Warto Szkolić rozszerza działalność!

Nowi trenerzy w Warto Szkolić!

Jakie cechy ma dobry trener? Dobry trener to ten, który posiada odpowiednią, specjalistyczną wiedzę i umiejętności, potrafi rozpoznać oczekiwania uczestników szkolenia i wyjść im naprzeciw, być dobrym doradcą, motywatorem i inspiracją dla innych. Można by wymieniać jeszcze długo. W naszej firmie nieustannie poszukujemy odpowiedzi na to pytanie. Chcąc jak najlepiej dopasować ofertę szkoleń do potrzeb klientów, współpracujemy z najlepiej wykwalifikowaną kadrą szkoleniowców, która stale się powiększa.

W ostatnim czasie poszerzyliśmy ofertę o szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych i obsługi programu komputerowego Power Point oraz Excel na różnych poziomach. Do naszego zespołu dołączyło również trzech trenerów, których sylwetki pragniemy przybliżyć.

Joanna Cieślak – Ospalska

Nominowana do tytułu Kobiety Biznesu 2016 i Osobowości Roku w kategorii Biznes. Aby dobrze przedstawić tę Panią trzeba by napisać osobny artykuł. Sama mówi o sobie, że jest zwierzęciem medialnym. Posiada bogate doświadczenie zdobyte m. in podczas pracy jako dziennikarz i specjalista PR. Personal Branding nie ma dla niej tajemnic. Jeżeli uważasz markę za ważny składnik firmy, lub chcesz się dowiedzieć, na czym polega budowanie wizerunku, to praca z Joanną Cieślak – Ospalską będzie najlepszym możliwym wyborem. Tematyka szkoleń obejmuje m.in.:

  • Pozycjonowanie stron www
  • Zarządzanie stroną na Facebooku
  • Zarządzanie kanałem YouTube
  • Budowanie marki osobistej

Adam Pluciński

Trener z imponującym doświadczeniem, którym mógłby obdzielić kilka osób. Trener biznesu, ekspert Call i Contact Center, certyfikowany Trener FRIS, wykładowca. Nieoceniony doradca w zakresie zarzadzania zasobami ludzkimi. Jeśli Ty, lub Twoja firma potrzebujecie wsparcia w budowaniu zespołu, lub dążycie do poprawy wydajności zespołów już istniejących, to polecamy współpracę z Adamem. Tematyka szkoleń z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, czy umiejętności miękkich obejmuje m.in.:

  • Techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym z elementami negocjacji
  • Telefoniczną obsługę klienta z elementami telemarketingu

Szymon Nęcki

Magister zarządzania i marketingu, absolwent psychologii. Zdobył bogate doświadczenie trenerskie pod czujnym okiem prof. Zbigniewa Nęckiego. Szkoli z zakresu negocjacji, umiejętności menedżerskich, zarządzania i komunikacji. Uważa, że umiejętności menedżerskich nie można zdobyć jedynie słuchając wywodów trenera. Podczas swoich warsztatów stawia na aktywność uczestników. Buduje zaangażowanie i staje się dla uczestników pełnym zapału motywatorem. Z pełnym profesjonalizmem budzi w słuchaczach chęć do działania, dając im odpowiednią dawkę wiedzy i umiejętności. Tematyka szkoleń obejmuje m.in.:

  • Negocjacje dla praktyków
  • Negocjacje w pigułce
  • Zarządzanie zespołem w pigułce

Dzięki wzbogaceniu naszego zespołu trenerskiego o nowych specjalistów gwarantujemy Państwu szkolenia najwyższej jakości. Obejmują one szeroki zakres tematyczny, dostosowany do współczesnych realiów funkcjonowania firmy. Jednym słowem, oferujemy szkolenia szyte na miarę Państwa potrzeb.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jaka rolę odgrywa ostatnie wrażenie przed klientem?

W świecie biznesu siła pierwszego wrażenia jest często podkreślana jako kluczowy element w nawiązywaniu relacji z klientami. Jednak równie istotne, a często niedoceniane, jest ostatnie wrażenie, które firma pozostawia po zakończeniu interakcji. To właśnie ono może zadecydować o tym, czy klient będzie chciał wrócić i polecić firmę innym. W dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, każda interakcja z klientem powinna być traktowana jako…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak przekonać klienta do zakupu produktu lub usługi?

W obliczu globalnej konkurencji i dynamicznie zmieniających się preferencji konsumentów, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów lub usług staje się niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Firmy starają się nie tylko dostarczać produkty o wysokiej jakości, ale również tworzyć wartość dodaną, która odpowiada na specyficzne oczekiwania i potrzeby swoich klientów. To podejście wymaga głębokiego zrozumienia tych potrzeb, co jest możliwe tylko przez bezpośrednią interakcję i budowanie…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak odpowiadać na zastrzeżenia ze strony klientów?

Każdy przedsiębiorca i pracownik obsługi klienta prędzej czy później zetknie się z zastrzeżeniami ze strony klientów. Niezadowolenie może wynikać z różnych powodów – od jakości produktów, przez problemy z dostawą, aż po obsługę klienta. Zamiast postrzegać zastrzeżenia jako zagrożenie, warto traktować je jako szansę na poprawę i wzmocnienie relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie zastrzeżeniami to sztuka, która może przekształcić niezadowolonych klientów w lojalnych ambasadorów…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.