Social media w komunikacji i promocji organizacji i przemysłów kreatywnych

Social media w komunikacji i promocji organizacji i przemysłów kreatywnych

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie: Social Media jako nowe media?
• Specyfika i istota mediów społecznościowych
• Aktualne trendy
• Statystyka i profil polskich użytkowników
2. Strategia w Social Media
• Tworzenie i praktyczne wykorzystanie strategii komunikacyjnej dla
ekosystemu.
• Social Media: od analizy danych wyjściowych i definicji celów, przez
tworzenie grup docelowych i person, po planowanie budżetów.
4. Social Media w praktyce
Facebook
• Fanpage od A do Z, czyli co trzeba aktualnie wiedzieć?
• Mechanika działania Facebooka i co z niej wynika? Jak ujarzmić edge rank?
Zmiany, które zmieniają wszystko. Nowe wykorzystanie Facebooka.
• Fakty i mity Facebooka (aktualia na dany dzień)
• Grupy docelowe, sposoby komunikacji, tworzenie angażujących treści
• Harmonogram dystrybucji treści, zarządzanie społecznością
• Monitoring i analiza danych, czyli jak czytać statystyki wewnętrzne
Facebooka?
• Opieka nad trollami, czyli komunikacja antykryzysowa
• Tworzenie wpisów na Facebooka (warsztaty)
• Facebook płatny
◦ mechanizmy promocyjne na Facebooku
◦ konfiguracja konta i zarządzanie kampaniami
◦ tworzenie reklam (targetowanie, rozliczanie) (warsztaty)
Youtube
• zarządzanie kontem od A do Z (konfiguracja, optymalizacja, analiza,
menedżer filmów)
• zasady działania i zachowanie użytkowników
• możliwości prezentacji i pozycjonowania oferty multimedialnej
• strategie działania w komunikacji wideo (case study)
Twitter
• Czy i dlaczego warto korzystać z Twittera? Profil polskich użytkowników
• W krainie hashtagów: specyfika działania i strategie wykorzystania medium w
praktyce (słownik pojęć, reguły działania)
• Definicja celów i taktyk komunikacyjnych (warsztaty)
• Redakcja wpisów promocyjnych (warsztaty)
• Analiza statystyk, narzędzia monitorujące
Instagram
• Kim są i co robią użytkownicy Instagrama?
• Specyfika działania i strategie wykorzystania medium w praktyce (reguły
działania, popularne akcje): fotografie, wideo, Relacje
• Jak wykorzystać siłę hashtagów?
• Tworzenie angażujących treści (warsztaty)
• Analiza statystyk, narzędzia monitorujące
• Płatne formy Instagrama, zarządzane przez program reklamowy Facebooka

Szkolenia dofinansowane

Jako firma szkoleniowa napiszemy, złożymy wniosek o dofinansowanie i pozyskamy środki na szkolenie. Usługa jest zupełnie bezpłatna.
Pomagamy w pozyskaniu środków na sfinansowanie kursu w ramach BUR (usługi rozwojowe), oraz KFS (Krajowego Funduszu Szkoleniowego).

Zobacz nasze przykładowe szkolenia

seo
Pozycjonowanie stron www

Przykładowy program: Pozycjonowanie w biznesie i e-commerce

social_media
Zarządzanie mediami społecznościowymi

Przykładowy program: Social media w komunikacji i promocji organizacji i przemysłów kreatywnych

Zarządzanie kanałem YouTube

Przykładowy program: Zarządzanie kanałem na YouTube

Content Marketing i E-PR

Przykładowy program: Budowanie zintegrowanych strategii komunikacyjnych – branding, Public Relations, marketing

email marketing
Sprawny marketing

Przykładowy program: Komunikacja marketingowa – konstruowanie przekazów marketingowych

Lat doświadczenia
Zadowolonych Klientów
Godzin szkoleniowych