Profesjonalna obsługa klienta w sklepie

Profesjonalna obsługa klienta w sklepie

Program szkolenia:

1. Indywidualne spojrzenie na klienta na zakupach

  • Jak myśli klient – podstawy psychologii
  • Typologia klientów ze względu na zachowanie w sklepie
  • Zasady tworzenia indywidualnego profilu klienta
  • Emocje i motywacje a percepcja klienta
  • Zadowolony klient – sukces, który procentuje

2. Indywidualne spojrzenie na pracownika sklepu – jak mnie widzą?

3. Organizacja własnych działań – style pracy

4. Elastyczność to podstawa – jak dopasować się do klienta w sklepie?

5. Trening czyni mistrza – znaczenie podnoszenia kwalifikacji

6. Dział obsługi klienta – charakterystyka czynników wynikających z pracy zespołowej

7. Reklamacje jako szansa

  • Jak utrzymać pozytywne relacje z klientem podczas procedury reklamacji?
  • Otwartość na krytykę oraz docieranie do przyczyn problemu
  • Jak rozwiązać problem – wachlarz rozwiązań
  • Jak skutecznie przedstawić klientowi stanowisko firmy wobec reklamacji

Inne programy szkoleń, które mogą Cię zainteresować:
• NOWOCZESNA OBSŁUGA REKLAMACJI
• ZASADY PRACY I KONTAKTU Z TRUDNYM KLIENTEM
• SZTUKA KOMUNIKACJI W OBSŁUDZE KLIENTA
• PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA. PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY

Szkolenia dofinansowane

Jako firma szkoleniowa napiszemy, złożymy wniosek o dofinansowanie i pozyskamy środki na szkolenie. Usługa jest zupełnie bezpłatna.
Pomagamy w pozyskaniu środków na sfinansowanie kursu w ramach BUR (usługi rozwojowe), oraz KFS (Krajowego Funduszu Szkoleniowego).

Zobacz nasze przykładowe szkolenia

szkolenie - Profesjonalna obsługa klienta w sklepie
Obsługa Klienta

Przykładowy program: Profesjonalna obsługa klienta w sklepie

20 najczęściej stosowanych strategii i taktyk w negocjacjach​ - szkolenie
Negocjacje

Przykładowy program: 20 najczęściej stosowanych strategii i taktyk w negocjacjach

techniki sprzedaży - szkolenia wartoszkolić
Techniki Sprzedaży

Przykładowy program: Skuteczne techniki sprzedaży produktów i usług

szkolenia telemarketing
Telemarketing

Przykładowy program: Telemarketing. Obsługa i sprzedaż przez telefon

szkolenie budowanie relacji
Budowanie relacji

Przykładowy program: Sposoby pozyskiwania i utrzymywania klientów

Lat doświadczenia
Zadowolonych Klientów
Godzin szkoleniowych