Warsztat skutecznego handlowca
Dla kogo?
Szkolenie szczególnie polecamy handlowcom, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami oraz pracownikom działów obsługi klienta.
Grupą docelową są zarówno osoby początkujące w pracy handlowej, jak i doświadczeni handlowcy, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie sprzedaży oraz nauczyć się skuteczniejszych metod i narzędzi sprzedażowych.
W efekcie szkolenia uczestnik
Skuteczniej sprzedaje
Zwiększy skuteczność negocjacji
Poprawi umiejętności komunikacji
Pozna nowe narzędzia i techniki sprzedażowe
Będzie potrafił definiować potrzeby klientów
Zwiększy swoje zaangażowanie i motywację
Dzień I
Moduł I 1. System klienta a system sprzedającego – czym kieruje się klient dokonując zakupu, czym powinien kierować się profesjonalny sprzedawca.
Moduł II Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy jako pierwszy element procesu sprzedaży.
Moduł III Pierwsze wrażenie – budowanie wizerunku profesjonalnego sprzedawcy.
Moduł IV Komunikacja – co każdy handlowiec wiedzieć powinien?
- Bariery w komunikacji
- Słuchasz, ale czy słyszysz
- Komunikacja niewerbalna
Moduł V Badanie potrzeb klientów – nie znając potrzeb klientów ich spełnienie jest przypadkiem.
Moduł VI Narzędzia umożliwiające pomoc klientom w uświadamianiu ich własnych potrzeb.
- Parafraza – pokaż, że rozumiesz
- Rola pytań w kontaktach z klientami
Moduł VII „Magiczne” słowa w kontaktach z klientami.
Moduł VIII Model Cecha – Zaleta – Korzyść z zakupu – co ja z tego będę miał?
Dzień II
Moduł IX Moduł utrwalający.
- Ugruntowanie wiadomości oraz umiejętności zdobytych na poprzednim warsztacie.
- Komunikacja – co każdy handlowiec wiedzieć powinien? Badanie potrzeb klientów – nie znając potrzeb klientów ich spełnienie jest przypadkiem.
- Narzędzia umożliwiające pomoc Klientom w uświadamianiu ich własnych potrzeb.
- Parafraza – pokaż, że rozumiesz
- Rola pytań w kontaktach z klientami
Moduł X Model CZK – język korzyści w trakcie prezentacji handlowej.
Moduł XI Typologia klientów – metody rozpoznawania metaprogramów.
Moduł XII Typologia klientów – jak prowadzić skuteczne rozmowy handlowe z Klientami w zależności od:
- strategii motywacji
- strategii decyzyjnej
- sposobu percepcji informacji
- stylu komunikacji
- szybkości budowania relacji
Moduł XIII Efektywna prezentacja oferty handlowej – indywidualne dostosowanie prezentacji handlowej do Klienta
Cele
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
- Budowanie wizerunku profesjonalnego sprzedawcy – kompetentnego pracownika firmy.
- Wzrost umiejętności komunikacyjnych w prowadzonych rozmowach z klientami.
Jak pracujemy?
Nasze warsztaty zakładają naukę przez doświadczenie i praktykę, dlatego część teoretyczną ograniczamy do minimum. Tę sferę wspieramy materiałami dydaktycznymi dla uczestników.
Ok. 70% czasu na warsztatach przeznaczamy na aktywne formy nauki. Podczas pracy wykorzystujemy autorskie programy i rozwiązania oparte na własnych doświadczeniach zawodowych.
Metody szkoleniowe
Podczas szkolenia zostaną wykorzystane następujące metody:
- Mini wykład
- Dyskusja grupowa
- Ćwiczenia indywidualne
- Ćwiczenia grupowe
- Burza mózgów
- Scenki
- Lodołamacze
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.