Zaawansowane techniki sprzedaży i negocjacji w praktyce

Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest dla pracowników firmy, którzy chcą rozwinąć umiejętności kluczowe dla pracy w sprzedaży.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Wyznacza bariery w komunikacji z klientem.

 

 

2

Definiuje metody i narzędzia sprzedaży.

 

 

3

Definiuje najczęściej popełniane błędy przy sprzedaży i negocjacji.

 

4

Konstruuje kryteria negocjacji i sprzedaży.

 

5

Stosuje umiejętności komunikacji.

 

 

6

Tworzy i analizuje umiejętności rozwinięcia efektywnej komunikacji.

 

 

7

Prowadzi rozmowy w sposób efektywny w procesie sprzedażowym od momentu otwarcia do zamknięcia sprzedaży.

 

 

8

Efektywnie przekazuje negatywne i pozytywne informacje zwrotne.

 

9

Identyfikuje potrzeby klienta.

 

 

10

Udoskonala narzędzia pozwalające na zarządzenie sytuacjami trudnymi: zastrzeżeniami klienta.

 

11

Rozwija umiejętności wykorzystywania języka pro-sprzedażowego.

12

Zachowuje obiektywizm w procesie sprzedaży i negocjacji.

13

Komunikuje się w sposób klarowny i taktowny.

Moduł I – Praca z klientem

  • Psychologia w pracy z klientem – jakie reguły warto wykorzystywać
  • Techniki budowania pierwszego wrażenia w kontakcie telefonicznym/mailowym i bezpośrednim
  • Rola pozytywnych relacji i nastawienia  w kontakcie z klientem
  • Język rozmowy sprzedażowej w praktyce: style komunikacji, metaprogramy, zaawansowane techniki zadawania pytań

Moduł II Sprzedaż w relacji z klientem

  • Identyfikowanie  rzeczywistych potrzeb klienta
  • Argumentacja a potrzeby Klienta – co klient kupuje naprawdę?
  • Język pro-sprzedażowy w komunikacji z klientem
  • Zaawansowane techniki  zadawania pytań w praktyce
  • Trening rozmów: OTWARCIE ROZMOWY

Moduł III Komunikacja w sprzedaży

  • Właściwy styl komunikacji z klientem
  • Komunikacja w relacji bezpośredniej z klientami
  • Techniki skutecznego słuchania i wyławiania informacji kluczowych
  • Identyfikacja własnego stylu komunikacji
  • Elementy komunikacji perswazyjnej w sprzedaży
  • Język korzyści i skuteczna argumentacja oferty w praktyce
  • Trening rozmów: PREZENTACJA ROZWIĄZAŃ, ARGUMENTACJA

Moduł IV Zarządzanie emocjami klienta

  • Typologia klientów, dostrajanie zachowań i reakcji
  • Budowanie pozytywnego nastawienia klienta do relacji zakupowej
  • Wzorce myślenia –  czynniki ograniczające w pracy z klientem
  • Identyfikacja własnego stylu reagowania na sytuacje trudne w relacjach z Klientem
  • Techniki asertywne w kontakcie z Klientem

Moduł V Zastrzeżenia i trudne pytania

  • Zastrzeżenia Klienta a relacja sprzedażowa
  • Rodzaje zastrzeżeń – zastrzeżenia rzeczywiste a pozorne
  • Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami
  • Zaawansowane metody uchylania zastrzeżeń
  • Konstruktywne wykorzystanie zastrzeżeń
  • Język rozwiązywania konfliktów z Klientem
  • Trening rozmów: DOMKNIĘCIE SPRZEDAŻY

Moduł VI Techniki negocjacji w praktyce rozmów z klientami

  • Negocjacje biznesowe: techniki, taktyki, style
  • Kiedy warto negocjować?
  • Reguły skutecznych negocjacji w sprzedaży
  • Taktyki negocjacyjne w praktyce
  • Style prowadzenia negocjacji: nastawienie kooperacyjne lub rywalizacyjne, styl rzeczowe, negocjacje integracyjne
  • Wybiegi negocjacyjne, które warto znać
  • Trening rozmów: TECHNIKI NEGOCJACJI W PRAKTYCE

Moduł VII Podsumowanie i zakończenie szkolenia.

Cel edukacyjny

Usługa ,,Zaawansowane techniki sprzedaży i negocjacji w praktyce” prowadzi uczestnika do rozwinięcia umiejętności w sprzedaży. Dodatkowo do kluczowego prowadzenia rozmów sprzedażowych/ negocjacyjnych.

Forma zajęć:

Case study w ramach którego trener rozdziela zadania i zasoby organizacyjne pomiędzy różnych członków zespołu.

Scenka symulacyjna – symulacja prowadzenia rozmowy oceniającej, podczas której uczestnicy zostaną podzieleni na dwuosobowe grupy. dyskusje grupowe, mini- wykłady oraz ćwiczenia praktyczne, indywidualne i grupowe

Informacje dodatkowe:

Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla organizacji.

 

Liczba godzin szkolenia wynosi: 16h

 

Pliki dokumentów, materiałów będą do pobrania w dowolnym formacie.

 

Po zakończonym szkoleniu, uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia.

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii