Zaawansowane techniki sprzedaży i negocjacji w praktyce
Dla kogo?
Szkolenie dedykowane jest dla pracowników firmy, którzy chcą rozwinąć umiejętności kluczowe dla pracy w sprzedaży.
W efekcie szkolenia uczestnik
Wyznacza bariery w komunikacji z klientem.
Definiuje metody i narzędzia sprzedaży.
Definiuje najczęściej popełniane błędy przy sprzedaży i negocjacji.
Konstruuje kryteria negocjacji i sprzedaży.
Stosuje umiejętności komunikacji.
Tworzy i analizuje umiejętności rozwinięcia efektywnej komunikacji.
Prowadzi rozmowy w sposób efektywny w procesie sprzedażowym od momentu otwarcia do zamknięcia sprzedaży.
Efektywnie przekazuje negatywne i pozytywne informacje zwrotne.
Identyfikuje potrzeby klienta.
Udoskonala narzędzia pozwalające na zarządzenie sytuacjami trudnymi: zastrzeżeniami klienta.
Rozwija umiejętności wykorzystywania języka pro-sprzedażowego.
Zachowuje obiektywizm w procesie sprzedaży i negocjacji.
Komunikuje się w sposób klarowny i taktowny.
Moduł I – Praca z klientem
- Psychologia w pracy z klientem – jakie reguły warto wykorzystywać
- Techniki budowania pierwszego wrażenia w kontakcie telefonicznym/mailowym i bezpośrednim
- Rola pozytywnych relacji i nastawienia w kontakcie z klientem
- Język rozmowy sprzedażowej w praktyce: style komunikacji, metaprogramy, zaawansowane techniki zadawania pytań
Moduł II Sprzedaż w relacji z klientem
- Identyfikowanie rzeczywistych potrzeb klienta
- Argumentacja a potrzeby Klienta – co klient kupuje naprawdę?
- Język pro-sprzedażowy w komunikacji z klientem
- Zaawansowane techniki zadawania pytań w praktyce
- Trening rozmów: OTWARCIE ROZMOWY
Moduł III Komunikacja w sprzedaży
- Właściwy styl komunikacji z klientem
- Komunikacja w relacji bezpośredniej z klientami
- Techniki skutecznego słuchania i wyławiania informacji kluczowych
- Identyfikacja własnego stylu komunikacji
- Elementy komunikacji perswazyjnej w sprzedaży
- Język korzyści i skuteczna argumentacja oferty w praktyce
- Trening rozmów: PREZENTACJA ROZWIĄZAŃ, ARGUMENTACJA
Moduł IV Zarządzanie emocjami klienta
- Typologia klientów, dostrajanie zachowań i reakcji
- Budowanie pozytywnego nastawienia klienta do relacji zakupowej
- Wzorce myślenia – czynniki ograniczające w pracy z klientem
- Identyfikacja własnego stylu reagowania na sytuacje trudne w relacjach z Klientem
- Techniki asertywne w kontakcie z Klientem
Moduł V Zastrzeżenia i trudne pytania
- Zastrzeżenia Klienta a relacja sprzedażowa
- Rodzaje zastrzeżeń – zastrzeżenia rzeczywiste a pozorne
- Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami
- Zaawansowane metody uchylania zastrzeżeń
- Konstruktywne wykorzystanie zastrzeżeń
- Język rozwiązywania konfliktów z Klientem
- Trening rozmów: DOMKNIĘCIE SPRZEDAŻY
Moduł VI Techniki negocjacji w praktyce rozmów z klientami
- Negocjacje biznesowe: techniki, taktyki, style
- Kiedy warto negocjować?
- Reguły skutecznych negocjacji w sprzedaży
- Taktyki negocjacyjne w praktyce
- Style prowadzenia negocjacji: nastawienie kooperacyjne lub rywalizacyjne, styl rzeczowe, negocjacje integracyjne
- Wybiegi negocjacyjne, które warto znać
- Trening rozmów: TECHNIKI NEGOCJACJI W PRAKTYCE
Moduł VII Podsumowanie i zakończenie szkolenia.
Cel edukacyjny
Usługa ,,Zaawansowane techniki sprzedaży i negocjacji w praktyce” prowadzi uczestnika do rozwinięcia umiejętności w sprzedaży. Dodatkowo do kluczowego prowadzenia rozmów sprzedażowych/ negocjacyjnych.
Forma zajęć:
Case study w ramach którego trener rozdziela zadania i zasoby organizacyjne pomiędzy różnych członków zespołu.
Scenka symulacyjna – symulacja prowadzenia rozmowy oceniającej, podczas której uczestnicy zostaną podzieleni na dwuosobowe grupy. dyskusje grupowe, mini- wykłady oraz ćwiczenia praktyczne, indywidualne i grupowe
Informacje dodatkowe:
Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla organizacji.
Liczba godzin szkolenia wynosi: 16h
Pliki dokumentów, materiałów będą do pobrania w dowolnym formacie.
Po zakończonym szkoleniu, uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia.
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.