Proaktywna sprzedaż i negocjacje w bankowości.
Dla kogo?
Szkolenie skierowane jest dla osób, które chcą rozwinąć praktyczne umiejętności pracy sprzedażowej, a także zyskać poczucie wpływu i pewności siebie w kontakcie z Klientem.
W efekcie szkolenia uczestnik
Poznana praktyczne narzędzia wspierające sprzedaż
Rozwinie umiejętności identyfikowania potrzeb i motywacji klienta
Zwiększy umiejętności świadomego moderowania procesu sprzedażowego, od momentu otwarcia do zamknięcia sprzedaży
Rozwinie umiejętności wykorzystywania języka pro-sprzedażowego
Pozna narzędzia pozwalające na zarządzanie sytuacjami trudnymi: zastrzeżeniami i procesem reklamacyjnym
Rozwinie umiejętności komunikacji i pokonywania barier w pracy z klientem
Moduł I. Sprzedaż krok po kroku
- Potencjał klienta – klient indywidualny a klient biznesowy
- Metody nawiązywania kontaktu z klientem
- Identyfikowanie i kreowanie potrzeb klienta
- Argumentacja a potrzeby Klienta – co klient kupuje naprawdę
- Proces decyzyjny klienta – zrozumienie etapów i rola sprzedawcy
- Język pro-sprzedażowy w komunikacji z klientem
- Sygnały gotowości zakupowej
- Domykanie procesu sprzedaży
Moduł II. Zarządzanie emocjami klienta
- Typologia klientów, dostrajanie zachowań i reakcji
- Budowanie pozytywnego nastawienia klienta do relacji zakupowej
- Wzorce myślenia – czynniki ograniczające w pracy z klientem
- Identyfikacja własnego stylu reagowania na sytuacje trudne w relacjach z Klientem
- Techniki asertywne w kontakcie z Klientem
- W co grają klienci – jak radzić sobie z manipulacjami Klientów
Moduł III. Komunikacja w sprzedaży
- Właściwy styl komunikacji z klientem
- Komunikacja w relacji bezpośredniej z klientami
- Techniki skutecznego słuchania
- Identyfikacja własnego stylu komunikacji
- Elementy komunikacji perswazyjnej w sprzedaży
Moduł IV. Zastrzeżenia i proces reklamacyjny
- Zastrzeżenia Klienta a relacja sprzedażowa
- Rodzaje zastrzeżeń – zastrzeżenia rzeczywiste a pozorne
- Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami
- Metody uchylania zastrzeżeń
- Wyprzedzanie zastrzeżeń
- Konstruktywne wykorzystanie zastrzeżeń
- Skargi jako szanse – efektywność wykorzystania sytuacji reklamacyjnych
- Język rozwiązywania konfliktów z Klientem
Moduł V. Negocjacje biznesowe: techniki, taktyki, style
- Metody i techniki negocjacyjne
- Skuteczne narzędzia negocjacyjne
- Techniki wpływu i techniki współpracy negocjacyjnej – wady, zalety
- Taktyki negocjacyjne
- Style prowadzenia negocjacji: nastawienie kooperacyjne lub rywalizacyjne, styl rzeczowy, negocjacje integracyjne
Moduł VI.
- Symulacje sprzedażowe oraz negocjacyjne
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.