Profesjonalna obsługa klienta w sklepie
Program szkolenia:
1. Indywidualne spojrzenie na klienta na zakupach
- Jak myśli klient – podstawy psychologii
- Typologia klientów ze względu na zachowanie w sklepie
- Zasady tworzenia indywidualnego profilu klienta
- Emocje i motywacje a percepcja klienta
- Zadowolony klient – sukces, który procentuje
2. Indywidualne spojrzenie na pracownika sklepu – jak mnie widzą?
3. Organizacja własnych działań – style pracy
4. Elastyczność to podstawa – jak dopasować się do klienta w sklepie?
5. Trening czyni mistrza – znaczenie podnoszenia kwalifikacji
6. Dział obsługi klienta – charakterystyka czynników wynikających z pracy zespołowej
7. Reklamacje jako szansa
- Jak utrzymać pozytywne relacje z klientem podczas procedury reklamacji?
- Otwartość na krytykę oraz docieranie do przyczyn problemu
- Jak rozwiązać problem – wachlarz rozwiązań
- Jak skutecznie przedstawić klientowi stanowisko firmy wobec reklamacji
Inne programy szkoleń, które mogą Cię zainteresować:
• NOWOCZESNA OBSŁUGA REKLAMACJI
• ZASADY PRACY I KONTAKTU Z TRUDNYM KLIENTEM
• SZTUKA KOMUNIKACJI W OBSŁUDZE KLIENTA
• PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA. PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY
Szkolenia dofinansowane
Zobacz nasze przykładowe szkolenia

Obsługa Klienta
Przykładowy program: Profesjonalna obsługa klienta w sklepie

Negocjacje
Przykładowy program: 20 najczęściej stosowanych strategii i taktyk w negocjacjach

Techniki Sprzedaży
Przykładowy program: Skuteczne techniki sprzedaży produktów i usług

Telemarketing
Przykładowy program: Telemarketing. Obsługa i sprzedaż przez telefon

Budowanie relacji
Przykładowy program: Sposoby pozyskiwania i utrzymywania klientów