Szkolenia Merchandising

szkolenia Merchandising

Merchandising

Twój sklep jest świetnie zaopatrzony, ale mało sprzedaje? Twoja konkurencja ma dużo większy obrót i zastanawiasz się, co robisz nie tak? Powodem mogą być nieświadomie popełniane błędy w zakresie merchandisingu. Wynajmij nas, a przeprowadzimy szczegółowy audyt Twojego sklepu i podpowiemy, co możesz naprawić w prosty sposób i niskim kosztem.

Rezultaty można już zobaczyć po pierwszym dniu. Gdy poprawimy ekspozycję na którymś dziale, możemy zauważyć zwiększoną sprzedaż poszczególnych produktów, a na koniec dnia nawet zwiększoną marżę, uzyskaną na konkretnym dziale. Sukces zależy od zaangażowania pracowników. Ważny jest cały proces uczenia się, poprawiania błędów i konsekwencja w działaniu.

Korzyści ze szkolenia

Kształtowanie wnętrza punktu handlowego

kształtowanie wnętrza punktu handlowego, tak aby zachęcał klientów do robienia większych zakupów.

Podniesienie efektywności sprzedaży

Podniesienie efektywności sprzedaży poprzez zarządzanie powierzchnią sklepu.

Wypromowanie

Możliwość wypromowania/wykreowania punktu handlowego lub konkretnego towaru.

Logiczne rozmieszczenie

Zapewnienie sprawności znalezienia poszukiwanego produktu co rzutuje na sprzedaż.

Szkolenia dofinansowane

Jako firma szkoleniowa napiszemy, złożymy wniosek o dofinansowanie i pozyskamy środki na szkolenie. Usługa jest zupełnie bezpłatna.
Pomagamy w pozyskaniu środków na sfinansowanie kursu w ramach BUR (usługi rozwojowe), oraz KFS (Krajowego Funduszu Szkoleniowego).

Zobacz nasze przykładowe szkolenia

Merchandising - Zasady Ogólne

Przykładowy program: Merchandising - Zasady Ogólne

Merchandising - Projektowanie Sklepu

Przykładowy program: Merchandising - Projektowanie Sklepu

Narzędzia Visual Merchandisingu

Przykładowy program: Narzędzia Visual Merchandisingu

Category Management

Przykładowy program: Category Management (zarządzanie kategorią produktów)

Merchandising. Więcej informacji dla Ciebie.

Merchandising, czyli klient kupuje oczami

Merchandising, to zestaw praktyk składających się na prawidłową ekspozycję towarów w sklepie. Wchodzą tu w grę takie czynniki jak:

  • atmosfera sklepu (oświetlenie, kolory, muzyka, zapach),
  • ułożenie towarów na półkach,
  • aranżacja stref funkcjonalnych i witryn sklepowych,
  • układ przestrzenny sklepu.

W konsekwencji klient jest pozytywnie nastawiony do robienia zakupów, a jego uwagę przykuwa dokładnie ten towar, na którego sprzedaży najbardziej nam zależy.

Merchandising nie jedno imię ma

Nie ma jedynej słusznej checklisty merchandisingu, bo każda branża to inny odbiór ekspozycji towarów przez klienta. Dlatego oferujemy Ci szkolenie ściśle dopasowane do specyfiki Twojego sklepu. W zależności od profilu Twojego biznesu przekażemy Ci wskazówki dotyczące:

  • Merchandisingu sklepów spożywczych
  • Merchandisingu działów owocowo-warzywnych.
  • Merchandisingu działów mięsno-wędliniarskich,
  • Merchandisingu aptek

Zaciekawił Cię temat merchandising i chciałbyś poczytać trochę więcej zanim zdecydujesz się na szkolenie?

Zapraszamy na nasz blog, gdzie znajdziesz ponad sto artykułów z tej tematyki, m.in.:

Właśnie takiego zespołu potrzebuje Twoja firma, aby poprawić jakość obsługi klienta, budować lojalność i zwiększać sprzedaż. Wszystkich zainteresowanych szkoleniami sprzedażowymi zapraszamy do kontaktu pod adresem email: biuro@wartoszkolic.pl.

Na życzenie klienta, oprócz szkolenia, przeprowadzimy również szczegółowy audyt sklepu pod kątem visual merchandisingu, więcej informacji znajdziesz tutaj. 

Nasi trenerzy

Joanna Cieślak-Ospalska
Joanna Cieślak-Ospalska
Marketing, Budowanie marki
Szymon Nęcki
Szymon Nęcki
Negocjacje, zarządzanie
Aneta Pabis
Aneta Pabis
Obsługa Klienta, Dział mięsno-wędliniarski
Lat doświadczenia
Zadowolonych Klientów
Godzin szkoleniowych