Pozycjonowanie w biznesie

22 marca w Białymstoku przeprowadziliśmy dla firmy pana Marka Kozłowskiego szkolenie „Pozycjonowanie w biznesie”. Było to szkolenie z zakresu marketingu internetowego.

Cele szkolenia

Celem szkolenia było zdobycie przez uczestnika umiejętności samodzielnego pozycjonowania strony internetowej w zakresie podstawowym, a w konsekwencji wzmocnienie widoczności strony internetowej klienta w wynikach wyszukiwania popularnych przeglądarek.

Przebieg szkolenia

Uczestnicy szkolenia poznali wymagania i metody optymalizacji stron internetowych pod kątem aktualnych wymagań wyszukiwarek. Zdobyli również wiedzę dotyczącą skutecznych metod pozycjonowania serwisów.

Plan szkolenia objął takie zagadnienia jak:

 

Szkolenie zakończyło się egzaminem sprawdzającym zdobytą przez uczestnika wiedzę, a uzyskany wynik pozwolił na wystawienie zaświadczenia o odbytym kursie.

Efekty szkolenia

Szkolenie umożliwi efektywniejsze prowadzenie działań promocyjnych w internecie, w tym w zwiększaniu widoczności serwisu w wyszukiwarkach internetowych – co może przełożyć się na zwiększenie ruchu w serwisie.

Dziękujemy panu Mariuszowi Kozłowskiemu za udział w szkoleniu i zapraszamy Państwa na szkolenia z zakresu pozycjonowania. A także na pozostałe szkolenia marketingowe z logiem „Warto Szkolić”:

 

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej jest kluczowym elementem, który może znacząco wpłynąć na efektywność operacyjną, jakość produktów oraz ogólną konkurencyjność na rynku. Efektywne zarządzanie relacjami z dostawcami wymaga nie tylko starannego wyboru partnerów, ale także ciągłego monitorowania ich wydajności, oceny jakości dostarczanych materiałów i usług. A także budowania długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji. Dobre zarządzanie relacjami z dostawcami może prowadzić do lepszej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Wykorzystanie AI w hotelarstwie – relacja ze szkolenia

Szkolenia stanowią kluczowy element rozwoju pracowników oraz całych organizacji. Pozwalają nie tylko na zdobywanie nowych umiejętności, ale także na dostosowanie się do szybko zmieniających się warunków rynkowych i technologicznych. W szczególności szkolenia dotyczące nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja (AI), nabierają szczególnego znaczenia w kontekście ciągłej digitalizacji różnych branż. W branży hotelarskiej, która coraz śmielej korzysta z rozwiązań opartych na AI, takie szkolenia są kluczowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Promocja i właściwe zarządzanie towarem w sklepie

W dynamicznie zmieniającym się świecie handlu detalicznego, nadążanie za najnowszymi trendami i technikami zarządzania towarem oraz promocji produktów jest niezbędne dla utrzymania konkurencyjności. Właściciele sklepów i menedżerowie sieci handlowych muszą stale doskonalić swoje umiejętności, aby efektywnie przyciągać klientów i budować ich lojalność. Z tego powodu, na prośbę jednej z czołowych sieci handlowych, zorganizowaliśmy szkolenie, które prowadziła nasza ekspertka Anna Królak,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.