Pozycjonowanie w biznesie

22 marca w Białymstoku przeprowadziliśmy dla firmy pana Marka Kozłowskiego szkolenie „Pozycjonowanie w biznesie”. Było to szkolenie z zakresu marketingu internetowego.

Cele szkolenia

Celem szkolenia było zdobycie przez uczestnika umiejętności samodzielnego pozycjonowania strony internetowej w zakresie podstawowym, a w konsekwencji wzmocnienie widoczności strony internetowej klienta w wynikach wyszukiwania popularnych przeglądarek.

Przebieg szkolenia

Uczestnicy szkolenia poznali wymagania i metody optymalizacji stron internetowych pod kątem aktualnych wymagań wyszukiwarek. Zdobyli również wiedzę dotyczącą skutecznych metod pozycjonowania serwisów.

Plan szkolenia objął takie zagadnienia jak:

 

Szkolenie zakończyło się egzaminem sprawdzającym zdobytą przez uczestnika wiedzę, a uzyskany wynik pozwolił na wystawienie zaświadczenia o odbytym kursie.

Efekty szkolenia

Szkolenie umożliwi efektywniejsze prowadzenie działań promocyjnych w internecie, w tym w zwiększaniu widoczności serwisu w wyszukiwarkach internetowych – co może przełożyć się na zwiększenie ruchu w serwisie.

Dziękujemy panu Mariuszowi Kozłowskiemu za udział w szkoleniu i zapraszamy Państwa na szkolenia z zakresu pozycjonowania. A także na pozostałe szkolenia marketingowe z logiem „Warto Szkolić”:

 

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej - relacja ze szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej Prospecting w firmie ogrodniczej, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, jest kluczowym elementem skutecznej strategii sprzedażowej. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę ogrodniczą od lat, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę w tym sektorze, umiejętność skutecznego prospectingu może mieć ogromne znaczenie dla rozwoju i sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, gdzie branża ogrodnicza rozwija się w szybkim tempie, umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest nieodłącznym elementem funkcjonowania takiej organizacji. W dzisiejszych czasach zmiany w biznesie są zwyczajnie nieuniknione. W szczególności w sektorze handlowym, który podlega ciągłym zmianom preferencji klientów, wzrostowi konkurencji oraz szybkiemu rozwojowi technologicznemu. Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest niezwykle ważne dla utrzymania konkurencyjności oraz zwiększenia efektywności biznesowej. W tym…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej, polega na podejmowaniu decyzji w oparciu o aktualne okoliczności, takie jak zmiany w otoczeniu biznesowym, wymagania klientów czy sytuacje kryzysowe. W przypadku sieci handlowych, zarządzanie sytuacyjne jest niezwykle ważne, ponieważ zmiany w otoczeniu biznesowym oraz w oczekiwaniach klientów są często nagłe i trudne do przewidzenia. Zarządzanie sytuacyjne wymaga elastyczności i szybkiego reagowania na zmiany.…
dowiedz się więcej