management (zarządzanie kategorią produktów)
Merchandising. Więcej informacji dla Ciebie.
Merchandising, czyli klient kupuje oczami
Merchandising, to zestaw praktyk składających się na prawidłową ekspozycję towarów w sklepie. Wchodzą tu w grę takie czynniki jak:
- atmosfera sklepu (oświetlenie, kolory, muzyka, zapach),
- ułożenie towarów na półkach,
- aranżacja stref funkcjonalnych i witryn sklepowych,
- układ przestrzenny sklepu.
W konsekwencji klient jest pozytywnie nastawiony do robienia zakupów, a jego uwagę przykuwa dokładnie ten towar, na którego sprzedaży najbardziej nam zależy.
Merchandising nie jedno imię ma
Nie ma jedynej słusznej checklisty merchandisingu, bo każda branża to inny odbiór ekspozycji towarów przez klienta. Dlatego oferujemy Ci szkolenie ściśle dopasowane do specyfiki Twojego sklepu. W zależności od profilu Twojego biznesu przekażemy Ci wskazówki dotyczące:
- Merchandisingu sklepów spożywczych
- Merchandisingu działów owocowo-warzywnych.
- Merchandisingu działów mięsno-wędliniarskich,
- Merchandisingu aptek
Zaciekawił Cię temat merchandising i chciałbyś poczytać trochę więcej zanim zdecydujesz się na szkolenie?
Zapraszamy na nasz blog, gdzie znajdziesz ponad sto artykułów z tej tematyki, m.in.:
- Najczęstsze błędy w aranżacji przestrzeni zakupowej
- Ścieżki komunikacyjne w sklepie – o co w tym chodzi?
- Jak sprawnie zarządzać asortymentem?
Właśnie takiego zespołu potrzebuje Twoja firma, aby poprawić jakość obsługi klienta, budować lojalność i zwiększać sprzedaż. Wszystkich zainteresowanych szkoleniami sprzedażowymi zapraszamy do kontaktu pod adresem email: [email protected].
Na życzenie klienta, oprócz szkolenia, przeprowadzimy również szczegółowy audyt sklepu pod kątem visual merchandisingu, więcej informacji znajdziesz tutaj.