Zarządzanie działem mięsnym dla sklepu Czwórka: mięso i wędliny perfekcyjnie ułożone :)

W Dobroniu przeprowadziliśmy kolejne już doradztwo dla sklepu Czwórka. Po technikach radzenia sobie z trudnym klientem (relacja tutaj) przyszedł czas na doszkolenie dla pracowników działu mięsnego. W doradztwie  „Zarządzanie działem mięsnym” wzięło udział 18 osób, pracowników sklepu. Zajęliśmy się efektywnością sprzedaży i ekspozycją towaru na stoisku.   

Cele doradztwa

Głównym celem doradztwa była nauka optymalnej ekspozycji i szerzej zarządzania ladą mięsno-wędliniarską. W trakcie doradztwa kładliśmy szczególny nacisk na uwzględnienie konkretnych warunków dostaw i zbytu w sklepie w Dobroniu. 

Przebieg doradztwa

Doradztwo przeprowadziliśmy w formie warsztatów. Czym nasze doradztwo różni się od typowego szkolenia? Najpierw trener dokładnie zbadał schemat dostaw i trendy popytowe wśród klientów sklepu. Wszystko po to, żeby jak najlepiej dopasować swoje rekomendacje do potrzeb Czwórki. Następnie przeprowadziliśmy krótką część teoretyczną: pracownicy sklepu otrzymali informacje przydatne tak w zarządzaniu mięsem i wędlinami, jak i w codziennej pracy w sklepie. Następnie przeszliśmy do części praktycznej. W jednym z najważniejszych zadań podzieliliśmy się na dwie grupy ćwiczeniowe. Pierwsza z grup układała towar i sprzedawała, druga była klientem i oceniającym jakość rozłożenia towaru. Na koniec trener poprawiał błędy uczestników, pokazywał alternatywne rozwiązania. Szczegółowo tłumaczył dlaczego należy prezentować towar w taki właśnie sposób. W trakcie szkolenia zrealizowaliśmy następujące tematy:

ekspozycja mięsa i wędlin

Rezultaty doradztwa „Zarządzanie działem mięsnym”

Dzięki doradztwu „Zarządzanie działem mięsnym” uczestnicy uzyskali wiedzę i posiedli praktyczne umiejętności w zakresie poprawnej ekspozycji i zarządzania ladą mięsno-wędliniarskią, technik pozyskiwania klienta oraz zasad kultury obsługi. Właścicielom sieci Czwórka dziękujemy za okazane po raz kolejny zaufanie, a pracownikom sklepu w Dobroniu za czynny udział i zaangażowanie.

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej - relacja ze szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej Prospecting w firmie ogrodniczej, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, jest kluczowym elementem skutecznej strategii sprzedażowej. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę ogrodniczą od lat, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę w tym sektorze, umiejętność skutecznego prospectingu może mieć ogromne znaczenie dla rozwoju i sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, gdzie branża ogrodnicza rozwija się w szybkim tempie, umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest nieodłącznym elementem funkcjonowania takiej organizacji. W dzisiejszych czasach zmiany w biznesie są zwyczajnie nieuniknione. W szczególności w sektorze handlowym, który podlega ciągłym zmianom preferencji klientów, wzrostowi konkurencji oraz szybkiemu rozwojowi technologicznemu. Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest niezwykle ważne dla utrzymania konkurencyjności oraz zwiększenia efektywności biznesowej. W tym…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej, polega na podejmowaniu decyzji w oparciu o aktualne okoliczności, takie jak zmiany w otoczeniu biznesowym, wymagania klientów czy sytuacje kryzysowe. W przypadku sieci handlowych, zarządzanie sytuacyjne jest niezwykle ważne, ponieważ zmiany w otoczeniu biznesowym oraz w oczekiwaniach klientów są często nagłe i trudne do przewidzenia. Zarządzanie sytuacyjne wymaga elastyczności i szybkiego reagowania na zmiany.…
dowiedz się więcej