Warsztat skutecznego handlowca

Dla kogo?

Szkolenie szczególnie polecamy handlowcom, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami oraz pracownikom działów obsługi klienta.

Grupą docelową są zarówno osoby początkujące w pracy handlowej, jak i doświadczeni handlowcy, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie sprzedaży oraz nauczyć się skuteczniejszych metod i narzędzi sprzedażowych.

 

 

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Skuteczniej sprzedaje

 

 

 

 

 

2

Zwiększy skuteczność negocjacji

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Poprawi umiejętności komunikacji

 

 

 

 

 

 

4

Pozna nowe narzędzia i techniki sprzedażowe

 

 

 

 

 

 

 

5

Będzie potrafił definiować potrzeby klientów

6

Zwiększy swoje zaangażowanie i motywację

Dzień I
Moduł I 1. System klienta a system sprzedającego – czym kieruje się klient dokonując zakupu, czym powinien kierować się profesjonalny sprzedawca.

Moduł II Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy jako pierwszy element procesu sprzedaży.

Moduł III Pierwsze wrażenie – budowanie wizerunku profesjonalnego sprzedawcy.

Moduł IV Komunikacja – co każdy handlowiec wiedzieć powinien?

  • Bariery w komunikacji
  • Słuchasz, ale czy słyszysz
  • Komunikacja niewerbalna

Moduł V Badanie potrzeb klientów – nie znając potrzeb klientów ich spełnienie jest przypadkiem.

Moduł VI Narzędzia umożliwiające pomoc klientom w uświadamianiu ich własnych potrzeb.

  • Parafraza – pokaż, że rozumiesz
  • Rola pytań w kontaktach z klientami

Moduł VII „Magiczne” słowa w kontaktach z klientami.

Moduł VIII Model Cecha – Zaleta – Korzyść z zakupu – co ja z tego będę miał?

Dzień II
Moduł IX Moduł utrwalający.

  • Ugruntowanie wiadomości oraz umiejętności zdobytych na poprzednim warsztacie.
  • Komunikacja – co każdy handlowiec wiedzieć powinien? Badanie potrzeb klientów – nie znając potrzeb klientów ich spełnienie jest przypadkiem.
  • Narzędzia umożliwiające pomoc Klientom w  uświadamianiu ich własnych potrzeb.
    • Parafraza – pokaż, że rozumiesz
    • Rola pytań w kontaktach z klientami

Moduł X Model CZK – język korzyści w trakcie prezentacji handlowej.

Moduł XI Typologia klientów – metody rozpoznawania metaprogramów.

Moduł XII Typologia klientów – jak prowadzić skuteczne rozmowy handlowe z Klientami w zależności od:

  • strategii motywacji
  • strategii decyzyjnej
  • sposobu percepcji informacji
  • stylu komunikacji
  • szybkości budowania relacji

Moduł XIII Efektywna prezentacja oferty handlowej – indywidualne dostosowanie prezentacji handlowej do Klienta

Cele

  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Budowanie wizerunku profesjonalnego sprzedawcy – kompetentnego pracownika firmy.
  • Wzrost umiejętności komunikacyjnych w prowadzonych rozmowach z klientami.

Jak pracujemy?

Nasze warsztaty zakładają naukę przez doświadczenie i praktykę, dlatego część teoretyczną ograniczamy do minimum. Tę sferę wspieramy materiałami dydaktycznymi dla uczestników.

Ok. 70% czasu na warsztatach przeznaczamy na aktywne formy nauki. Podczas pracy wykorzystujemy autorskie programy i rozwiązania oparte na własnych doświadczeniach zawodowych.

 

Metody szkoleniowe

Podczas szkolenia zostaną wykorzystane następujące metody:

  • Mini wykład
  • Dyskusja grupowa
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Ćwiczenia grupowe
  • Burza mózgów
  • Scenki
  • Lodołamacze

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii