Podstawy Google AdWords

Współczesny świat marketingu nie może obyć się bez Internetu. Podstawowym narzędziem w tej przestrzeni jest natomiast Google AdWords. W jaki sposób przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową? Na co należy zwrócić uwagę? O tym kilka słów w artykule poniżej.

Dlaczego właśnie Google?

Twórcy Google trafili na idealny moment na rozwój biznesu, a do tego byli zawsze o krok przed konkurencją. Dzięki temu ich wyszukiwarka zyskała największą sławę. Z kolei popularność przerodziła się w możliwość dyktowania swoich warunków na rynku usług, opartych na sieci internetowej. W efekcie Google AdWords obecnie wypiera inne środki masowego przekazu (i te tradycyjne i te nowoczesne – korzystające z dobrodziejstw Internetu). Wyszukiwarkę Google wyróżnia bowiem trwałość. Daje jej przewagę między innymi nad popularnymi portalami społecznościowymi, które dziś są, a jutro może ich nie być. Przywołajmy chociażby przykład na pół martwego już portalu „nasza-klasa”.

Google AdWords – ogromne możliwości

Google AdWords oferuje tak wiele różnych funkcjonalności, że osoba, stawiająca pierwsze kroki w świecie marketingu internetowego, ma prawo czuć się zagubiona. Tymczasem dobór odpowiednich środków, właściwej opcji musi zależeć od potrzeb i możliwości biznesu, który promujemy. W jakich obszarach możliwe jest wykorzystanie Google AdWords? W ofercie dostępne są następujące funkcjonalności: AdWords w sieci wyszukiwania, AdWords w sieci reklamowej (txt. + graf.), AdWords GSP dla użytkowników gmail, AdWords Google Zakupy dla sklepów internetowych, AdWords Remarketing w sieci reklamowej (txt. + graf.), AdWords Remarketing w sieci wyszukiwania (txt.), AdWords w YouTube (txt. +graf. + film w kilku wariantach), a także kampanie zagraniczne.

Kierowanie reklam w Google AdWords

W obrębie Google AdWords możliwy jest wybór nie tylko odpowiedniej funkcjonalności. Przeprowadzając kampanię możemy skorzystać z precyzyjnego kierowania reklamy. Nasi specjaliści pokazują kursantom w jaki sposób skierować reklamy na słowa kluczowe, na język i lokalizację, na urządzenia, na odbiorców, na tematy, a także na miejsca docelowe oraz jak łączyć te elementy ze sobą.

Tworzymy i optymalizujemy

Ustawienie kampanii, tworzenie pierwszych reklam, dopasowywanie słów kluczowych przy wykorzystaniu Planera Słów, ustalanie optymalnych budżetów i stawek – to wszystko jest istotne i stanowi pierwsze kroki w kampanii AdWords, ale to jeszcze nie gwarantuje sukcesu. Istotne jest również (a może i przede wszystkim) zoptymalizowanie kampanii reklamowej w sieci wyszukiwania.

Szkolenia z Google AdWords

Kursanci, korzystający z naszej oferty szkoleniowej mają możliwość zapoznania się z podstawowymi mechanizmami Google AdWords. Szkolenie oparte jest przede wszystkim na ćwiczeniach praktycznych, które pozwolą na efektywne wykorzystanie zdobytej na kursie wiedzy. Nasi wykładowcy to specjaliści w zakresie Google AdWords i marketingu internetowego, którzy mogą pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w tej branży i licznymi, zdobytymi certyfikatami zawodowymi. To ludzie, którzy budowali kampanie dla wielu znanych marek.

Artykuły, które mogą Cię zainteresować:

Efektywne wykorzystanie kampanii Google Adwords

5 najczęściej popełnianych błędów w prowadzeniu kampanii Google Adwords

Tworzenie skutecznej kampanii reklamowej AdWords z wykorzystaniem narzędzi Google Analytics

Linki sponsorowane Google AdWords – z czym to się je

 

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak zarządzać czasem w biznesie? – praktyczny przewodnik

Dlaczego zarządzanie czasem w pracy to fundament sukcesu w biznesie? Współczesny biznes wymaga od nas coraz więcej: lepszych wyników, szybszych decyzji, większej elastyczności. W takim środowisku zarządzanie czasem w pracy staje się nie tyle przydatną umiejętnością, co podstawą efektywności i zdrowego funkcjonowania. Właściwe gospodarowanie czasem wpływa na wszystko: od jakości realizowanych projektów, przez poziom stresu, po rozwój kariery zawodowej. Jeśli chcesz osiągać ambitne cele,…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Jak wykorzystać potencjał social mediów w firmie ochroniarskiej? Wywiad z Angeliką Kuczyńską.

Social media w branży ochroniarskiej – szansa czy ryzyko? Social media w branży ochroniarskiej odgrywają dziś kluczową rolę w budowaniu wizerunku firmy – równie istotną, co skuteczność działań w terenie. Współczesny rynek usług ochrony wymaga nie tylko profesjonalizmu w realnym świecie, ale także przemyślanej obecności w przestrzeni online. Media społecznościowe stały się jednym z najważniejszych kanałów komunikacji, umożliwiając tworzenie wizerunku opartego na zaufaniu,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.