Warto Szkolić rozszerza działalność!

Nowi trenerzy w Warto Szkolić!

Jakie cechy ma dobry trener? Dobry trener to ten, który posiada odpowiednią, specjalistyczną wiedzę i umiejętności, potrafi rozpoznać oczekiwania uczestników szkolenia i wyjść im naprzeciw, być dobrym doradcą, motywatorem i inspiracją dla innych. Można by wymieniać jeszcze długo. W naszej firmie nieustannie poszukujemy odpowiedzi na to pytanie. Chcąc jak najlepiej dopasować ofertę szkoleń do potrzeb klientów, współpracujemy z najlepiej wykwalifikowaną kadrą szkoleniowców, która stale się powiększa.

W ostatnim czasie poszerzyliśmy ofertę o szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych i obsługi programu komputerowego Power Point oraz Excel na różnych poziomach. Do naszego zespołu dołączyło również trzech trenerów, których sylwetki pragniemy przybliżyć.

Joanna Cieślak – Ospalska

Nominowana do tytułu Kobiety Biznesu 2016 i Osobowości Roku w kategorii Biznes. Aby dobrze przedstawić tę Panią trzeba by napisać osobny artykuł. Sama mówi o sobie, że jest zwierzęciem medialnym. Posiada bogate doświadczenie zdobyte m. in podczas pracy jako dziennikarz i specjalista PR. Personal Branding nie ma dla niej tajemnic. Jeżeli uważasz markę za ważny składnik firmy, lub chcesz się dowiedzieć, na czym polega budowanie wizerunku, to praca z Joanną Cieślak – Ospalską będzie najlepszym możliwym wyborem. Tematyka szkoleń obejmuje m.in.:

  • Pozycjonowanie stron www
  • Zarządzanie stroną na Facebooku
  • Zarządzanie kanałem YouTube
  • Budowanie marki osobistej

Adam Pluciński

Trener z imponującym doświadczeniem, którym mógłby obdzielić kilka osób. Trener biznesu, ekspert Call i Contact Center, certyfikowany Trener FRIS, wykładowca. Nieoceniony doradca w zakresie zarzadzania zasobami ludzkimi. Jeśli Ty, lub Twoja firma potrzebujecie wsparcia w budowaniu zespołu, lub dążycie do poprawy wydajności zespołów już istniejących, to polecamy współpracę z Adamem. Tematyka szkoleń z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, czy umiejętności miękkich obejmuje m.in.:

  • Techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym z elementami negocjacji
  • Telefoniczną obsługę klienta z elementami telemarketingu

Szymon Nęcki

Magister zarządzania i marketingu, absolwent psychologii. Zdobył bogate doświadczenie trenerskie pod czujnym okiem prof. Zbigniewa Nęckiego. Szkoli z zakresu negocjacji, umiejętności menedżerskich, zarządzania i komunikacji. Uważa, że umiejętności menedżerskich nie można zdobyć jedynie słuchając wywodów trenera. Podczas swoich warsztatów stawia na aktywność uczestników. Buduje zaangażowanie i staje się dla uczestników pełnym zapału motywatorem. Z pełnym profesjonalizmem budzi w słuchaczach chęć do działania, dając im odpowiednią dawkę wiedzy i umiejętności. Tematyka szkoleń obejmuje m.in.:

  • Negocjacje dla praktyków
  • Negocjacje w pigułce
  • Zarządzanie zespołem w pigułce

Dzięki wzbogaceniu naszego zespołu trenerskiego o nowych specjalistów gwarantujemy Państwu szkolenia najwyższej jakości. Obejmują one szeroki zakres tematyczny, dostosowany do współczesnych realiów funkcjonowania firmy. Jednym słowem, oferujemy szkolenia szyte na miarę Państwa potrzeb.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Budowanie zespołu pracowników na uczelni wyższej – relacja ze szkolenia

Budowanie zespołu pracowników na uczelni wyższej to zadanie wymagające przemyślanej strategii i zaangażowania na wielu poziomach organizacji. Proces ten jest kluczowy dla zapewnienia wysokiej jakości nauczania, badań naukowych oraz efektywnego zarządzania i administracji. W erze globalizacji i ciągłych zmian technologicznych, uczelnie stają przed wyzwaniem nie tylko przyciągnięcia, ale i utrzymania wykwalifikowanych specjalistów, którzy będą w stanie przyczynić się do rozwoju instytucji i jej misji. Efektywne budowanie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w obsłudze technicznej nieruchomości - relacja ze szkolenia

Skuteczny kierownik w obsłudze technicznej nieruchomości to postać kluczowa dla sprawnego funkcjonowania każdej nieruchomości, niezależnie od jej przeznaczenia. To właśnie od jego umiejętności zarządczych, kompetencji technicznych i zdolności do efektywnego komunikowania się z zespołem oraz klientami zależy bezpieczeństwo, stan techniczny oraz wartość rynkowa obiektu. Dlatego też rola ta wymaga ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności, aby sprostać dynamicznie zmieniającym się wyzwaniom rynku nieruchomości. W…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie i współpraca w salonie samochodowym – relacja ze szkolenia

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie motoryzacji, kluczowym elementem sukcesu każdego salonu samochodowego jest nie tylko znajomość najnowszych trendów i technologii, ale także skuteczne zarządzanie oraz budowanie zespołu zdolnego do wyjątkowej współpracy. W odpowiedzi na te potrzeby, zostaliśmy wybrani, aby zorganizować szkolenie skierowane do menedżerów i pracowników jednego ze znanych w Polsce salonów samochodowych. Szkolenie miało na celu nie tylko rozwój umiejętności zarządczych, ale również wzmocnienie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.