Warto Szkolić rozszerza działalność!
Nowi trenerzy w Warto Szkolić!
Jakie cechy ma dobry trener? Dobry trener to ten, który posiada odpowiednią, specjalistyczną wiedzę i umiejętności, potrafi rozpoznać oczekiwania uczestników szkolenia i wyjść im naprzeciw, być dobrym doradcą, motywatorem i inspiracją dla innych. Można by wymieniać jeszcze długo. W naszej firmie nieustannie poszukujemy odpowiedzi na to pytanie. Chcąc jak najlepiej dopasować ofertę szkoleń do potrzeb klientów, współpracujemy z najlepiej wykwalifikowaną kadrą szkoleniowców, która stale się powiększa.
W ostatnim czasie poszerzyliśmy ofertę o szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych i obsługi programu komputerowego Power Point oraz Excel na różnych poziomach. Do naszego zespołu dołączyło również trzech trenerów, których sylwetki pragniemy przybliżyć.
Joanna Cieślak – Ospalska
Nominowana do tytułu Kobiety Biznesu 2016 i Osobowości Roku w kategorii Biznes. Aby dobrze przedstawić tę Panią trzeba by napisać osobny artykuł. Sama mówi o sobie, że jest zwierzęciem medialnym. Posiada bogate doświadczenie zdobyte m. in podczas pracy jako dziennikarz i specjalista PR. Personal Branding nie ma dla niej tajemnic. Jeżeli uważasz markę za ważny składnik firmy, lub chcesz się dowiedzieć, na czym polega budowanie wizerunku, to praca z Joanną Cieślak – Ospalską będzie najlepszym możliwym wyborem. Tematyka szkoleń obejmuje m.in.:
- Pozycjonowanie stron www
- Zarządzanie stroną na Facebooku
- Zarządzanie kanałem YouTube
- Budowanie marki osobistej
Adam Pluciński
Trener z imponującym doświadczeniem, którym mógłby obdzielić kilka osób. Trener biznesu, ekspert Call i Contact Center, certyfikowany Trener FRIS, wykładowca. Nieoceniony doradca w zakresie zarzadzania zasobami ludzkimi. Jeśli Ty, lub Twoja firma potrzebujecie wsparcia w budowaniu zespołu, lub dążycie do poprawy wydajności zespołów już istniejących, to polecamy współpracę z Adamem. Tematyka szkoleń z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, czy umiejętności miękkich obejmuje m.in.:
- Techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym z elementami negocjacji
- Telefoniczną obsługę klienta z elementami telemarketingu
Szymon Nęcki
Magister zarządzania i marketingu, absolwent psychologii. Zdobył bogate doświadczenie trenerskie pod czujnym okiem prof. Zbigniewa Nęckiego. Szkoli z zakresu negocjacji, umiejętności menedżerskich, zarządzania i komunikacji. Uważa, że umiejętności menedżerskich nie można zdobyć jedynie słuchając wywodów trenera. Podczas swoich warsztatów stawia na aktywność uczestników. Buduje zaangażowanie i staje się dla uczestników pełnym zapału motywatorem. Z pełnym profesjonalizmem budzi w słuchaczach chęć do działania, dając im odpowiednią dawkę wiedzy i umiejętności. Tematyka szkoleń obejmuje m.in.:
- Negocjacje dla praktyków
- Negocjacje w pigułce
- Zarządzanie zespołem w pigułce
Dzięki wzbogaceniu naszego zespołu trenerskiego o nowych specjalistów gwarantujemy Państwu szkolenia najwyższej jakości. Obejmują one szeroki zakres tematyczny, dostosowany do współczesnych realiów funkcjonowania firmy. Jednym słowem, oferujemy szkolenia szyte na miarę Państwa potrzeb.
Przeczytaj również:

Jakie szkolenie dla produkcji wybrać? - praktyczny przewodnik dla firm

Jakie szkolenia z zarządzania dla początkujących managerów?
