Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Zarządzanie działem mięsnym dla sklepu Czwórka: mięso i wędliny perfekcyjnie ułożone :) - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Zarządzanie działem mięsnym dla sklepu Czwórka: mięso i wędliny perfekcyjnie ułożone :)

W Dobroniu przeprowadziliśmy kolejne już doradztwo dla sklepu Czwórka. Po technikach radzenia sobie z trudnym klientem (relacja tutaj) przyszedł czas na doszkolenie dla pracowników działu mięsnego. W doradztwie  “Zarządzanie działem mięsnym” wzięło udział 18 osób, pracowników sklepu. Zajęliśmy się efektywnością sprzedaży i ekspozycją towaru na stoisku.   

Cele doradztwa

Głównym celem doradztwa była nauka optymalnej ekspozycji i szerzej zarządzania ladą mięsno-wędliniarską. W trakcie doradztwa kładliśmy szczególny nacisk na uwzględnienie konkretnych warunków dostaw i zbytu w sklepie w Dobroniu. 

Przebieg doradztwa

Doradztwo przeprowadziliśmy w formie warsztatów. Czym nasze doradztwo różni się od typowego szkolenia? Najpierw trener dokładnie zbadał schemat dostaw i trendy popytowe wśród klientów sklepu. Wszystko po to, żeby jak najlepiej dopasować swoje rekomendacje do potrzeb Czwórki. Następnie przeprowadziliśmy krótką część teoretyczną: pracownicy sklepu otrzymali informacje przydatne tak w zarządzaniu mięsem i wędlinami, jak i w codziennej pracy w sklepie. Następnie przeszliśmy do części praktycznej. W jednym z najważniejszych zadań podzieliliśmy się na dwie grupy ćwiczeniowe. Pierwsza z grup układała towar i sprzedawała, druga była klientem i oceniającym jakość rozłożenia towaru. Na koniec trener poprawiał błędy uczestników, pokazywał alternatywne rozwiązania. Szczegółowo tłumaczył dlaczego należy prezentować towar w taki właśnie sposób. W trakcie szkolenia zrealizowaliśmy następujące tematy:

ekspozycja mięsa i wędlin

Rezultaty doradztwa “Zarządzanie działem mięsnym”

Dzięki doradztwu “Zarządzanie działem mięsnym” uczestnicy uzyskali wiedzę i posiedli praktyczne umiejętności w zakresie poprawnej ekspozycji i zarządzania ladą mięsno-wędliniarskią, technik pozyskiwania klienta oraz zasad kultury obsługi. Właścicielom sieci Czwórka dziękujemy za okazane po raz kolejny zaufanie, a pracownikom sklepu w Dobroniu za czynny udział i zaangażowanie.

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Sztuczna inteligencja w firmie mleczarskiej – relacja ze szkolenia

Sztuczna inteligencja (AI) staje się coraz bardziej istotnym elementem w sektorze przemysłu spożywczego, w tym w firmach mleczarskich. Dzięki nowoczesnym technologiom, AI może wspierać automatyzację procesów produkcyjnych, monitorowanie jakości produktów oraz zarządzanie łańcuchem dostaw. Wprowadzenie tych rozwiązań umożliwia firmom mleczarskim zwiększenie wydajności, redukcję kosztów oraz poprawę konkurencyjności na rynku. AI pozwala również na analizę ogromnych ilości danych, co ułatwia…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Sprzedaż internetowa w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Sprzedaż internetowa w firmach produkcyjnych staje się coraz bardziej istotnym elementem strategii biznesowej, szczególnie w dobie rosnącej cyfryzacji rynku. Tradycyjnie firmy produkcyjne koncentrowały się na sprzedaży za pośrednictwem pośredników lub kanałów B2B, jednak zmiany w zachowaniach konsumenckich i potrzeba bezpośredniego dotarcia do klientów końcowych sprawiają, że e-commerce staje się atrakcyjną i skuteczną formą dystrybucji. Dzięki sprzedaży online firmy produkcyjne mogą skrócić łańcuch dostaw,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Rozwiązywanie konfliktów w firmie stolarskiej – relacja ze szkolenia

Rozwiązywanie konfliktów w firmie stolarskiej jest niezwykle istotnym elementem skutecznego zarządzania zespołem i utrzymania płynności pracy. W branży, gdzie współpraca między różnymi działami – od produkcji, przez montaż, po profesjonalną obsługę klienta – jest kluczowa, napięcia i nieporozumienia mogą pojawiać się na różnych etapach realizacji zadań. Niewłaściwe zarządzanie konfliktami może prowadzić do opóźnień, spadku jakości, a nawet rozłamów w zespole. Dlatego…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.